;
coinex

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one

هارمونی نام یک پلتفرم بلاکچین است که اخیرا رشد خوبی داشته است. در جستار پیش رو ضمن بررسی پلتفرم و توکن هارمونی به اهداف آن می پردازیم.

پلتفرم هارمونی که توکن آن با نام هارمونی وان شناخته می شود، برای تسهیل در ایجاد و استفاده از برنامه های غیرمتمرکز ایجاد شده است. با افزایش محبوبیت و کاربرد ارزهای دیجیتال در میان کاربران، فارغ از بیت کوین و دیگر ارزهای ارزشمند بازار، شمار زیادی توکن و ارز جدید نیز ارائه شده است که از قضا بعضا برخی از آن ها با استقبال خوبی مواجه می شوند.

درواقع شمار زیادی از ارزهای مطرح بازار با استقبال بالای کاربران با مشکلاتی چون مقیاس پذیری، محدودیت در تعداد تایید تراکنش ها در ثانیه و مشکلات دیگری مواجه شدند.

به تدریج اما مسئله مقیاس پذیری به حدی برجسته شد و اهمیت یافت که برخی پروژه های جدید دنیای بلاکچین با هدف بهبود مشکل مقیاس پذیری ایجاد شدند. البته که الزاما همه این پروژه ها موفقیتی در بهبود این امر نداشتند و همچنان تلاش برای بهبود مقیاس پذیری ادامه دارد. ارز دیجیتال هارمونی جدیدترین پروژه با چنین هدفی است.

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony

ارز دیجیتال هارمونی

پلتفرم و ارز دیجیتال هارمونی با نماد ONE شناسایی می شود. این شبکه با تمرکز بر حالت تقسیم تصادفی که امکان ایجاد بلوک در چند ثانیه را فراهم می کند قصد دارد که شیوه کار برنامه های غیرمتمرکز را نوآوری کند.

انتظار می رود هارمونی تا پایان سال 2021 دیگر بخش های پروژه خود نظیر قراردادهای متقابل (cross-shard contracts) و زیرساخت های بین زنجیره ای (cross-chain infrastructure) را تا پایان سل 2021 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن هارمونی ؛ بنیانگذار ارز دیجیتال Harmony کیست؟

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one

مدیرعامل و بنیانگذار شرکت و پلتفرم ارز دیجیتال Harmony استفان تسه (Stephen Tse) است. او دکترای خود را در تخصص پروتکل های رمزنگاری شده و تئوری انواع از دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرده است.

او در حین به پایان رساندن پروژه دکترای خود، یک کارآموز تحقیق در مایکروسافت شد. در سال 2006 او ب عنوان مهندس ارشد در گوگل کارکرد و چهار سال را در این شرکت گذراند. در سال 2011 او Spotsetter را تاسیس کرد. یک موتور جستجوی نو و موفق بود که بعدا اپل آن را خریداری کرد.

در سال 2014 دکتر تسه مهندس اصلی اپل شد و هارمونی را در جریانات سال 2017 تاسیس کرد. تیم موسس هارمونی از دوازده نفر تشکیل شده است که هفت نفر آن ها کارمندان سابق گوگل، اپل، مایکروسافت و آمازون هستند.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

مزایای پلتفرم و توکن هارمونی

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one

شبکه اصلی هارمونی با تمرکز بر سرعت پردازش و اعتبار سنجی انقلابی در تکنولوژی بلاکچین است. با معرفی فرایند خرد کردن، این شرکت بار اعتبار سنجی گره را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

در راستای حصول اطمینان از محافظت از گره ها و ایمن سازی اعتبارسنجی، هارمونی عملکرد تصادفی قابل تایید (VRF) را برای عضویت خرده پا بی طرفانه و غیرقابل پیش بینی معرفی کرد.

این به این معناست که گره ها و اعتبارسنج ها به طور تصادفی اختصاص داده و دوباره تعیین می شوند. برنامه Harmony Grants پروژه ابتکاری است که هدف آن حمایت از نوآوری و جذب توسعه دهندگان به شبکه اصلی هارمونی است.

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

قیمت رمز ارز هارمونی

رمزارز و توکن هارمونی را می توان پروژه ای بسیار موثر در دنیای کریپتوکارنسی نام برد. این رمزارز در اواخر 2019 کمتر از 0.0020 دلار مبادله می شد اما به دلیل حمایت های به وجود آمده توسط تیم طراحی توکن هارمونی و همچنین افزایش عملکرد و کارایی این ارز دیجیتال از ویژگی های اساسی آن به حساب می آید.

تفاوت نسبی ارز و توکن هارمونی با دیگر ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین این است که هارمونی سرعت و امنیت بسیار بیشتری در مقایسه با سایر نمونه های مشابه دارد.

این عامل به نوبه خود باعث می‌شود تا این رمز ارز انتخاب بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری به حساب بیاید. اگر علاقه مند به افزایش سرمایه از طریق سرمایه گذاری در رمز ارزها هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این رمز ارز را برای سرمایه گذاری بلند مدت در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

پیش بینی قیمت رمز ارز هارمونی

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one

همانطور که باید بدانید پیش بینی قیمت لحظه ای رمزارزها و توکن های نوظهور که سهم کمی از بازار دارند کار دشواری است. اما در این مورد خاص نیز مانند سایر موارد، دیجیتال کوین پرایس به عنوان یک مرجع معتبر ما را دست خالی نگذاشته است. پایگاه اینترنتی digitalcoinprice یکی از مراجع پیش بینی قیمت رمز ارز هارمونی (Harmony) با نماد ONE می باشد. بنابر داده های این وب سایت، قیمت رمز ارز هارمونی در سالیان آینده به قرار زیر خواهد بود:

  • پایان 2021 : 0.21795630 دلار
  • پایان 2022 : 0.25899996 دلار
  • پایان 2025 : 0.45052053 دلار
  • پایان 2026 : 0.52090140 دلار
  • پایان 2028 : 0.66768078 دلار

با توجه به اینکه انتظار می رود ویژگی‌ های cross-shard contracts و cross-chain infrastructure در انتهای 2021 به این شبکه اضافه شود  احتمالا در روزهای منتهی به این به این ایام باید قیمت رمز ارز هارمونی افزایش پیدا کند.

هم اکنون نیز به علت سرعت بالای پردازش ممکن است با اقبال توسعه دهندگان DApp مواجه شده و روند قیمتی صعودی داشته باشد. بنابر اطلاعات ارائه شده تعداد کل توکن های هارمونی 12,600,000,000 است، از این تعداد 22.4 درصد در عرضه اولیه فروخته شده است. به میزان 12.5 درصد نیز به فروش خواهد رسید و 16.9 درصد از آن نیز برای تیم توسعه و موسسین کنار گذاشته شده است.

همچنین 26.4 درصد به منظور توسعه و 21.8 درصد از آن برای چرخاندن اکوسیستم آن تخصیص داده شده است. البته به نظر می‌ رسد درصدی که برای تیم توسعه کنار گذاشته شده است کمی بالاست.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال هارمونی

نحوه خرید ارز Harmony

در ادامه این جستار ضمن پرداختن به نحوه خرید ارز Harmony قصد داریم شما را با بهترن کیف پول های موجود برای رمزارز هارمونی آشنا کنیم. در ادامه با ما باشید.

کیف پول‌های سخت افزاری ؛ امن ترین و بهترین گزینه ها!

از جمله بهترین کیف پول ها برای ذخیره ارزهای دیجیتال همواره کیف پول های سخت افزاری هستند. از بهترین ها در این رسته باید به لجر یا ترزور اشاره کرد. کیف پول های سخت افزاری برای محافظت از دارایی کاربران در برابر انواع حملات، از فناوری های رمزنگاری بسیار پیشرفته استفاده می کنند.

این نوع کیف پول ها حتی در صورت دزدیه شدن یا خراب شدن نیز به کاربران این امکان را می دهند تا از طریق عبارات یادآور، موجودی خود را بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

متامسک

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one

متامسک از امن ترین و بهترین کیف پول های رمزارز هارمونی است. با کمک این کیف پول دیجیتالی شما می تواند به سادگی به ذخیره سازی اتریوم و توکن های مبتنی بر BEP20 بپردازید.

Trust Wallet

تراست والت از بهترین کیف پول های موجود برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال از جمله توکن هارمونی است و از برترین و مطمئن ترین والت های دنیای ارزهای دییتال است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص اندروید و آیفون نیز ارائه داده است.

Coinomi

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one
نحوه خرید ارز Harmony

کوینومی یا Coinomi یک کیف پول ارز دیجیتال است که برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است و نسخه اندروید، آی او اس و ویندوز و لینوکس دارد و از هارمونی پشتیبانی می کند.

Atomic Wallet

کیف پول اتمیک یک کیف پول محبوب برای انواع ارزهای دیجیتال از جمله توکن هارمونی است و دارای نسخه های موبایل و دسکتاپ است. اتمیک یکی از محبوبترین نرم افزارها برای ذخیره ارزهای دیجیتالی است که بنابر ادعای تیم توسعه دهنده آن، بر مبنای سه اصل امنیت، ناشناس بودن و تمرکززدایی ایجاد ایجاد شده و توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

اهداف پروژه هارمونی

توکن هارمونی ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال Harmony one

عقیده تیم توسعه دهنده پروژه هارمونی بر این است که هیچ یک از پلتفرم هایی که تاکنون با مدعای رفع مشکل مقیاس پذیری ایجاد شده اند در بهبود این مهم موثر نبوده اند و بر همین اساس تصمیم این تیم برای بهبود مقیاس پذیری به ایجاد هارمونی منجر شد. این پروژه اهداف گوناگونی دارد که از جمله باید به موارد زیر اشاره کرد:

رفع محدودیت‌ های ساختاری موجود

این مسئله به طور مستقیم به مقیاس پذیری ارتباط دارد، همان مسئله ای که در بیت کوین وجود داشت و بعد از افزایش محبوبیت، شهرت و در پی آن افزایش خرید و فروش در این شبکه به یک معضل جدی بدل شد و باعث افزایش نرخ کارمزدهای این شبکه شد.

پروژه ارز دیجیتالی هارمونی با استفاده از تکنولوژی شاردینگ قصد دارد نه تنها امنیت و اعتبارسنجی تراکنش ها و ارتباطات شبکه، بلکه وضعیت بلاکچین را نیز پوشش دهد.

روشی که برای این کار پیشنهاد شده است، رهایی از روش مدولار و رفع مشکل اجماع در مقیاس پذیری است. این روش با استفاده از اضافه کردن لایه هایی برای روش اجماع ، شبکه و سیستم عمل می کند و عملکرد سیستم را بدون آسیب رسیدن به تمرکز زدایی بهبود می دهد.

تراکنش های بیشتر پلتفرم هارمونی

این مسئله در شبکه هارمونی سبب شده تا این شبکه نسبت به اتریوم و سایر شبکه های متمایز شود. توسعه دهندگان هارمونی با ارائه راهکارهای رقابتی قصد رفع مشکل مقیاس پذیری و حمایت از اپلیکیشن هایی مانند بازی ها یا صرافی های غیرمتمرکز را دارند که عملکرد بهتری را سبب می شود.

تمامی امنیت و تمرکززدایی شبک هارمونی به دلیل به کارگیری گروه هایی از تاییدکننده ها است که قادر هستند به طور همزمان تراکنش ها را پردازش کنند. بر همین اساس تعداد کل تراکنش ها به صورت خطی و با توجه به رشد گروه ها افزایش می یابد.

در ماه سپتامبر 2018، پروژه هارمونی با راه اندازی آزمایشی خود توانست تعداد 118 هزار تراکنش را با 44 هزار نود پردازش کند و هدف آینده آن رقابت با ویزا و پردازش تعداد 2000 تراکنش است.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

بهبود مصرف انرژی

بخش زیادی از مقیاس پذیری و امکانات موجود در شبکه ارز دیجیتالی هارمونی مربوط به استفاده از پروتکل FBFT می باشد که برای پردازش چندلایه تراکنش ها و مقیاس پذیری با توجه به سایز شبکه و بهبود تاخیر در اتصال است. این توپولوژی شبکه به منظور دستیابی به اجماع سریع‌ تر و انتقال پیام به کار گرفته شده است.

به علاوه این نکته را در نظر داشته باشید که ارز دیجیتالی هارمونی به گونه ای طراحی شده است که در پروتکل آن رنج وسیغی از دستگاه ها امکان شرکت در اجماع را داشته باشند و این مسئله خود به تمرکززدایی بیشتر کمک می کند.

همچنین فرایند شاردینگ به مدل گواه اثبات سهام انطباقی استفاده می کند که روش تولید تصادفی توزیع شده متکی است بسیار ایمن، قابل ردیابی و مقیاس پذیر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن هارمونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر