;
coinex

دانلود قسمت 9 سریال خاتون ؛ فصل دوم قسمت اول [ترافیک نیم بها]

خاتون یکی از پرطرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی است که در ژانر تاریخی دسته بندی می‌شود. در ادامه برای دانلود قسمت 9 سریال خاتون همراه ما باشید.

سریال خاتون یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. این سریال به صورت هفتگی از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می‌شود و شما در ادامه می‌توانید به لینک دانلود قسمت نهم سریال خاتون با ترافیک نیم بها دسترسی پیدا کنید.

دانلود قسمت 9 سریال خاتون

سریال خاتون خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

این سریال روایتگر عشق زیبای یک مرد به همسرش در دهه 20 هجری شمسی است. شیرزاد ملک یکی از افسران عالی رتبه نیروی نظامی که یکی دل نه صد دل، دلباخته همسر خود خاتون بختیاری است.

دانلود قسمت 9 سریال خاتون

در ابتدای داستان خاتون بختیاری در شب سالگرد ازدواجشان قلب همسر را نشانه می‌گیرید و او را برای نرسیدن به جشن سالگرد ازدواج مواخذه می‌کند و این کار باعث شیدایی بیشتر شیرزاد ملک می‌شود.

خاتون دختری بلند پرواز و روشنفکر است که در ابتدا به خاطر نجات جان پدرش حاضر به انجام معامله‌ای با شیرزاد ملک می‌شود، جان پدر در مقابل بله دادن به درخواست ازدواج او.

این معامله بدون شک موقعیت ملک را به خطر می‌انداخت اما به داشتن دختر زیبای بختیاری می‌ارزید، جواب مثبت خاتون حکم اعدام پدر را به تبعید تبدیل کرد و این باعث شد که جانی تازه بگیرد.

از جمله بازیگران سریال خاتون می‌‌توان به نگار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک،, بهناز جعفری در نقش رعناو ستاره پسیانی در نقش پروین، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا، مهران غفوریان در نقش موسیو، مهران مدیری در نقش جهانگیر روزبه، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی، فرخ نعمتی در نقش سرتیپ آریا، شاهرخ فروتنیان در نقش فریدون خان اشاره کرد.

دانلود قسمت 1 فصل دوم سریال خاتون

دانلود قسمت 9 سریال خاتون

برای دانلود قسمت نهم سریال خاتون از لینک های زیر کمک بگیرید:

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال خاتون با کیفیت 480p: لینک

دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال خاتون با کیفیت 720p: لینک

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال خاتون با کیفیت 1080p: لینک

دانلود قسمت 1 فصل دوم سریال خاتون با کیفیت 1080hq: لینک

دانلود قسمت 9 سریال خاتون با کیفیت BLURAY: لینک

دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال خاتون همه کیفیت‌ها به صورت یکجا: لینک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 9 سریال خاتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر