;
coinex

دانلود قسمت سوم شب های مافیا 4 [ترافیک نیم بها]

قسمت جدید فصل چهارم مافیا را از اینجا دانلود کنید. در ادامه لینک دانلود قسمت سوم شب های مافیا 4 با ترافیک نیم بها را در اختیار شما می‌گذاریم.

اگر از طرفداران مسابقات هیجان انگیز هستید، تماشای برنامه شب‌های مافیا را از دست ندهید. در این مسابقه، دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند و شهروندان مافیا را از شهر بیرون کنند.

کارگردانی این مجموعه برعهده سعید ابوطالب است. در ادامه برای دانلود قسمت سوم شب های مافیا 4 و آشنایی با ابزیگران این فصل با ما همراه باشید.

دانلود قسمت سوم شب های مافیا 4

در فصل جدید 12 بازیگر معروف و محبوب حضور دارند. این افراد علیرضا خمسه، علی اوجی، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، سیامک صفری، رامین راستاد، علی‌رضا اوسیوند، کاوه سماک‌باشی، وحید آقاپور، معین ضد(زندی) و سیدبشیر حسینی هستند.

در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان اوست.

در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل بازیگران برای حضور در این مسابقه دعوت می‌شوند و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم‌های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود. برای اطلاع از جزئیات شب‌ های مافیا به گفتار روز و ساعت پخش شب های مافیای 4 مراجعه نمایید.

دانلود قسمت 3 شب های مافیا

دانلود قسمت سوم شب های مافیا 4

در ادامه لینک دانلود قسمت 3 شب های مافیا 4 را قرار داده‌ایم:

دانلود قسمت 3 شب های مافیا با کیفیت 480p : لینک

دانلود قسمت سوم شب های مافیا با کیفیت 720p : لینک

دانلود قسمت 3 شب های مافیا با کیفیت 1080p : لینک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شب های مافیا 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر