;
coinex

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار ؛ کوین های پرسود آینده‌دار

سرمایه گذاران واقعی همیشه به دنبال سودآورترین ارزها برای سرمایه گذاری هستند. در این مقاله قصد داریم به برسی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار بپردازیم.

حتما در شروع فعالیت خود در عرصه ارزهای دیجیتالی با خود فکر کرده‌اید که سرمایه گذاری را با چه ارزهایی شروع کنید. به هر حال برای کسب تجربه در هر کاری باید زمان و دقت کافی را به آن اختصاص دهیم. سنگ بزرگ علامت نزدن است، به همین دلیل افراد اغلب می‌دانند که نباید سرمایه خود را با بی‌تجربگی خود بر باد دهند.

ارزهای رمزپایه پنی با چند پنی یا کمتر از 5 دلار در هر واحد ترید می‌شوند. معمولا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال زیر یک دلار بسیار سرمایه گذاری پر ریسکی به شمار می‌روند اما نکته قابل توجه این است که سرمایه گذاری در این ارزها ارزان است بنابراین نمی‌توانند ضرر بسیار زیادی را به شما تحمیل کنند.

از طرف دیگر یک نکته مهم را باید در شروع سرمایه گذاری در ارزهای زیر یک دلار در نظر گرفت. حتما باید کریپتویی را که برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنیم پتانسیل رشد و افزایش قیمت را در طول زمان داشته باشد. در غیر این صورت تمام سرمایه گذاری بی‌دلیل و بیهوده تلقی می‌شود. در ادامه با معرفی بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار همراه ما باشید.

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

همانطور که اشاره هم کردیم نمیتوان همینطور ارزان ترین ارز دیجیتال را انتخاب کرده و سرمایه گذاری خود را آغاز کنیم زیرا مهم تر از ارزان تر خریدن یک ارز این است که آینده آن چگونه باشد. به طور کلی سرمایه گذاری بر روی یک ارز پروسه خودش را دارد. برای شروع شما باید درباره ارزی که می‌خواهید بر روی آن سرمایه گذاری خود را آغاز کنید، تحقیقات لازم خود را انجام دهید و اخبار فعالیت‌های آن را دنبال کنید.

عوامل زیادی پتانسیل کریپتو را تعیین می کنند. این عوامل می توانند ارزش فناوری یا سرمایه گذاری اساسی، جامعه و تیم پشت پروژه، یا تبلیغات باشد. قطعا با کمی تحلیل و تحقیق قادر خواهیم بود ارزان‌ترین و سودآور ترین نوع کریپتو را انتخاب کرده و در عین حال که آن ارز را ارزان می‌خریم در آینده به سود قابل توجهی نیز برسیم.

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتالی در میان است، بیت کوین حرف اول را می‌زند. پس از بیت کوین اتریوم (ETH) و دیگر 10 دارایی برتر مانند Cardano (ADA) و Solana (SOL) نیز به عنوان ارزهای پر طرفدار در نظر گرفته می‌شوند.

در حالی که این کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال به خوبی تثبیت شده‌اند، کوین‌های شناخته‌شده دیگری نیز به قیمت دلار در دسترس هستند که به لحاظ فرصت‌های سرمایه‌گذاری و به طور کلی پروژه‌های بلاک چین پتانسیل بالایی دارند.

در ادامه قصد داریم به پنج مورد از بهترین ارزهای دیجیتالی که می‌توانید با کمتر از یک دلار بخرید، نگاهی بیندازیم. آن‌ها ترتیب خاصی ندارند، زیرا هر پروژه امتیازات و پتانسیل خود را دارد. انتخاب هر کدام از این ارزها به شما که یک سرمایه گذار هستید بستگی دارد. می‌توانید در مورد پروژه‌هایی که مورد علاقه شما هستند تحقیق کنید و تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید پول خود را در آن‌ها سرمایه گذاری کنید یا خیر.

مطمئناً کریپتو یک صنعت به سرعت در حال توسعه است و ممکن است نخواهید خود را به کریپتوهایی که کمتر از 1 دلار در هر واحد است محدود کنید. در قسمت بعدی ما کوین‌های برتر را که کمتر از 5 دلار هستند را نیز برای شما گردآوری کرده‌ایم.

لیستی از کوین های زیر یک دلار و آینده دار

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
کوین های زیر یک دلار و آینده دار

در این قسمت ابتدا ما یک لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار را ارائه داده و سپس به برسی هر کدام از آن‌ها به طور جداگانه خواهیم پرداخت. در نظر بگیرید که علاوه بر اینکه توکن‌ های ارزان زیر یک دلار معرفی شدند، آن توکن‌هایی که کمتر از 5 دلار نیز معامله می‌شوند را در این لیست گنجانده‌ایم.

  • VeChain (VET)
  • Stellar (XLM)
  • Crypto.com Coin (CRO)
  • Basic Attention Token (BAT)
  • Chilli (CHZ)
  • Reserve Rights (RSR)
  • REEF Finance (REEF)
  • Binance
  • Coinbase
  • Dogecoin
  • SHIBA INU
  • Hedera (HBAR)
  • Fantom (FTM)

VeChain (VET)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
کوین های زیر یک دلار و آینده دار

هدف VeChain (VET) کمک به ردیابی اقلام فیزیکی در تمام مراحل زنجیره تامین است. VeChain از طریق ترکیب فناوری بلاک چین با سخت افزار فیزیکی که به کالاها متصل است، قصد دارد سطح شفافیت ارائه شده از نظر منابع محصولات را افزایش دهد.

در واقع، VeChain یک پلتفرم بلاک چین بوده که به عنوان یک سرویس در نظر گرفته می‎‌شود. این پلتفرم برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند از قدرت اینترنت اشیا برای جلوگیری از جعل استفاده کنند.

هر محصول با یک کد منحصربه‌فرد برچسب‌گذاری می‌شود که ردیابی در بلاک چین را نیز تسهیل می‌کند، به طوری که یک خرده‌فروش یا مصرف‌کننده می‌تواند بداند کجا، چه زمانی، چگونه مجصول خود به مقصد می‌رسد.

مشتریان همچنین می‌توانند از راه حل ردیابی کالاهای حین حمل و نقل برای اطلاع از مقصد آن‌ها در هنگام حمل و نقل و غیره استفاده کنند. با توجه به کاربرد آن در صنعت عرضه و تدارکات، VeChain یک سهام ارزشمند برای سرمایه گذاری است.

VeChain در سال 2015 توسط Sunny Lu CIO به عنوان بخشی از یک شرکت بزرگتر فناوری بلاک چین معروف به Bitse تاسیس شد. توکن VET در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم راه اندازی شد و قبل از تغییر نام تیکر به VET با نام VEN شناخته می‌شد. این حرکت به سمت توکن VET بخشی از فرآیند تغییر نام تجاری VeChain بود که در سال 2018 انجام شد. تمام این مراحل موجب شد که راه‌اندازی بلاک چین بومی VeChain امکان پذیر شود.

VeChain از مکانیزم اثبات قدرت استفاده می‌کند و دارندگان آن می‌توانند VET خود را برای دریافت پاداش در VeThor Tokens (VTHO) به اشتراک بگذارند. VTHO برای محاسبات و پردازش‌های روی بلاک چین استفاده می‌شود. VET در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه 34 قرار دارد.

Stellar (XLM)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

Stellar نیز در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار قرار می‌گیرد. Stellar یک شبکه پرداختی چند ارزی است که بر روی توکن‌هایی به نام Lumens (XLM) اجرا می‌شود. Stellar خود یک پروتکل بلاک چین است و لومن‌ها رمز ارزهایی‌هایی هستند که برای پردازش تراکنش‌های روی بلاک چین استفاده می‌شوند.

سرعت تراکنش عالی و کارمزد پایین این پلتفرم، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. از آنجایی که کارمزد تراکنش های Stellar بسیار کم است پتانسیل فوق العاده‌ای برای پرداخت هزینه‌های خرد دارد. می‌توان گفت نظر ارزش بازار، Stellar فضای زیادی برای رشد دارد.

استلار به طور کلی رقیب اصلی ریپل است، این پلتفرم به جای موسسات مالی بزرگ افراد را هدف خود قرار می‌دهد، به طور کلی خدمات خوبی را ارائه داده و تعامل بسیار بالایی با توسعه دهندگان دارند. Stellar پاداش استخر تورم 1% در سال را برای محافظت از تورم در برابر ارزش دارایی‌ها را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

Crypto.com Coin (CRO)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

رمز صرافی Crypto.com ،Crypto.com Coin (CRO) بوده که یک ارز دیجیتال عالی است که می‌توانید با قیمت کمتر از 1 دلار خریداری کنید. CRO در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه شانزدهم قرار دارد و مزایای زیادی را به سرمایه گذاران خود ارائه می‌دهد.

گفته شده اگر حداقل 10000 CRO خریده و آن را به مدت 180 رو نگهداری کنید، روزانه 10٪ پاداش P.A به حساب شما اضافه می‌شود. علاوه بر آن، استیکینگ حداقل 10 هزار CRO به شما امکان دسترسی به رویدادهای Syndicate را می‌دهد که فرصتی برای خرید یک دارایی رمزنگاری با 50٪ تخفیف است.

کارت ویزای Crypto.com در دسترس است که به کاربران بازده نقدی در CRO از 1٪ تا 8٪ ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین خدماتی به نام Crypto Earn ارائه می‌دهند که با استفاده از آن می‌توانید تقریباً به ازای هر دارایی سود کسب کنید. سود شما تا حدود زیادی به مقدار سهام CRO شما بستگی دارد. تمام کارمزدهای معاملاتی شما را نیز می‌توان در CRO پرداخت کرد.

هم توکن CRO و هم صرافی Crypto.com رقبای اصلی بایننس و بایننس کوین هستند. بسیاری از علاقه مندان به CRO بر این باورند که Crypto.com این شانس را دارد که به طور بالقوه Binance را از قدرتش خلع کند.

Basic Attention Token (BAT)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

The Basic Attention (BAT) یک ارز دیجیتال بوده که هدف آن حل یک مشکل بسیار خاص و شناخته شده است. صنعت تبلیغات با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند، کلاهبرداری از تبلیغ‌کننده، سوء استفاده از کاربر، و ردیاب‌های فراوان که باعث کندی بارگذاری می‌شوند، و تجربه کاربر متورم.

شرکت نرم افزار Brave Token ارز The Basic Attention را به عنوان بخشی از طرح خود برای بازتعریف و تغییر نحوه رفتار اینترنت با کاربران، ارائه تبلیغات و جمع آوری اطلاعات کاربران ایجاد کرد. BAT در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه 74 قرار دارد و با قیمتی بیش از 1 دلار معامله می‌شود.، به نظر می‌رسد The Basic Attention به زودی توانایی این را خواهد داشت که نحوه مرور تبلیغات اینترنتی را تغییر دهد.

توکن The Basic Attention یا BAT مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و خود را به عنوان یک روش کارآمد برای تبلیغات دیجیتال معرفی می‌کند. این توکن پلتفرمی برای مرورگر Brave و زاییده فکر برندان ایچ، یکی از بنیانگذاران موزیلا فایرفاکس و توسعه دهنده زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت است.

هدف BAT ایجاد بستری است که باعث می‌شود واسطه‌ها در فضای تبلیغات دیجیتال حذف شوند. این شرکت این کار را با پرداخت مستقیم به کاربران اینترنتی برای مشارکت آن‌ها در جامعه BAT انجام می‌دهد. به بیان ساده، تولیدکنندگان محتوا پلتفرمی دارند که می‌توانند محتوای خود را بر روی آن قرار دهند. در همان زمان، مصرف کنندگان وب را مرور می‌کنند. در واقع توکن‌های BAT به عنوان انگیزه‌ای برای مشاهده تبلیغات استفاده می‌شود.

تبلیغات به عنوان اعلان در گوشه مرورگر شما ظاهر می‌شوند، شما می‌توانید انتخاب کنید که روی آن کلیک کنید یا خیر. اگر روی آن کلیک نکنید، هیچ ایرادی در آن وجود ندارد، اما کلیک کردن روی آن، کمی BAT به شما پاداش می‌دهد. پاداش‌ها به صورت ماهانه پرداخت می‌شوند.

می‌توانید تعداد اعلان‌های تبلیغاتی را که دریافت می‌کنید، تنظیم کنید، یعنی اساساً می‌توانید برای تماشای 5 آگهی در ساعت پول دریافت کنید. ممکن است مبلغ زیادی به نظر نرسد، اما اگر از Brave استفاده نکنید، پاداشی هم برای سرچ در اینترنت دریافت نخواهید کرد. ما به شدت توصیه می‌کنیم تجدید نظر کنید.

این پلتفرم به توزیع درآمدهای تبلیغاتی بین تبلیغ‌کنندگان، ناشران محتوا و خوانندگان کمک می‌کند. خوانندگان می‌توانند هنگام استفاده از مرورگر Brave برای تماشای تبلیغات پول دریافت کنند. ناشران محتوا مبلغی را برای تبلیغات پرداخت می‌کنند، موضوع مهم این است که محتوای آن‌ها به شکل دراماتیکی دیده می‌شود.

این مرورگر در ماه فوریه از مرز 25 میلیون کاربر فعال در ماه عبور کرد، اگرچه در حال حاضر تبلیغات زیادی در مورد استفاده از چنین پلتفرم‌هایی برای انتشار کاهش یافته است اما آمار نشان می‌دهد که همچنان این پلتفرم محبوبیت خود را از دست نداده است. مرورگر Brave برای پلتفرم‌های Windows، macOS و Linux در دسترس است و توکن‌های BAT را می‌توانید در صرافی‌ها به راحتی خریداری کنید.

Chilli (CHZ)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

Chilliz یک پلتفرم بلاک چین است که از دو پلتفرم دیگر به نام‌های socios.com و توکن‌های خود تشکیل شده است. Socios.com یک پلت فرم مدیریت تیم فوتبال است که به کاربران این امکان را می‌دهد از تیم‌های خود حمایت کنند و در عین حال به تصمیم گیری برای تیم‌های مورد علاقه خود کمک کنند. به عنوان مثال، طرفداران می‌توانند در مورد موضوعاتی مانند طرح پیراهن، نام زمین‌های تمرین و غیره رای دهند.

این طرفداران تیم همچنین می‌توانند از توکن‌های فن پشتیبانی شده در پلتفرم برای رای دادن یا معامله ارزش استفاده کنند. این توکن‌ها همچنین به عنوان کارت‌های همراه عمل می‌کنند و به کاربران امکان دسترسی به تخفیف‌ها و خریداری کالا را می‌دهند.

داشتن این توکن برای کاربران در هنگام خرید کالا، کسب جوایز و تعامل با APP، تخفیف‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توکن‌های پشتیبانی شده در این پلتفرم عبارتند از Fan Tokens، CHZ، Locker Tokens و NFT.

این شرکت با باشگاه‌های یوونتوس، اف سی بارسلونا، اتلتیکو مادرید، آث میلان و PSG همکاری می‌کند. مشارکت‌های بیشتر نیز می‌تواند ارزش آن را افزایش دهد. این موضوعات چیزهایی است که Chilliz را به یک توکن پنی عالی برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

انتظار می‌رود به دلیل محبوبیت بالای، این پلتفرم بتواند قراردادهای بیشتری با تیم‌هایی مانند NFL و NBA آمریکا ببندد. یک فیات در کریپتو به کاربران این امکان را می‌دهد Chiliz را با Visa، Mastercard، SKRIL و Rapid خریداری کنند. این پلتفرم از USDT و BTC نیز پشتیبانی می‌کند.

Reserve Rights (RSR)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

Reserve Rights از یک کوین ثابت USD با نسبت 1:1 یعنی RSV استفاده می‌کند تا نوسانات ارزش نگهداری شده را کاهش دهد، البته باید گفت کوین پایدار خود با استفاده از سایر دارایی‌های دیجیتال روی پلتفرم تقویت می‌شود. Reserve Rights نیز در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار قرار می‌گیرد.

این پروتکل که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، چندین شبکه فیات را تسهیل می‌کند تا به طور مستقل کار کنند. این پروتکل با خرید مجدد توکن در صورتی که ارزش آن از یک دلار کمتر شود و از طریق آربیتراژهایی که آن را به فروش می‌رسانند تا زمانی که ارزش آن از دلار بیشتر شود، تقاضا را کاهش می‌دهد.

با همکاری با موسسات مالی، این تیم می‌خواهد از یک کوین دلاری در این پلتفرم‌ها استفاده کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند هزینه‌های تراکنش برون مرزی را کاهش دهند. ذخیره‌سازی RSV با پشتوانه دلارهای ایالات متحده متمرکز است که توسط شخص ثالثی مشابه Tether نگهداری می‌شود.

این پلتفرم برای حاکمیت و تثبیت RSV استفاده می‌شود. همچنین در صورتی که صندوق ذخیره RSV نتواند RSV را به طور کامل وثیقه کند، برای تجدید سرمایه شبکه استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، برای متعادل کردن مجدد مقدار RSV استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از بانک، Paypal یا Zelle پول نقد و خروجی خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

REEF Finance (REEF)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
توکن های ارزان زیر یک دلار / بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

Reef یک عامل متحد برای همه بلاک چین‌ها بوده که برای حل مشکلاتی مانند اینکه کاربران DeFi مجبور هستند برای تکمیل سفارشات خود به پلتفرم‌های متعددی حرکت کنند، به کار می‌آید.

در Reef، کاربر می‌تواند دارایی‌های دیجیتالی خود را به صورت یکپارچه به اشتراک گذاشته، خرید و مدیریت کند. Reef فعالیت خود را در سال 2019 آغاز کرده و در سپتامبر 2020 در بلاک چین پولکادوت راه اندازی شده است. همچنین در سال 2020 در بایننس لانچپول راه اندازی شد و در زنجیره هوشمند بایننس در دسترس قرار گرفت.

Reef این یک پروتکل DeFi است که بر روی بلاک چین Polkadot اجرا می‌شود. Reef به عنوان یک جمع کننده نقدینگی و موتور بازده چند زنجیره‌ای عمل می‌کند. کاربران می‌توانند به هر سرویس DeFi ارائه شده در سایر پلتفرم‌های پشتیبانی شده، همه در Reef، بدون نیاز به ایجاد چندین حساب در هر یک از آن‌ها دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند از طریق قراردادهای هوشمند به صرافی‌های غیرمتمرکز و خدمات آن‌ها دسترسی داشته باشند. معامله‌گران رمز ارز و پلتفرم‌هایی که مایل به دسترسی یا دسترسی کاربران خود به نقدینگی عظیم هستند، می‌توانند از این پلتفرم برای رسیدن به این هدف استفاده کنند.

با توجه به موارد استفاده از جمله قابلیت همکاری با DeFi در هر دو بلاک چین Polkadot و Ethereum و به زودی در دیگر بلاک چین‌ها Reef به عنوان یک سهام خوب در نظر گرفته می‌شود. این فناوری از فناوری زنجیره پولکادوت برای تسهیل قابلیت همکاری بین بلاک چین استفاده می‌کند.

Binance

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
توکن های ارزان زیر یک دلار / بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

بایننس در سال 2017 به عنوان یک صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال شروع به کار کرد و با حجم معاملات روزانه تبدیل به بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال شد. امروزه، این گروه یک بلاک چین به نام زنجیره بایننس را نیز راه اندازی کردند که پروژه‌ها و برنامه‌های زیادی روی آن اجرا می‌شوند. علاوه بر آن، زنجیره بایننس از Binance DEX پشتیبانی می‌کند که یک برنامه صرافی غیر متمرکز برای تبادل بایننس است.

این صرافی یک توکن به نام BNB دارد که در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز برای پرداخت برخی هزینه‌ها و تسهیل مبادله ارزش‌های توکن استفاده می‌شود. در کمتر از دو سال، ارزش توکن از نزدیک به صفر به بیش از 300 دلار در جولای 2021 رسیده است.

ارزش یک توکن توسط صرافی و خود بلاک چین پشتیبانی می‌شود. ارزش توکن بایننس روز به روز افزایش می‌یابد زیرا بایننس هر سه ماه یکبار توکن‌ها را از گردش بازخرید می‌کند که باعث می‌شود تقاضای آن افزایش پیدا کند.

زنجیره بایننس به کاربران این امکان را می‌دهد که BNB را برای کسب جوایز بلوک به اشتراک بگذارند. این موضوع باعث می‌شود این توکن همواره ترید شود. این زنجیره از برنامه‌های کاربردی زیادی نیز پشتیبانی می‌کند. تبادل غیر متمرکز در زنجیره امکان مبادله توکن‌ها را نیز فراهم می‌کند.

Coinbase

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
ارزهای دیجیتال آینده دار زیر 1 دلار / بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

Coinbase یکی از بزرگترین صرافی‌های متمرکز بر اساس حجم معاملات است. این صرافی از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده و به افراد، گروه‌ها و مؤسسات اجازه می‌دهد از طریق خدمات خود از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال استفاده کنند.

این پلتفرم علاوه بر فعال کردن تبادل کریپتو به کریپتو، اکنون به کاربران امکان خرید و فروش کریپتو برای فیات را می‌دهد. این شامل PayPal، ACH، و سیم بانکی و کارت‌های اعتباری است.

کوین بیس، مانند بایننس، تاکنون صدها ارز دیجیتال و توکن را برای معامله و ترید فهرست کرده است، تمام فعالیت‌های این صرافی کنترل شده و امن است. با وجود هزینه‌های بالای آن و این واقعیت که کاربران کلیدهای کیف پول خود را کنترل نمی‌کنند، رابط کاربری آسان دارد.

تمام ویژگی‌های ذکر شده کوین بیس را به یک ارز دیجیتال خوب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. در حال حاضر نیز این کوین از طریق IPO در بورس اوراق بهادار فهرست شده است، به این معنی که مردم می‌توانند سهام آن را در بورس خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

Dogecoin

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
ارزهای دیجیتال آینده دار زیر 1 دلار / بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار

دوج کوین به عنوان سلطان میم کوین‌ها شناخته می‌شود. دوج کوین از لایت کوین که خود فورکی از بیت کوین است، فورک شده بود. این کوین از الگوریتم  مانند بیت کوین از استخراج اثبات کار استفاده می‌کند.

Dogecoin با کاهش زمان تأیید برای هر بلوک به 1 دقیقه از بیت کوین برتری پیدا کرده است. علاوه بر محبوبیت آن به عنوان یک کوین پاداش و یک توکن پرداختی در بسیاری از سیستم عامل‌ها استفاده می‌شود. در واقع، محبوبیت آن به عنوان ارز پاداشی رایگان قبل از ورود به لیست اصلی ارزهای دیجیتال افزایش یافت.

امروزه، دوج کوین با توجه به جامعه در حال گسترشش، پذیرش به عنوان یک توکن پرداخت توسط شرکت‌های محبوبی مانند تسلا و این واقعیت که می‌تواند همانطور که اخیراً اعلام شد، شروع به پیشرفت زیادی کند، در لیست بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار قرار می‌گیرد.

Hedera (HBAR)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
ارزهای دیجیتال آینده دار زیر 1 دلار

Hedera (HBAR) یک شبکه عمومی است که از فناوری جدید دفتر کل توزیع شده (DLT) به نام Hashgraph استفاده می‌کند. در این شبکه داده‌ها به‌جای بلوک‌ها در هش‌ها ذخیره می‌شوند، اما همچنان مانند یک زنجیره بلوکی کار می‌کنند.

Hedera ارز دیجیتال اصلی شبکه Hedera بوده که با حداکثر عرضه 50 میلیارد، بسیار پرسود و کارآمد واقع شده است. برای هر تراکنش، از HBAR برای جبران گره‌های شبکه، ذخیره سازی، محاسبه و پهنای باند استفاده می‌شود.

HBAR همچنین برای رای گیری و محافظت از شبکه استفاده می‌شود زیرا Hedera از اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند. Hedera در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه 38 قرار دارد و حدود 22 سنت معامله می‌شود. در سپتامبر 2021 قیمت این ارز به بیش از 50 سنت رسید.

SHIBA INU

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
ارزهای دیجیتال آینده دار زیر 1 دلار

SHIBA INU (SHIB) یک توکن ERC-20 است که سعی دارد رقابت شدیدی با Dogecoin (DOGE) داشته باشد. این کوین سعی دارد تبدیل به برترین میم کوین در بازار شود. توسعه‌دهندگان SHIB با ارسال نیمی از کل عرضه‌ها به شبکه اتریوم، سعی می‌کنند با ایجاد ShibaSwap، یک پلتفرم مالی غیر متمرکز (DeFi) برای دارایی، یک میم کوین با برخی ابزارها ایجاد کنند.

آن‌ها سعی می‌کنند شانس سهام دادن و کسب سایر دارایی‌های مرتبط با SHIB را ایجاد کنند. گفته شده اگر این ارز توسط سرمایه گذران حمایت و پشتیبانی شود، جای پیشرفت زیادی خواهد داشت.

نمی‌توان گفت این دارایی از نظر فناوری گسترده است اما حمایت جامعه تا به الان به قدری خوب بوده که آن را به دارایی شناخته شده و قابل دسترس برای بسیاری از انواع سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

SHIB در حال حاضر با قیمت زیر 1 سنت معامله می شود و از نظر ارزش بازار در رتبه سیزدهم قرار دارد. لازم به ذکر است که میم کوین‌هایی مانند SHIB و Dogecoin چندان مورد توجه جامعه رمزنگاری نیستند، اگرچه برخی از مردم آن‌ها را دوست دارند.

بیشتر بخوانید:

بیت کوین در سال 2022

آینده NFT ها در سال 2022

Fantom (FTM)

بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار
ارزهای دیجیتال آینده دار زیر 1 دلار

Fantom (FTM) در سال گذشته سروصدای زیادی کرده و رشد قابل توجهی داشته است. FTM از یک پلت فرم قرارداد هوشمند نمودار غیر چرخه‌ای جهت دار (DAG) استفاده می‌کند که به آن به عنوان یک مرکز خدمات DeFi کمک می‌کند. پس از شروع سال با قیمت بسیار کمتر از 1 دلار، FTM در اکتبر به بالاترین حد خود یعنی 3.48 دلار رسید.

توسعه دهندگان به خود می‌بالند که FTM می تواند تراکنش ها را در کمتر از 2 ثانیه پردازش کند. مکانیسم اجماع مخصوصاً برای DeFi و قراردادهای هوشمند ساخته شده است و Lachesis نام دارد.

Fantom دارای ارزش کل قفل شده (TVL) در زنجیره خود بوده که رقیب Polygon و Tron است، اما از نظر ارزش بازار و نسبت TVL بسیار عقب است. این ممکن است به این معنی باشد که پروژه در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است، یا اینکه دو مورد دیگر بیش از حد ارزش گذاری شده‌اند.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به سوالات متداول در ارتباط با بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار بپردازیم:

بهترین کوین برای سرمایه گذاری کدام است ؟

در حالت کلی بهترین کوین برای سرمایه گذاری بستگی به سودی دارد که در بلندمدت و یا کوتاه مدت برای شما ایجاد می کند. هنگام انتخاب کوین مورد نظر خود، مطمئن شوید که اهداف سرمایه گذاری خود را بررسی کرده‌اید.

ارزان ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام است ؟

Dogecoin، VeChain، Stellar، Chilliz و Reef برخی از بهترین کوین های زیر یک دلار و آینده داربرای سرمایه گذاری امروزی هستند. ارزش آنها در سال 2017 کمتر از یک دلار یا چند دلار بوده است، آن‌ها همچنین پتانسیل زیادی برای رشد و ایجاد درآمدهای هنگفت در آینده دارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softwaretestinghel

نظر شما در خصوص بهترین ارزهای دیجیتال زیر یک دلار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باز این تحریم و میشه جوری جبران کرد ولی تحریم بیت کویین اگه جا بیفته مجبورین برده کشور های دیگه بشید تمام من از آینده خبر میدم بفهمید

    پاسخ