coinex
راهنمای خرید تکراتو

نخستین تصاویر زنده شیائومی 12 پیش از رونمایی 7 دی ماه

دو روز دیگر تا رونمایی رسمی از شیائومی 12 باقی مانده و حال نخستین تصاویر زنده شیائومی 12 پیش از رونمایی نیز افشا شده است. برای مشاهده تصاویر همراه ما باشید.

به گفته شرکت شیائومی، هفتم دی ماه قرار است مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی شیائومی برگزار شود اما تا همین الان نیز اطلاعات زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده است و انتشار نخستین تصاویر زنده شیائومی 12 پیش از رونمایی اطلاعات ما را بیش از پیش بالا می‌برد.

نخستین تصاویر زنده شیائومی 12 پیش از رونمایی 7 دی ماه

در این مدت اطلاعات رسمی و غیر رسمی زیادی از شیائومی 12 به بیرون درز کرده است؛ از مشخصات دوربین شیائومی 12 گرفته تا باتری و شارژر آن. در این میان پوسترهایی دیوانه وار از شیائومی 12 اولترا، برادر بزرگ‌تر این گوشی نیز منتشر شده است که شایعه‌ای بیش نبودند.

حال علاوه بر تمامی اطلاعاتی که به بیرون درز کرده است، نخستین تصاویر زنده شیائومی 12 نیز در دسترس ما است و شما می‌توانید آنها را مشاهده کنید (برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید).

تصاویر زنده ماژول دوربین‌ پشتی را به ما نشان می‌دهد که قبلا نیز آن را در رندرهای منتشر شده دیده بودیم. ماژول دوربین اصلی شیائومی 12 مستطیلی بوده و سه سنسور خواهد داشت که طبق تصاویر بالا، یکی از آنها بزرگ‌تر است.

در بخش دوربین‌ها سنسور سلفی این دستگاه دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی است و مجموعه‌ای از سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 32 مگاپیکسلی برای زوم 3 برابری در قسمت پشتی این دستگاه تعبیه شده است.

در این عکس‌ها رنگ‌های اصلی (خاکستری، سبز کمرنگ، آبی آسمانی و گلبهی عرضه) به نمایش گذاشته شده و به نظر می‌رسد بدنه پشتی نسخه سبز و خاکستری رنگ از جنس چرم باشد.

علاوه بر این، قبلا اطلاعات دیگری در خصوص پرچمدار جدید شیائومی که یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2021 است، منتشر شده بود. طبق این اطلاعات، شیائومی 12 باید به صفحه نمایش 6.28 اینچی آمولد 120 هرتزی با رنگ‌های 12 بیتی و وضوح FullHD+ و روشنایی 1500 نیتی مجهز باشد که وضوح پیکسلی آن نیز 419 پیکسل بر اینچ خواهد بود.

شیائومی 12 دارای رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود. این پرچمدار به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Vision مجهز خواهد شد که از فناوری های Harmon Kardon پشتیبانی می‌کنند.

احتمالا این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع UFS 3.1 و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع LDDR5 نیز مجهز است.

شرکت شیائومی از شیائومی 12 پرو نیز اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار داده است. برای مثال شیائومی 12 پرو در این بخش از تراشه Surge P1 که خود توسعه داده است، استفاده خواهد کرد و بنابراین این دستگاه مشکل تولید گرمای بیش از حد را ندارد و دمای آن مناسب خواهد بود.

حال می‌بایست منتظر باشیم تا این خانواده تا چند روز دیگر به طور رسمی معرفی شوند و از جزئیات و مشخصات فنی دقیق این محصولات آگاه شویم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نخستین تصاویر زنده شیائومی 12 پیش از رونمایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر