coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جعبه‌گشایی شیائومی 12 پرو را تماشا کنید

شیائومی 12، پرچمدار خانواده شیائومی، رونمایی شد. این گوشی به همراه حسگر تصویر جدید سونی، در چین معرفی شد. با جعبه‌گشایی شیائومی 12 پرو همراه تکراتو باشید.

شیائومی 12 پرو، به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی، بعد از گوشی‌های شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس به طور رسمی معرفی شد و حالا نوبت به آنباکسینگ این گوشی جذاب رسیده است.در این آنباکسینگ، می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های و مشخصات کامل Xiaomi 12 Pro بپردازیم.

جعبه‌گشایی شیائومی 12 پرو

ویدیوی این جعبه‌گشایی را در انتهای مطلب تماشا خواهیم کرد. اگر بخواهیم در روند جعبه‌گشایی شیائومی 12 پرو با وسایل حانبی آن آغاز کنیم ابتدا درون جعبه این گوشی، زیر محل قرار گرفتن دستگاه، یک شارژر 120 وات را مشاهده می‌کنیم. این می‌تواند نقطه قوت اصلی این گوشی در مقایسه با گوشی‌های دیگر که حتی از شارژر 20 یا 25 واتی برخوردار نیستند، باشد. به غیر از شارژر، جعبه گوشی دارای یک کابل USB A به USB C است. از دیگر امکانات جانبی این گوشی می‌توان به قاب شفاف پلاستیکی در داخل جعبه اشاره کرد.

شارژر 120 واتی شیائومی 12 پرو که بالا‌تر به آن اشاره کردیم، قادر به شارژ کامل این گوشی از صفر تا صد تنها در 18 دقیقه است که این عملکرد می‌تواند واقعا فوق‌العاده باشد. همچنین شیائومی، با ارائه این گوشی پرچمدار بی‌رقیب، توانسته تا به الان بالا‌ترین امتیاز را در Antutu با 1 میلیون و 7 هزار و 512 به شیائومی 12 پرو، اختصاص دهد. این موضوع شگفت‌انگیز است.

تنها نقطه ضعف این گوشی در مقایسه با رقبای خود در بازار می‌تواند، پایین بودن داینامیک نمایشگر باشد. اما از این ضعف در شیائومی 12 می‌توان با پنل LTPO 2.0 چشم‌پوشی کرد. در بخش تنظیمات، این شما هستید که انتخاب می‌کنید که رفرش ریت به صورت خودکار تغییر کند یا روی ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز باشد.

در واقع وقتی رفرش ریت روی حالت خودکار است، عملکرد خاصی از تغییر رفرش ریت ثبت نمی شود و تغییراتی مشاهده نمی‌شود. شاید این موضوع بعدا با آپدیت نرم افزاری که ارائه می‌شود حل شود اما فعلا چیزی مشخص نیست.

در ادامه با هم این ویدیو را تماشا خواهیم کرد:

راهنمای خرید گوشی در بازه‌های قیمتی مختلف:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو ایران که گرونه شیایومی هم نمیشه خرید بعدم مدل 5G کمه و 6G هم نیست ولی تو همون چین استفاده میکنن

    پاسخ