;
coinex

توکن‌های غیر قابل تعویض تیک تاک به زودی عرضه می‌شود

توکن‌های غیر قابل تعویض تیک تاک به زودی عرضه می‌شود. تیک تاک NFT هایی که شامل ۶ ویدیو از افراد معروف برنامه خود است را به زودی منتشر می‌کند.

تیک تاک ۶ ویدیو از سلبریتی‌های خود را به عنوان توکن‌هایی می‌خواهد عرضه کند، این کار جهت قدردانی از اثر گذاری کاربران در افزایش محبوبیت تیک تاک انجام می‌شود.

توکن‌های غیر قابل تعویض تیک تاک

تیک تاک قرار است به‌ زودی توکن‌‌های غیر قابل تعویض (NFT) خود را با الهام گیری از افراد معروف این برنامه عرضه کند. طبق گزارشات منتشر شده، مجموعه NFT-های تیک تاک که در تاریخ ۳۰ سپتامبر یا همان ۸ مهر ۱۴۰۰ معرفی شد به نام TikTok Top Moments است و به کاربران این برنامه اجازه‌ می‌دهد که با محتوای تولیدی خود در تیک تاک شناخته شوند و پاداش بگیرند.  این مجموعه با راه‌ حلی تازه جهت مقیاس‌پذیری به نام امیوتبل ایکس، در بلاک چین اتریوم قرار می‌گیرد.

توکن‌های غیر قابل تعویض تیک تاک

TikTok Top Moments، مجموعه‌ای شامل ۶ ویدئو از اثرگذارترین افراد معروف تیک تاک است که هر کدام برای تجلیل از عملکرد این افراد در شهرت تیک تاک به وجود آمده است. طبق اعلام تیک تاک درآمد حاصل از فروش NFT-های این مجموعه به طور مستقیم به تولید‌کنندگان این ویدیوها می‌رسد.

تیک تاک قبلا هم با همکاری برنامه موسیقی آدیوس، امکان جدیدی به نام TikTok Sounds را معرفی نموده بود که به کاربران آدیوس اجازه‌ی ارسال موسیقی‌های تولیدی خود به تیک‌ تاک را می‌داد. اما اکنون گویا با عرضه NFT، ورود به صنعت ارزهای دیجیتال، بخشی از استراتژی کلی کسب‌و‌کار تیک تاک گشته است.

با افزایش پنج میلیونی کاربران تیک تاک از زمان راه‌اندازی سرویس‌های اصلی این برنامه در اکتبر ۲۰۲۰ یا همان مهر ۱۳۹۹ تاکنون، تعداد کاربران این برنامه بسیار زیاد شد و حتی به یک میلیارد هم رسید که با توجه به استقبال افراد و مشاغل از کلکسیون‌های دیجیتال، امروزه NFT‌-ها نیز از محرک‌های اصلی پذیرش بلاک چین در کشور‌های مختلف به حساب می پرسید و قطعا در محبوب‌تر شدن این برنامه نقش مهمی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که مجموع فروش NFT-ها از زمان ایجاد این توکن‌ها تاکنون، چهار میلیارد دلار و آگوست ۲۰۲۱ یا همان شهریور ۱۴۰۰ نیز پر‌فروش‌ترین ماه این محصولات بوده ست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن‌های غیر قابل تعویض تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر