;
coinex

قابلیت جدید کلاب هاوس ؛ ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها

قابلیت جدید کلاب هاوس ؛ ضبط محتوای صوتی چت روم‌ها است. علاوه بر این قابلیت صوتی، سه قابلیت جدید دیگر نیز به این برنامه افزوده شده است.

قابلیت‌های جدید کلاب هاوس شامل ویژگی «Universal Search» برای جستجو در محتوای چت‌روم‌ها، ویژگی «Replay» برای ضبط محتوای صوتی، ویژگی «Clips» برای تهیه فایل ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای صوتی با قابلیت اشتراک گذاری برای دیگران و «Spatial Audio» با هدف تجربه کاربری بهتر هستند.

قابلیت جدید کلاب هاوس

کاربران کلاب‌هاوس برای اولین بار با قابلیت Universal Search خواهند توانست در قسمت جستجو، افزون بر جستجوی اسم افراد و روم‌ها، با کلمات کلیدی انتخابی خود محتوای چت‌روم‌ها را هم جستجو نمایند.اکنون قابلیت Universal Search در دسترس همه‌ی کاربران سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد.

افزون بر این، از دیگر قابلیت‌هایی که به زودی نسخه غیر بتا آن در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت، Replays است که امکان ضبط محتوای صوتی چت‌روم‌ها را به کاربران خواهد داد. کاربران کلاب‌هاوس خواهند توانست محتوای صوتی چت‌روم‌ها را ضبط و دانلود نمایند. بعد از ضبط محتوای صوتی، مدیران چت‌روم‌ها خواهند توانست گزینه ضبط را طبق نیاز خود فعال یا غیرفعال نمایند. لازم به ذکر است که این ویژگی برای ضبط محتوای چت‌روم‌های عمومی به وجود آمده است.

قابلیت جدید کلاب هاوس

افزون بر این‌ها، قابلیت Clips، اکنون در اختیار بعضی از کاربران وجود دارد که با آن خواهند توانست کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای از محتوای چت‌روم‌های عمومی ضبط نموده و با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران جهت دریافت کلیپ‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای، فقط باید بر نماد قیچی ضربه بزنند و محتوای لازم خود را انتخاب و دانلود نمود یا برای دیگران به اشتراک بگذارند. نماد قیچی برای کاربران در قسمت پایین صفحه قرار دارد.

کلاب‌هاوس سعی می‌کند تا ویژگی Spatial Audio را در اختیار همه‌ی کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS بگذارند تا بتوانند تجربه صوتی بهتری داشته باشند و هنگام حضور در چت‌روم‌ها حس حضور در سالن واقعی کنفرانس را داشته باشند.

قابلیت جدید کلاب هاوس

این ویژگی‌های تازه برای کاربران قطعا بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد کاربران از این ویژگی استقبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت جدید کلاب هاوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر