;
coinex

زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری [+ اسامی شرکت کنندگان]

یکی از جدیدترین آثار فیلیمو مسابقه جوکر با اجرای سیامک انصاری است. برای اطلاع از جزئیات این مسابقه و زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری همراه تکراتو باشید.

مسابقه جوکر سیامک انصاری یک رئالیتی شوی ایرانی جدید است که از فیلیمو پخش می‌شود. در برنامه رئالیتی شو جوکر شرکت کننده‌ها باید تلاش کنند یکدیگر را بخندانند، اما خودشان نخندند.

شرکت کنندگان برنامه جوکر ایرانی همچون برنامه‌های شب‌های مافیا و شام ایرانی از بین هنرمندان و بازیگران انتخاب می‌شوند. برنامه جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید.

سیامک انصاری که مجری و میزبان مسابقه جوکر است چندی پیش نیز با حضور گسترده در تبلیغات خبرساز شد. او با حضور در سریال‌های طنز مهران مدیری به شهرت رسید. البته او در چند اثر جدی همچون سفر به چزابه، دعوت، خانوم، جرم، لامینور، خوک، روشن و خون شد نیز به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه به جزئیات بیشتر رئالیتی شو جوکر می‌پردازیم.

زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری

برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است. البته ناگفته نماند که ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت.

زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری

مسابقه ماتسوموتو به دیگر کشورها نیز راه یافت و با نام Last One Laughing یا «آخرین نفری که می‌خنده» ساخته شد. اکنون جوکر ایرانی نیز با ساختاری مشابه همین مسابقه و به کارگردانی حامد میرفتاحی در ایران و برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است. پخش برنامه جوکر از تاریخ 6 آذر ماه در پلتفرم فیلیمو آغاز شد. این برنامه هر هفته شنبه‌ها ساعت 8 صبح پخش می‌شود.

ساختار برنامه جوکر ایرانی

در هر فصل این مسابقه هشت نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت شش ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

به هر شرکت کننده در ابتدای ورودش به مسابقه کیفی داده می‌شود که در آن 12 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد. هر کدام از شرکت کننده‌ها که ببازد، این کیف را از دست می‌دهد و باید مسابقه را ترک می‌کند.

در این برنامه شرکت کنندگانی نیز با نام «زامبی» و با یک کیف 50 میلیون تومانی وارد مسابقه می‌شوند. شرکت کنندگان زامبی از یک امتیاز ویژه برخوردارند و آن این است که می‌توانند بخندند.

آخرین نفری که بخندد، در پایان برنده 150 میلیون تومان می‌شود. البته در قسمت اول این مسابقه سیامک انصاری توضیح می‌دهد که هر کدام از شرکت‌کننده‌ها اگر مایل بودند می‌توانند مبلغی که برنده می‌شوند را صرف کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم کنند.

در محل برگزاری این مسابقه اتاقی وجود دارد به نام «اونجا» که با اجازه از میزبان برنامه یعنی سیامک انصاری، شرکت کنندگان می‌توانند وارد آن شوند و از وسایلی که به آن‌ها برای خنداندن دیگران کمک می‌کنند استفاده نمایند.

شرکت کنندگان فصل اول مسابقه جوکر

زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری

هنوز اطلاعاتی درباره تعداد قسمت‌های این برنامه جوکر سیامک انصاری منتشر نشده است. اما در فصل اول این مسابقه هشت شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از بازیگران مشهور هستند. اسامی هشت شرکت کننده فصل اول مسابقه جوکر سیامک انصاری به شرح زیر است:

  • امین حیایی
  • سام درخشانی
  • امیرمهدی ژوله
  • بیژن بنفشه‌خواه
  • هومن حاجی‌عبداللهی
  • امیر کاظمی
  • غلامرضا نیکخواه
  • سهیل مستجابیان

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زمان پخش برنامه جوکر سیامک انصاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (41 نظر)

    آقای علیخانی آقای تیموری ادای آقای …. رو در قسمت هفت در میاورد که این موضوع باعث اعتراض دخترم شد شما هنرمندها رفتا و سخنانتون الگوی مردم هست رفتار آقای تیموری نامناسب و دور از ادب هست خواهش دارم شما با پخش قسمت هفتم در این موضوع سهیم نباشید

    پاسخ

    آقای علیخانی برنامه شما باید آموزنده باشه و اخلاق حسنه رو بین مردم ترویج کنه ضمن اینکه باعث حس خوبی بین مردم بشه نه اینکه رفتار نا مناسب آقای یوسف تیموری رو پخش کنه و باعث ناراحتی مردم بشه شان شما و برنامه هاتون بیشتر از این هاست پیشنهاد میدم قسمت هفت رو بدون حظور تیموری سانسور کنید چون موندین این قسمت در بایگانی جوکر وجهه شما رو در نسلهای بعدی نیز پایین میاره

    پاسخ

    اگه تو یکی از قسمت ها هنرمند عزیز آقای عزت الله ایزدی دعوت کنند خیلی عالی میشه

    پاسخ

    بچه ها از یه چیز خیلی بدم میاد اون هم مردم ما خیلی دنیال مد هستن. یه لباس مد میشه کل خیابون می‌پوشن. الان هم جملات روانشناسی و آرایش نکردن و طبیعی بودن و لباس‌های اسپرت مد شده!!!!چرا عین جهان سومی ها رفتار می کنید؟!چرا خودتون نیستید؟بعد اینکه الان همتون توی شبکه های اجتماعی با پست هاتون میخواین دل بقیه رو بسوزانید. اللهم صل الله علیه و و و سلم اللهم صلی علی محمد و آل محمد اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صلی علی محمد و آل محمد اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صلی علی محمد و آل محمد اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ

    سلام و عرض ادب
    یه انتقاد داشتم از اقای سیامک انصاری
    در توانایی و شخصیت خوب شما هیچ حرفی نیس.

    ولی پارتی بازی تو اینجور برنامه های پر بیننده فکر نکنم اصلا مناسب باشه.
    بیننده ها که کم فهم نیستن.
    و مردم فهیم ایران کاملا به نکات ریز توجه میکنن.
    و اما
    تو برنامه اخرتون کارت قرمز اولی که دادید قبلش اقای پور سرخ خندید وحتی شما اشاره کردید یه لحظه ولی انگاری چشمتون و بروش بستیدو منتطر شدید تا فرده دیگه ای خنده کنه.

    امیدوارم حتما نطر من و ببینید و دربرنامه بعد برای ببینندگان و ملت شریف ایران توضیح بدید دلیل این کارتون و
    با سپاس از همه مردم شریف ایران و سازنده های این برنامه.

    پاسخ

    واقعا براتون متاسفانه که این چنین برنامه هایی تماشا می کنید

    پاسخ

    پیشنهادمیکنم .۶نفرازسلبریتیها باشن و۲ نفرشرکت کننده عام .وجوددونفرعام چون رفتارقابل پیشبینی ندارند تاثیرگذارتر
    وجذابترخواهدشد

    پاسخ

    سلام اولا که چند تا انتقاد نه تنها برای این سریال بلکه برای تمامی سریال های نمایش خانگی ایرانی داشتم. اینکه در این سریال ها از کمبودها و نداشته های مردم پس زمینه درست می کنند تا مخاطب را جذب کنند از جمله ماشین های مدل بالا و خونه های لوکس و … توی این سریال ها تنها گرفتاری و دغدغه شون عاشقی و عشق هست. اگر گرسنه باشی عشق اجازه نمیده فکر کنی که بخوای عاشق بشی. اگر گرسنه باشی عشق احساسات رو کور میکنه و نمیگذاره احساسات بر تو غلبه کنه. دوما توی این سریال‌ها همه دو به دو عاشق هم میشن. یعنی طوری بازیگرها رو چیدمان می‌کنند که هیچ بازیگری در نهایت داستان بدون عاشق شدن صحنه فیلمبرداری رو ترک نکنه. مثلا توی این سریال اون خیری که هدیه رو به سرپرستی قبول میکنه و سنی ازش گذشته و به اصطلاح آدم پخته ای هست نباید احساست برش غلبه کنه اون هدیه بچه است خامه نمی‌فهمه… گدا گر معتبر شود از همه عالم بی خبر شود همینه که مثل هدیه هست. دوما چطور میشه پسری که مثل سامان صبح تا شب دختر عوض میکنه و دنبال دخترهای امروزی و … عاشق زنی بشه که نه سال از خودش بزرگتره و وضع مالی اش هم بده و بچه هم داره… پولدارها به فقیرها نگاه هم نمی کنند چه بخواهند بخواهند ازدواج کنن. سریال هایی پر توهمات دوران نوجوانی که انگار کارگردان و نویسنده در حد ده یا یازده سال سن داشتن ثبت کنید

    پاسخ

    کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر می‌خواهد و مرد کهن
    من انتقادم به شخص آقای علیخانی کارگردان این کپی شو که چرا تقلید میکنی چرا خودت یه طرح جدید یه مدل برنامه سازی جدید ابداع نمیکنی که همه از رو به اصطلاح دست تو نگاه کنن و برنامه بسازن .
    حالا اگر همین برنامه رو آقای مهران مدیری عزیز می ساختند یه برنامه فوق‌العاده درخشان و واقعا طنز میشد.
    دادش شما برو همون ماه عسلتو بساز آفرین گل پسر
    لطفا ثبتش کنین

    پاسخ

    الان کسی از ماه عسل صحبت کرد؟ چرا اینطوری اید؟

    پاسخ

    سلام به همگی
    شماهایی که از فیلم بدتون میاد غلط کردین اومدین نظر میدین خاک تو سرتون کنن😒
    خیلیییییییییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییییی
    این فیلم خوبه من عاشق این فیلم هستم🤤❤
    لطفا نظرم ثبت بشه 😗که اونایی اومدن نظر دادن حالشون جا بیاد خاک تو سرتون 😂😪😠💩💩💩💩💩💩💩

    پاسخ

    نه تو خوبی روشن فکر

    پاسخ

    سلام متاسفانه مردم ما همه کارهای خودشون رو برای تظاهر و ریا و خودنمایی انجام می دهند . برای مثال هیچ کس قبل از فوت مرتضی پاشایی به آهنگ های ایشون گوش نمی دادند ولی بعد از فوت شون ایشون به محبوبیتی رسیدند که در دوران حیاتشان ندیده بودیم. کاش آدم ها رو در دوران زندگی توجه کنیم. یا خانم هدیه تهرانی همش توی صفحه خودشون از حیات وحش و محیط زیست و ..‌ پست منتشر می کنند شما نمی تونید مردم رو مجبور کنید که زباله های طبیعت رو جمع کنند این مردم باید خودشون به این فرهنگ برسند که نباید توی طبیعت زباله بریزند اگه هیج کس زباله ها رو جمع نکنه اتفاقا سری های بعد که طبیعت رفتند حالشون از وضع طبیعت به هم میخوره و مجبور میشن طبیعت رو پاکیزه نگه دارند. الان جالب اینجاست همه با یک دوربین و گوشی شدند حامی حیوانات و محیط زیست. خوبه آنقدر حایت می کنید که دمای کره زمین افزایش یافته و میده گرمایش جهانی رخ داده است‌ کاش مردم ما آنقدر دنبال ادا و تقلید و تظاهر نبودند

    پاسخ

    غلط بکن عه

    پاسخ

    ساعت چند میاد قسمت ۴ جوکر

    پاسخ

    بی فرهنگا……..

    پاسخ

    واقعا به بقیه چه ربطی داره کی چی میبینه؟ لطفا به اصطلاح روشنفکران فوضولی کار دیگران رو نکنن🤧

    پاسخ

    شما هم لطفا سعی کن اگه نمیتونی نظر خوبی بدی سکوت کنی.

    پاسخ

    لاقل چیزی نمیدونی نظر نده عزیزم

    پاسخ

    سلام. من چند تا انتقاد درباره سریال ها و برنامه های نمایش خانگی داشتم. اولاً ۱۰۰ در صد سریال ها از پس زمینه آرزوهای مردم و نداشته هاشون بهره می گیرند مثل خونه های لوکس بالاشهر و ماشین های میلیاردی و… و تنها مشکل در این سریال ها عشق هست! فقط کافیه به خیابون ها زل بزنید و چهره مردم رو نگاه کنید ! بعد جالب تر اینه این سریال ها قتل و آدم ربایی رو یه موضوع کاملا عادی نشون میدن! برنامه هایی مثل شب های آهنگی و هم رفیق و پیشگو و جوکر همه و همه باعث میشه که خود مهمانان و مجری نهایت لذت از اون فضا و اتمسفر رو ببرند و در نهایت مردم باید به غذای مورد علاقه ی مهمان و خندیدن های دوطرف گوش بده که کار معقولی نیست از نظر من! آدم خوبه خودش بخنده نه اینکه خندیدن و خوشی دیگران رو نگاه کنه! توی اینستاگرام هم چنین فضایی هست بهتره خودمون آلبوم عکس خودمون رو ورق بزنیم نه اینکه عکس تفریحات مردم رو نگاه کنیم. امیدوارم نظرم تایید بشه…

    پاسخ

    شهاب حسینی شبیه شیاد ها شده قیافش!!!

    پاسخ

    بدون آرایش الناز شاکر دوست شبیه پاکستان هاست

    پاسخ

    مردم ما به جای اینکه بشینن یه مطلب مفید یا یه مستند یا یه سریال و فیلم مفید ببینن میان اینا رو میبینن… این خودش تلف کردن وقت و کشتن وقت است!!😊😁😄😃😀

    پاسخ

    برنامه عالی هستش تکرارش ساعت چنده

    پاسخ

    اول مهران مدیری بود با سریال هاش مثل شبای برره، مرد هزار چهره و هیولا و دراکولا و دورهمی. بعد شهاب حسینی که میره هم رفیق میسازه(لپاش گل انداخته) بعدش پژمان جمشیدی و حامد آهنگی و سیامک!ب دیگه تا کی باید تقلید رو تحمل کنیم؟برنامه هایی که خودشون می‌خندن و مخاطب باید زل بزنه و هیچی نصیبش نشه. برنامه خوب و کمدی ببینید نه اینجوری

    پاسخ

    سلام خسته نباشید باتشکر از برنامه خوبتون…
    من مهدی حاتمی فر هستم چون خودم ایمیل نداشتم با ایمیل خانومم فرستادم…
    آقای انصاری عزیز یه مردونگی کن ب آقای حیایی بگو بیچاره شدم انقد دنبالش گشتم بخدا چند روزه میرم جلو موسسه گستر حیایی چند ساعت میشینم اونجا تا چند دقیقه هم شده ببینمش بخدا از راه دور اومدم چون خونه خودم گلبهار مشهده فقط بخاطر دیدن آقایی حیایی هزار کلیومتر اومدم بخدا داستان مرگو زندگیه حتی رفتم داخل موسسه حیایی طبقه چهارم یک آقایی پت میز بود پرسیدم گفت آقای حیایی فقط وقتی کلاس داره میاد هرچی پرسیدم نگفت چه وقتی کلاس داره ک برم ببینمش حتی تو اینترنت تو موسسه حیایی ثبت نام کردم شماره منو دارن…. آقای انصاری خواهش میکنم حداقل شما کمکم کن به آقای حیایی پیغام منو برسونید بهم بگن کیی میتونم برم واسه چند دقیقه ببینمشون خواهش میکنم شماره منو میتونن از موسسه خودشون بگیرن آخر شمارم 1149 هستش…
    آقای انصاری خواهش میکنم واقعا مهمه
    ممنون ازشما و برنامتون…

    پاسخ

    خلایق هر چه لایق!از دلقک و لوده جماعت بیشتر انتظار ندارم

    پاسخ

    خیلی خوب بود
    من که راضی بودم 🙃

    پاسخ

    شما هیتوشی رو با دلقک ها مقایسه می کنید🤢یا خدا

    پاسخ

    سلام و وقت به خیر
    کمدین های تمام جهان از جمله لورل و هاردی یا چارلی چاپلین و غیره هنوز هم با اینکه خیلی سال گذشته اما واقعا خنده رو روی لب میاره… اما متاسفانه سریال های کمدی ایرانی نه تنها خنده دار نیست بلکه پر از تمسخر و لوده بازی و … هست که بعد از یک ماه به کلکسیون خزها اضافه میشه… مدیر سایت خواهش می کنم این کامنت رو ثبت کن

    پاسخ

    پولای سیامک از بایا که درآمدزایی کرده بود تموم شد حالا وقت جوکر رسیده !!!!عجیب است…خواهش می کنم ثبت کنید لطفا خواهشا

    پاسخ

    اره راست میگی اما خیلی بایا مسخره و تبلیغاتی وپولساز بود ولی خدایی جوکر خوب بود

    پاسخ

    دلقک های جهان سوم

    پاسخ

    سلام اولا که این کارهایی که اینها میکنن نه تنها خنده دار نیس بلکه باعث‌شده مخاطب هاشون رو از دست بدن. من خیلی از آقای انصاری خوشم میاد ولی الان چهره شون معصومیت اش رو از دست داده چرا؟ چون خیلی به تعلقات دنیوی متوصل شده اند و حریص مادیات شدن. اول بایا حالا هم جوکر… شوخی و خنده خوبه اما لودگی نه اصلا!!!دلقک ها با سکوتشان میخندونن… امیدوارم نظرم ثبت بشه

    پاسخ

    با سلام به همه عوامل محترم برنامه جوکر.
    واقعا بهترین و زیباترین برنامه عمرم را میبینم.
    ضمن قدر دانی از یکایک عزیزان.
    چه تهیه کننده و چه داور و هنرمندان خوشمزه.
    خواهشمندم افرادی که فقط نشستن .تا نخندن و آخر مثلا برنده شوند . دیگه دعوت نشه.
    عده ای اصلا اینکاره نیستتد.تازه به افراد فعال و پر اکشنی مثل تیموری و قایدی و غفارمنش و حامد آهنگی وووو بنفشه خواه و نیکخواه و شفیعی و غیره اعتراض میکنند و غر هم میزنند. درهرقسمتی که اینها هستند را ما چندین بار میبینیم و خسته هم نمیگویم.
    تعدادی مثل ایمان صفا و پرسرخ و هومن و شهاب و غیره.اصلا اینکاره نیستند.
    خواهشمندم دست امثال یوسف تیموری را باز بزارید.
    همه میتونند بنشینند و نخندند و پول بگیرن بزن.
    من شاید سه فصل را اصلا برای یکبار هم کامل ندیدم.

    پاسخ

    خیلی خنده دار بود از خنده ترکیدم😒😏😒😏

    پاسخ

    برنامه ای که اشکمو ازخنده دراورد مخصوصا قسمت دو . یام درخشانی و نیکخواه و هومن عالین

    پاسخ

    سیامک جان بایا کن😅😅😅

    پاسخ

    واقعا باحال و جدیده موضوعش من خیلی خوشم اومده

    پاسخ

    مرز شوخی و لوده بازی خیلی تنگاتنگ و نزدیک هست . خواهش می کنم ثبت بشه لطفاً

    پاسخ