;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) در سال 2021 و سال‌های بعد

ارزدیجیتال چیلیز یک رمز ارز ورزشی محسوب می‌شود در ادامه به بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) در سال 2021 و سال‌های بعد می‌پردازیم.

دنیای ارزهای دیجیتال دنیای جذاب و جالبی است. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در هر کجای این کره خاکی که هستید بدون واسطه به سرمایه‌گذاری در بستری امن یپردازید.

بنابراین با توجه به این گفته‌ها توجه بسیاری از مردم جهان به سمت این بازار روانه شده است. تمامی صنعت‌های پول‌ساز دنیا اعم از ورزش نیز یک گزینه مناسب برای رمزارزها محسوب می‌شوند.

ورود به حیطه ورزش از جهت گردش مالی و همه‌گیری آن در جهان به دلیل علاقه افراد و اهمیت به سلامتی، گزینه‌ای فوق‌العاده برای مانور ارزهای دیجیتال است. ارز دیجیتال CHZ با توجه به ایده ورود به ورزش طراحی و راه‌اندازی شده است.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز یک رمز ارز فوتبالی به شمار می‌رود که با سرمایه‌گذاری در این ارز، می‌توانید هم دارایی خود را چندین برابر کنید و هم سرگرم شوید. توکن این ارز دیجیتال CHZ نام دارد. باشگاه‌های معتبری چون آث‌میلان و بارسلونا و یوونتوس از جمله باشگاه‌هایی هستند که سابقه همکاری الکترونیکی با این رمزارز را دارند.

ارز چیلیز، رمزارزی است که تمام دارایی‌های ورزشی را به دارایی دیجیتال تبدیل می‌کند یا به عبارتی توکنیره کردن دنیای ورزش را به عهده دارد.

اولین صرافی ارزهای دیجیتال در ورزش، صرافی  Chiliz.net نام دارد. از این شبکه به عنوان اولین ارزدیجیتال مقیاس پذیر برای شرکت دادن کاربران و اولین پروژه پاداش در دنیا می‌توان نام برد.

پلتفرم چیلیز به گونه‌ای است که از بلاک‌چین اتریوم استفاده کرده و ازسیستم جمع‌ اثبات ‌اعتبار برای به کار انداختن زنجیره کار خود بهره می‌برد. برای بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز باید در خصوص این ارز اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

مزایای چیلیز

چیلیز علاوه بر اینکه یک رمزارز ورزشی به حساب می‌آید، یک کوین رأی‌گیری توسط طرفداران هم محسوب می‌شود که به این وسیله هواداران علاوه بر تماشای مسابقات تیم مورد علاقه‌شان می‌توانند بر آینده آن باشگاه هم تاثیر گذارند.

این پروژه یک پروژه فوق‌العاده هم برای دنیای ورزش و هم برای هواداران است  تا جدای از حمایت‌های عاطفی و مالی مثل خرید بلیط برای تماشای فوتبال از نزدیک یا خرید بلیط‌های فصلی و کالا‌های ارائه شده، بتوانند از طرق دیگر نیز، در این مسیر همراه شوند.

برای رأی‌گیری  باید به سایت Socios به آدرس Socios.com مراجعه کرد. ارز دیجیتال چیلیز در سال 2019 توسط الکساندر دریفوس پایه‌گذاری و به دنیای کریپتو معرفی شد.

ایده رأی‌گیری و راه‌اندازی سایت Socios در سال 2016 ارائه شد. ارز چیلیز به طرفداران این امکان را می‌دهد تا با معاملات در بلاک‌چین‌ها از تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی مورد علاقه خود حمایت کنند.

این پروژه با قرار دادن ابزارهای بلاک‌چین در اختیار برندها و کارخانجات ورزشی این امکان را به آن‌ها می‌دهد که بتوانند با مشتریان و هواداران در ارتباط باشند، محصول خود را معرفی کنند و به راحتی درآمد کسب کنند.

با ارز چیلیز برای رویداد و محل‌های ورزشی و سایر سرگرمی‌ها،  می‌توانید فعالیت کنید. از سود حاصل از این رمزارز می‌توان برای رأی دادن و تصمیم‌گیری بهره برد. این حق رأی فقط شامل شرکت‌ها و باشگاه‌هایی می شود که در سایت Socios.com ثبت شده‌اند.

ارز چیلیز لازمه‌ی حیاط این پلتفرم است. ایده رأی‌گیری و دخالت طرفداران توسط سایت Socios.com یک ایده نوپا و تازه متولد شده‌ای نیست، بعضی از باشگاه‌ها در سطح جهان وجود دارند که به طرفداران خود امکان نظر دادن می‌دهند تا جایی که برخی از این باشگاه‌های نه چندان معروف به دست هواداران خود اداره می‌شود.

با اینکه تقریبا 2 سال از ورود ارز چیلیز می‌گذرد ، شاهد همکاری این ارز با بسیاری از باشگاه‌های اروپا هستیم. ورود و سرمایه‌گذاری صرافی بایننس به این پروژه خود نشان موفقیت بی‌بدیل این ارز دیجیتال است.

از دیگر مزایای چیلیز انجام معاملات در بستری امن بوده زیرا پروژه ارز چیلیز در شرکتی شناخته شده در اروپا به ثبت رسیده و دارای پشتیبانی اتحادیه و بانک‌های اروپا است.

بر تمامی معاملات نظارت شده و همچنین اطلاعات بدون هیچ کم و کاستی ای در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. ارائه جزئیات دقیق معاملات و فعالیت‌های کاربران به صورت واضح، سیاستی است که در بازار ICO  حرف اول را می‌زند، این سیاست در پلتفرم چیلیز به وضوح مشخص است.

از دیگر مزایای ارز چیلیز همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی است (همکاری ورزش‌های سنتی و ورزش‌های الکترونیکی با یکدیگر). برای مثال دولت مالت، Playtech بزرگ ترین ارائه کننده بازی‌های آنلاین دنیا یکی از پشتیبانان ارز چیلیز است.

ارز دیجیتال چیلیز قابلیت استخراج ندارد زیرا زیرساخت‌های طراحی شده آن اجازه این امر را نمی‌دهند. ارز CHZ یک الگوریتم اثبات اعتبار است که هدف آن افزایش مقیاس است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

چگونگی عملکرد سایت Socios.com

برای بررسی آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز ابتدا به بررسی نحوه عملکرد این ارز می‌پردازیم. سرمایه‌گذاری به این شکل است که افراد می‌توانند ارز دیجیتال CHZ را با توکن‌های طرفداری معاوضه کنند و به این شکل در رأی‌گیری شرکت کنند.

این توکن‌ها با نرخ‌های مشخص شده ای معامله می‌شوند که هر فرد می‌تواند تعداد محدودی از این توکن‌ها را در اختیار داشته باشد تا محافظت داخلی در برابر انحصار به وجود آید. مزیت این عمل این است که هیچ کسی نمی‌تواند با خرید هرچه بیشتر توکن‌های طرفداری، از طریق سایت Socios.com کنترل کامل تیم را برعهده گیرد.

از طرفی هم داشتن یک توکن طرفداری می‌تواند امکان رأی دادن را برای هر فرد به ارمغان آورد. هر کاربر می تواند با دادن حق رأی خود به دیگری، از حق رأی سود ببرد.

ارز دیجیتال CHZ ازشبکه اتریوم استفاده می‌کند که این شبکه برای سیو اطلاعات و داده‌های تراکنش هایCHZ  به کار می‌رود.

ارز دیجیتال چیلیز علاوه بر شبکه اتریوم، از یک بلاک‌چین کمکی تحت عنوان Socios.com  استفاده می‌کند که این بلاک‌چین امکان رأی را برای طرفداران فراهم کرده و نتایج رأی‌گیری و لیست مبادلات توکن‌های طرفداری را نیز در اختیار دارنده این ارز دیجیتال قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

تیم اجرایی ارز چیلیز

مدیر ارشد اجرایی چیلیز: الکساندر دریفوس، الکساندر دریفوس در رزومه خود کار با پروژه های بزرگی چون  Mediartis و Webcity  را دارا است.

مدیر ارشد فنی چیلیز: Pelletier Thibaut ،Pelletier Thibaut، مهندس نخبه صنعت بیگ دیتا بوده است علاوه بر این، سابقه مدیریت ارشد فناوری در Chilipoker  و Spread Research را دارد. Pelletier Thibaut در گروه بالی تکنولوژی و گیم های علمی سمت مدیر و رهبر گروه را از آن خود کرده و در نهایت در سال 2018 به گروه و تیم چیلیزملحق شد.

مدیر ارشد استراتژی: ماکس رابینوویچ، ماکس رابینوویچ پیش از این یک مدیر مبتکر و با استعداد در ComboApp و یک بازاریاب در Freelance بوده است.

مدیر روابط عمومی چیلیز: دیسکین، دیسکین برای  ITV  که یک شبکه تلویزیونی در انگلیس است کار کرده است.او در کارنامه خود MTV)مدیر روابط عمومی (MTV ، کار در زمینه روابط اجتماعی ( گروه اجتماعی Camelot) ، مشاور در زمینه روابط عمومی و کار در شرکت iGaming را دارد.

رئیس مشارکت‌ها و توسعه در تجارت چیلیز: مگنوس لیندر، مگنوس لیندر یک بازاریاب حرفه‌ای است و از سال 2007 سمت رهبری و مدیریت در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را بر‌عهده داشته است. در باشگاه هاکی روی یخ و انجمن باشگاه‌های فوتبال در سوئد، به عنوان مدیر بازاریابی فعالیت داشته است.

مدیر ارشد مالی چیلیز: Fiobian Manicolo ،Fiobian Manicolo به عنوان حسابدار در KPMG International مشغول بوده و همچنین از سوابق او می توان به کار در  Chilipoker با سمت مدیر ارشد مالی اشاره کرد.

مدیر ارشد منایع انسانی چیلیز: جید کرایکشانک، کرایکشانک مسئول استخدام نیرو در Pentasia  و Betting Connections و رئیس فروش در Yellow Brick Investments  بوده است.  Yellow Brick Investments یک شرکت سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

معرفی صرافی‌‌های خارجی برای خرید و پشتیبانی از ارز دیجیتال CHZ

  • صرافی بایننس (Binance)
  • صرافی OKEx
  • صرافی FTX
  • صرافی Upbit
  • صرافی Huobi Global

انجام معاملات  در تمامی صرافی‌ها میسراست و می‌توانید با جفت ارزها به مبادله بپردازید (جفت ارزهای CHZ/BNB ، CHZ/BTC ،  CHZ/USDT ، CHZ/BUSD ، CHZ/ETH جفت ارزهایی هستند که می‌توانید ارز چیلیز را با آن‌ها معامله کنید)

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

معرفی کیف پول‌های ارز دیجیتال چیلیز

برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال باید از کیف‌پول‌های دیجیتالی استفاده کرد. کیف‌پول‌ها به صورت کیف‌پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قابل ارائه هستند.

کیف‌پول‌های سخت‌افزاری در مقایسه با کیف‌پول‌های نرم‌افزاری از امنیت بالایی برخوردارند. کیف‌پول‌های سخت‌افزاری در مقایسه با کیف‌پول‌های نرم‌افزاری گران‌تر هستند.

ارز دیجیتال CHZ قابل ‌نگهداری در هر دو کیف‌پول‌ می‌باشد. معرفی کیف‌پول‌های سخت‌افزاری برای ذخیره و نگهداری ارزهای CHZ : کیف‌پول ترزور، لجر، اتمیک ، تراست و مای اتر.

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز نیز مانند سایر ارز‌‌های دیجیتال با هدف رفع موانع دریای پهناور کریپتو به جهانیان معرفی شد. آینده CHZ بستگی به ادامه همکاری سازمان‌ها و باشگاه‌ها با سایت Socios.com دارد.

همواره این ریسک برای سرمایه‌گذاران و دارندگان و آینده ارز دیجیتال چیلیز وجود دارد چرا که ممکن است تیم یا تیم‌های برتر دیگر حاضر به ماندن در لیست این سایت (بلاک‌چین) نباشند.

همچنین به طورقطع نمی‌توان راجب سود حاصل از مشارکت طرفداران نظر داد اما نکته مهم داستان در اینجا قرار دارد که علاقه مردم به سمت ورزش و ورزش های دیجیتال و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال همواره در حال افزایش است.

پس می‌توان نسبت به آینده CHZ امیدوار بود و شاهد رشد بسیار این رمز ارز شد. آینده ارز دیجیتال چیلیز می‌تواند یک رشد صعودی را برای طرفداران به همراه آورد. طعم خوش برد با سود و سرگرمی.

برای پیش بینی قیمت ارز چیلیز باید از منابع معتبر بهره گرفت. وب‌سایت های مختلف ایرانی و خارجی‌ای هستند که می‌توانید پیش بینی قیمت ارز چیلیز را در این وب‌سایت‌ها مشاهده کنید.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید برای سرمایه‌گذاری باید با مفهوم مدیریت سرمایه و با مفاهیم ارزهای دیجیتال و تحلیل آن آشنا شوید و قبل از اقدام به خرید مبتا پیش بینی قیمت چیلیز را وب‌سایت‌های معتبر قرار داده و از صرافی‌های قابل اطمینان درخواست معامله کنید.

توجه به نبود محدودیت‌ها برای کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی خالی از لطف نیست. پیشنهاد ما به شما مشاهده پیش بینی قیمت چیلیز و آینده ارز دیجیتال چیلیز از وب‌سایت http://digitalcoinprice.com/ است به این  وب‌سایت مراجعه کرده و با خیال آسوده به تحلیل اطلاعات آن بپردازید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز
آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز / آینده ارز دیجیتال چیلیز

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز در سال 2021 و سال های بعد از وب‌سایت digitalcoinprice.com

  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2021:  0.3983084090 دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2022:  0.4574709801 دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ  در سال 2023:  0.5449479728 دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2024:  0.6502856807 دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2025:  0.7584543015 دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2026:  0.9008516172 دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2027:  1.04  دلار
  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال CHZ در سال 2028:  1.17 دلار

با توجه به پیش بینی قیمت چیلیز طی 8 سال در این وب‌سایت شاهد صعود و رشد CHZ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

جزئیات چیلیز

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) در سال 2021
آینده ارز دیجیتال چیلیز / پیش بینی قیمت ارز چیلیز
  • قیمت چیلیز: 0.258872 دلار
  • تسلط به بازار: 0.07%
  • حجم معاملات روزانه: 140,434,000.00 دلار ( در حال تغییر)
  • حجم کل بازار: 1,524,260,000.00 دلار
  • رتبه در بازار: 66
  • عرضه کل: 8,888,888,888 CHZ
  • ارزش دلاری: 0 دلار
  • ارزش تومانی: 7,430 تومان
  • آدرس وب‌سایت چیلیز: https://www.chiliz.com/

آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز با توجه به اصالت آن به رویدادهای ورزشی می‌تواند دچار تغییرات فراوانی شود.

توکن و ارز دیجیتال CHZ از ابتدای شروع به کار خود تا کنون شاهد پستی و بلندی‌های زیادی شده است که به طور کل می‌توان آینده CHZ را به روند ادامه فعالیت های این رمزارز و توسعه آن باتوجه به مسیری که طی کرده است در نظر گرفت.

اگر ارز چیلیز بتواند تمام اهداف خود را همچنان محقق سازد قطعا با سیل انبوهی از طرفداران به سمت خود مواجه می‌شود. ارز دیجیتال چیلیز فعالیت خود را از اروپا آغاز کرد و قصد آغاز فعالیت در امریکا را نیز دارد بنابه گفته‌ها اگر پلتفرم ارز دیجیتال چیلیز بتواند با تیم های ورزشی در نیویورک همکاری کند قطعا با افزایش قیمت در آینده CHZ روبه رو خواهیم شد.

ظرفیت و گردش مالی در ورزش به خصوص فوتبال به قدری بالا است که نمی‌توان تصور کرد و این یک فرصت فوق‌العاده برای گسترش شبکه آینده CHZ (چیلیز) است. هرچقدر تعداد ورود باشگاه‌های نام آور و معتبر در سطح جهان به بلاک‌چین Socios.com بیشتر شود قیمت ارز چیلیز نیز افزایش می‌یابد.

آینده CHZ یک گستردگی بین تیم‌های فوتبالی سراسر جهان است، یک محل گرد‌هم‌آیی فوتبال دوستان و البته علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خواهد بود.

یک مسیر بلند که علاوه بر سود، سرگرمی، همکاری طرفداران و تعامل هرچه بیشتر بین طرفداران و بازیکنان و عوامل باشگاه‌ها را در بر خواهد داشت.

در آینده CHZ باعث تعامل بین تیم‌های فوتبال در سراسر جهان می‌شود و به زودی با شروع مسابقات فوتبال شاهد افزایش قیمت ارز دیجیتال چیلیز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آینده و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیلیز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر