;
coinex

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

دنیای ارزهای دیجیتال همواره روی به گسترش دارد. در جستار پیش رو به توکن توموچین و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت. با ما باشید.

پلتفرم و ارز دیجیتال توموچین یک بلاکچین مقیاس پذیر است که از مکانیزم اجماع اثبات سهام استفاده می کند. توکن و ارز دیجیتال توموچین از سوی سازمان های جهانی برای تجارت به کار گرفته می شود.

هدف پلتفرم و ارز دیجیتال توموچین این است که با کمک فناوری های امروزی که پیچیدگی های بلاکچین را رفع می کند، اپلیکیشن ها را قادر سازد تا بیش از پیش از مزایای اساسی بلاکچین استفاده کنند.  اما توکن توموچین چیست و چه کارکردی دارد؟ نحوه خرید ارز TomoChain و پیش بینی قیمت رمز ارز توموچین چگونه است؟

توکن توموچین

پلتفرم توموجین و دیگر محصولات پرچمدار دیفای، مزایایی چون تراکنش های سریع و کارمزد پایین را برای کاربران خود به ارمغان آورده اند و توکن توموچین نیز از جدیدترین پرچمداران این حوزه است.

از جمله  موارد می‌توان به زمان تراکنش ۲ ثانیه، هزینه گس 0 دلار و سازگاری با مدیریت ارزش کسب شده  (EVM) اشاره کرد. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پروتکل‌های اصلی برای حمایت از سرعت، حریم خصوصی، قابلیت استفاده و نیازهای نقدینگی همه در این سیستم طراحی شده است.

ارز دیجیتال TomoChain یک پلتفرم جدید و قابل توسعه است که ارز دیجیتال آن با نماد TOMO در مارکت ارز های دیجیتال شناسایی می شود. در ادامه ما قصد داریم ضمن پرداختن به پلتفرم و ارز دیجیتال TomoChain نحوه خرید ارز TomoChain و قیمت رمز ارز توموچین را نیز بررسی خواهیم کرد. با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

توکن Bafe IO چیست

ارز دیجیتال TomoChain چیست؟

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

توموچین بلاک چین قابل توسعه ای است که از طریق مکانیسم PoS یا همان Proof-of-Stake قدرت می گیرد و توسط شرکت های جهانی در بازارهای مختلف استفاده می شود. ارز دیجیتال این پروژه با نماد TOMO شناخته می شود.

TomoChain (TOMO)  اولین بار در سال 2018 راه اندازی شد و هدف خود را بهبود مسئله مقیاس پذیری بلاک چین اتریوم اعلام کر د. در درجه اول این مسئله از طریق  افزایش تراکنش های آن در ثانیه (TPS) انجام می شود.

هدف نهایی پروژه توموچین، ایجاد زیرساخت های بلاکچین برای برنامه های غیرمتمرکز و بهبود ادغام و امنیت است. راه حل این پلتفرم ارائه مقیاس پذیری قرارداد هوشمند است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

توکن توموچین چگونه کار می کند؟

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

شبکه توموچین از روشی به نام سازوکار اجماع POSV برای تامین امنیت و اجرای شبکه توموچین استفاده می کند. ایت پلتفرم برخلاف بیت کوین که از ماینرها برای رسیدن به اتفاق نظر استفاده می کند از استکینگ استفاده می کند.

استیکینگ شبیه به فرایند استخراج است اما به هیچ سخت افزار خاصی نیاز ندارد. درواقع همه کاری که شما باید انجام بدهید این است که نشانه های توموچین را به صورت انلاین ذخیره کنید و سپس برای امنیت شبکه توموچین پاداش دریافت می کنید.

همه می توانند در فرایند توموچین شرکت کنند. اما در حال حاضر 150 مدل اصلی برای رای گیری در این شبکه وجود دارد. دارندگان توکن توموچین این مدل ها را انتخاب خواهند کرد.

این بخش رای دادن از سازوکار است. سهامداران شبکه با تایید خودکا رمعاملات شبکه را ایمن می کنند. این عدم تمرکز کامل وضعیت شبکه را سالم می کند. هرچه تعدد افراد در پلتفرم تومو بیشتر باشد، شبکه بهتر کار می کند.

بنابراین، اگر مالک هر یک از آنها هستید، قطعاً باید در این زمینه شرط بندی کنید. این نه تنها برای منافع شخصی، بلکه همچنین برای افزایش امنیت شبکه است.

Sharding  یک کاربرد محبوب تئوری مبتنی بر فناوری بلاکچین است. خرد کردن، مقیاس پذیری را حل می کندو توکن توموچین  برای اعتبار سنجی تراکنش ها به روشی سریعتر از Sharding در سازوکار اجماع POSV خود متکی است. علاوه بر این، ارز دیجیتال TomoChain برای اطمینان از سطح بالاتری از امنیت شبکه از اعتبار سنجی مضاعف استفاده می کند.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

ماشین حساب چیا

استخراج و نحوه خرید ارز TomoChain

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

توموچین شبکه اصلی خود را در اواخر دسامبر 2018 منتشر کرد. بعد از این آن ها به یک زنجیره مستقل نقل مکان کرده، گزینه های مختلف و رای گیری (Proof-of-Stake (POSV را اضافه کردند. تغییرات تومو، masternodes را به جای پول قابل استخراج، به یک ارز قابل تبدیل تبدیل کرد. آنها برای ایجاد و تایید بلوک ها از الگوهای اصلی استفاده می کنند.

در نتیجه برای استخراج توموچین باید مقداری از این ارز را خریداری کرده روی شبکه آن قفل کنید تا از سود حاصل از استیک توموچین بهره مند شوید. پاداش دو سال اول توموچین 250 در هر دوره بود که 900 بلوک است و بر اساس تعداد بلوک های امضا شده بین دو شاخه تقسیم می شد.

پس از دوسال استخراج توموچین پاداش بلوک بین مالک masternode (40 درصد)، همه کسانی که به masternode رای دادند (50 درصد) و بنیاد توموچین (10 درصد) تقسیم می شود. طی 8 سال اول استخراج توموچین ، 100 میلیون توموچین عرضه ثابت دارد و پس از هشت سال اول، 17 میلیون توموچین دیگر برای پاداش بلوک در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

قیمت رمز ارز توموچین

در مدت زمان یک سال اخیر از قیمت رمز ارز توموچین 0.25 دلار تا 3.57 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال با حجم بازاری معادل 288 میلیون دلار در رتبه 187 دنیای ارزهای دیجیتال است. از 100 میلیون توکن این ارز دیجیتال، تا به حال نزدیک به 82 میلیون آن ارائه شده است.

شما پیش از نحوه خرید ارز TomoChain یا هرگونه سرمایه گذاری مهمی باید تحقیقات جامعی انجام داده با بازار مورد بحث آشنا باشید، همه ریسک های موجود را بررسی کرده و بشناسید. این مسئله در مورد توکن هایی چون توکن توموچین نیز اهمیتی دوچندان دارد.

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

اما آنچه ما می توانیم بگوییم اینکه در حال حاضر تقاضای زیادی برای توکن توموچین در بازار وجود دارد و این طبعا بر قیمت رمز ارز توموچین موثر است. علاوه بر این، درآمد منفعلانه حاصل از سهام TOMO یا راه‌اندازی یک ابزار فروش، آن را برای افراد زیادی سرمایه گذاری بسیار جذابی می‌کند. پس به نظر می‌رسد که با تحقق اهدافی که برای این شبکه تعریف شده است چشم انداز خوبی از نظر سرمایه‌گذاری داشته باشد.

مالک توموچین کیست؟

تومو چین توسط Long Vuong ، که مدیر عامل TomoChain Pte نیز هست، تاسیس شد. پیش از آن ، او مدیرعامل CityMe و از بنیانگذاران و سرپرست پروژه بلاکچین NEM (XEM) در Alternative Blockchain بود. وی در زمینه های بلاکچین و اقتصاد متخصص است و در گذشته مشاور تعدادی از پروژه های بلاکچین بوده است.

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

نحوه خرید ارز TomoChain

بیشت از هرچیزی شما درباره نحوه خرید ارز TomoChain  به استفاده از یک صرافی و البته یک کیف پول معتب برای ذخیره سازی ارز دیجیتالی نیاز دارید. در ادامه قصد داریم شما را با صرافی های ارائه دهنده این ارز دیجیتال و بهترین کیف پول توموچین آشنا کنیم. شما در نحوه خرید ارز TomoChain می توانید از صرافی های زیر استفاده کنید:

اما بعد از خرید هر ارز دیجیتال شما باید اموال خود را در یک کیف پول امن نگهداری کنید. این می تواند شامل کیف پول های دیجیتالی مانند تراست والت و متامسک باشد که بسیار رایج هستند یا کیف پول های فیزیکی بسیار امنی مانند محصولات لجر. اما بهترین کیف پول توموچین کدام است:

والت رسمی Tomowallet

کیف پول اختصاصی تومووالت، یک کیف پول دیجیتالی و مطمئن برای کاربران توموچین است که به سادگی می توانید از آن استفاده کرده و نسبت به ذخیره سازی رمزارزها در آن اقدام کنید. دارندگان توکن توموچین می توانند برای ذخیره توکن TOMO و رای دادن به ابزارهای مختلف، ردیابی  جوایز و بازی و Dapps در TomoChain استفاده کنند. تومووالت هم نسخه تحت وب دارد و هم اپلیکیشن مخصوص گوشی های اندروید.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

Trust Wallet

تراست والت را باید از بهترین کیف پول های موجود در بازار برای نگهداری ارز دیجیتال توموچین بدانیم. یک کیف پول رایج و مطمئن برای انواع ارزهای دیجیتال که هم نسخه اندروید و هم نسخه آیفون دارد.

مس والت

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

Math Wallet یک کیف پول multi-platform و cross-chain است که از 38+ اکوسیستم زنجیره ای عمومی مانند EOS ، TRX ، BTC ، ETH ، BinanceChain ، Cosmos ، IRISnet و پولکادات و غیره پشتیبانی می کند. مس والت از تومو چین (TomoChain) نیز پشتیبانی می کند.

آینده ارز دیجیتال توموچین

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

توموچین قصد داد به نیرویی پیشرو در ساختار رمزارزها و زیرساخت های آن بدل شود. تلاش این سیستم و پلتفرم جدید این است تا یک سیستم اقتصادی جایگزین و مقیاس پذیر بسازد که دارای امنیت، شفافیت، کارایی و جامعیت بیشتری باشد.

توموچین راهکاری جدید برای برای مسئله مقیاس پذیری بلاک چین های کنونی از جمله اتریوم است. توموچین یک سیستم دارای دارای 150 نود اصلی با هزینه کارمزد نزدیک به صفر و زمان تایید معاملات زیر 2 ثانیه است. امنیت، پایداری و نوین ترین زنجیره با اتکا به بروزترین فناوری ها از جمله تایید دو مرحله ای، سهامداری با قراردادهای هوشمند و فرایندهای رندوم سازی صحیح در این شبکه تضمین شده است. توموچین همه معاملات توکن تحت قرادادهای هوشمند، پروتکل ها و زنجیره های اتمیک سازگار با ای وی ام را پوشش می دهد.

فناوری‌های مقیاس‌پذیری جدید مانند تقسیم اطلاعات میان نودها، موازی سازی ای‌ وی‌ ام، نسل زنجیره خصوصی، مجتمع‌ سازی سخت‌ افزار به طور مداوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در ارتباط و همکاری با معماری نودهای اصلی تومو چین قرار خواهد گرفت که یک بلاک چین قرارداد هوشمند عمومی و مقیاس پذیر ایده‌ آل برای کابری‌های غیر متمرکز، تعیین و معرفی توکن و اجماع توکن برای تجارت‌ های کوچک و بزرگ خواهد بود.

بلاک چین های فعلی که توسط رمزارزهای بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم استفاده می شوند برای مدیریت حجم بالای معاملات به خوبی مقیاس گذاری نشده اند. برای مثال این دو بلاک چین در حدود 10 تراکنش در ثانیه را مدیریت می کنند. ین میزان کم پردازش با توان بالا در به تملک گرفتن این رمزارزها مقاوت می کند.

مدت زمان 10 دقیقه‌ ای هر بلاک بیت‌ کوین به طور قابل توجهی بزرگ‌ تر از تاخیر شبکه است. از سوی دیگر، یک بلاک بیت‌کوین برای تایید شدن نیاز دارد تا 5 بلاک دیگر پس از آن تشکیل شود؛ در نتیجه برای اینکه یک تراکنش تایید شود حدودا یک ساعت زمان لازم است.

توکن توموچین ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت ارز دیجیتال TOMO

در حالیکه اتریوم مدت زمان کمتری برای  تشکیل هر بلاک صرف می‌کند، متوسط زمان تایید همچنان بالا است، چیزی در حدود ۱۳ دقیقه. این صرف مدت زمان بالا در این شبکه‌ها مانع دسترسی و انجام بسیاری از کاربردهای مهم می‌شود.

مسئله تولید شدن شاخه موجب مصرف انرژی و زمان شده و برای انواع حمله و نفوذ اینترنتی نقاط ضعف بالقوه در شبکه ایجاد می‌ کند. با در نظرگیری این موضوع هدف نهایی تحقیق و تلاش ارائه پروتکل جامعی است با تمرکز بر استراتژی‌ های کلیدی همچون: اعتباردهی مجدد جهت افزایش امنیت و جلوگیری از ایجاد شاخه، رندوم سازی برای تضمین عادلانه بودن تولید بلاک و جلوگیری از حملات از طریق اتصال به شبکه و سرعت تایید بالا و نقاط کنترل و بررسی کافی برای نهایی سازی و زیرسازی مجدد.

همکاری تومو چین و شبکه paid

پید و توموچین بر روی تولید یک توکن پیچیده (توکن پید با ارزش تومو) با یکدیگر همکاری می‌ کنند. این توکن با قرارگیری روی شبکه تومو به جای اتریوم که هزینه کارمزد بالاتری را اعمال می‌ کند، هزینه‌ های مازاد برای کاربران پید را حذف خواهد کرد.

هزینه‌ های مازاد با پیچیدگی محاسباتی معاملات افزایش پیدا می‌کند و موجب می‌ شود تا قراردادهای هوشمند گران‌ تر و پر هزینه‌ تر باشند. کاربران شبکه اتریوم با ظهور اتریوم ۲ با هزینه‌ های کارمزد بالاتری رو‌ به‌ رو شدند. روی شبکه تومو، کاربران پید بدون پرداختن هزینه‌ های بالا از ویژگی‌ های چندگانه قراردادهای هوشمند برخوردار می‌ گردند. همکاری پید و تومو راه دیگری است که پید از آن طریق راه حل‌ های مقرون به صرفه و قوی برای همه ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص توکن توموچین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنظرم تومو در آینده نه چندان دور جایگاه خیلی خوبی بین ارزهای دیجیتال پیدا خواهد کرد.و افزایش چشمگیر قیمت اون همگان رو حیرت زده می‌کنه.بزودی

    پاسخ