;
coinex

تریلر و تاریخ پخش The Electrical Life of Louis Wain منتشر شد

تریلر و تاریخ پخش The Electrical Life of Louis Wain که بیوگرافی زندگی الکتریکی لوئیس وین با بازی بندیکت کامبریچ است، منتشر شد.

این فیلم تولید تازه‌ای از شرکت آمازون است. بندیکت کامبربچ در این فیلم به همراه کلر فوی (Claire Foy) بازی کرده است. از کارهای سابق کلر فوی می‌توان به بازی او در سریال The Crow شبکه اینترنتی نتفلیکس اشاره نمود.

تریلر و تاریخ پخش The Electrical Life of Louis Wain

این فیلم داستان هنرمند معروف بریتانیایی به نام لوئیس وین (Louis Wain) است. لوئیس وین هنرمند خیلی بااستعداد و درخشانی است اما ذهنی مخدوش دارد که به علت نقاشی‌های زیبایش از گربه‌ها، معروف گشته است.

در تریلر پخش شده از فیلم The Electrical Life of Louis Wain، می‌توان شخصیت لوئیس وین با بازی بندیکت کامبربچ را دید که سرانجام به علت نقاشی‌های فوق‌العاده‌اش، به عنوان یک هنرمند به رسمیت شناخته شده است. با این وجود، بعد از عاشق شدن و ازدواج کردن او با زنی با نام امیلی ریچاردسون (با بازی کلر فوی)‌، زندگی او وارد مسیری سراشیبی می‌گردد.

تریلر و تاریخ پخش The Electrical Life of Louis Wain

این فیلم قبل از این هم در جشنواره‌ فیلم تلیوراید (یک جشنواره سینمایی که هر ساله در تعطیلات روز کار و کارگر برپا می‌گردد) و جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو پخش شده و توانست نظر مثبت بیشتر منتقدان را به خود جلب نماید. بازتاب این موضوع یعنی واکنش مثبت منتقدان به این فیلم را هم می‌توان در تریلر پخش شده آن دید.

بدیگر بازیگران این فیلم شامل آندره‌آ ریسبرو (Andrea Riseborough)، توبی جونز (Toby Jones)، شارون رونی (Sharon Rooney)، ایمی لو وود (Aimee Lou Wood)، هایلی اسکوایرز (Hayley Squires)، استیسی مارتین (Stacy Martin)، فیبی نیکولز (Phoebe Nicholls)، عدیل اختر (Adeel Akhtar)، عاصم چودری (Asim Chaudhry)، ریچارد آیوادی (Richard Ayoade)، جولیان بارات (Julian Barratt) و سوفیا دی مارتینو (Sophia di Martino) هستند.

کارگردانی این فیلم برعهده کارگردان ژاپنی-انگلیسی به نام ویل شارپ (Will Sharpe) است. فیلم‌نامه این پروژه نیز برعهده‌ی سیمون استفنسون (Simon Stephenson) است. تریلر منتشر شده را در ادامه ببینید:

فیلم The Electrical Life of Louis Wain قرار است در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ یا همان ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ در سینماها اکران گردد. این فیلم در تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ یا همان ۶ نوامبر ۲۰۲۱ هم قرار است در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش The Electrical Life of Louis Wain چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر