;
coinex

کالکشن NFT اسنوپ داگ در کاردانو منتشر می‌شوند

جدیدترین گزارش‌ها از ورود اسنوپ داگ به اکوسیستم کاردانو خبر می‌دهند. رپر افسانه‌ای، اسنوپ داگ (Snoop Dogg)، به اکوسیستم کاردانو روی می‌آورد تا کلکسیون‌های خود را عرضه کند.

فضای DApps و NFT کاردانو همچنان به رشد چشمگیر خود ادامه می‌دهد. اسنوپ داگ با آخرین حرکت برای راه اندازی کلکسیون‌های NFT در کاردانو، مسیر خود را در صنعت ارزهای دیجیتال طی می‌کند. انتخاب کاردانو بر اساس رشد ثبت شده توسط شبکه در ماه‌های اخیر است.

کالکش NFT اسنوپ داگ و همکاری با Clay Nation

اسنوپ داگ با اعلام همکاری با Clay Nation بر سر راه اندازی یک مجموعه NFT، موجی از هیجان را در فضای کاردانو به راه‌ انداخت. این همکاری شامل هنرمند برتر ان اف تی، Champ Medici نیز می‌شود و به دارنده آن امکان دسترسی به آهنگ‌های منتشر نشده و سایر نشان‌های افتخار محدود هنرمند را می‌دهد.

NFT اسنوپ داگ

Clay Nation در توییتر نوشت: «اسنوپ داگ و Champ Medici با Clay Nation همکاری خواهند کرد تا کلکسیون‌های نمادین، موسیقی منتشر نشده و نسخه‌های محدود را برای شما بیاورند.» این اعلامیه با ویدئویی همراه بود که بنیانگذار کاردانو را در حال تماس با اسنوپ داگ برای همکاری در بلاک چین نشان می‌داد.

این پست توسط هاسکینسون و اسنوپ داگ تایید شده است. پروژه NFT ذکر شده در ویدیوی «Claymations» قرار است در 5 آوریل (16 فروردین) راه اندازی شود.

مطالب مرتبط:

همکاری با کاردانو اولین تلاش اسنوپ داگ در NFT نیست. این رپر افسانه‌ای با ساخت Snoopverse بر روی SandBox حرکت به سمت رمزنگاری و متاورس را آغاز کرده است. او همچنین به شدت علاقمند به NFT های موسیقی است و برنامه‌هایی را برای تبدیل Death Row Records (که اخیراً خریداری کرده) به اولین لیبل ضبط NFT در متاورس دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: zycrypto

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر