;
coinex

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (BAT) ؛ آینده،‌ کارکرد و قیمت رمزارز Basic Attention Token

دنیای کریپتوکارنسی همواره برای ما حامل ایده ها و رمزارزهای جدید است. در این نوشتار به ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن میپردازیم. در ادامه با ما باشید.

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن یا BAT‌ پلتفرم غیرمتمرکز تبلیغات دیجیتال با استفاده از منابع متن باز است که توسط Brendan Eich یکی از پیشگامان دنیای وب ایجاد شده است. پلتفرم و ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن شیوه جدیدی برای بهبود بهره‌وری و سودآوری تبلیغات دیجیتالی با استفاده از ارزهای رمزپایه را اراده می‌دهد که می تواند توسط ناشران، تبلیغ‌ کنندگان و کاربران مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

توکن BAT‌ طراحی شده تا ارزش و توجه کاربر را در داخل این پلتفرم ارزیابی کند. ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن همچنین می تواند جهت کسب درآمد اینترنتی از انواع تبلیغات و خدمات مبتنی بر توجه در مرورگر Brave مورد استفاده قرار گیرد. مقصود از خدمات مبتی بر توجه آن دسته ابزارها و سرویس هاست که توجه و تمرکز ذهنی کاربران را جلب کند.

تیم توسعه ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن عرضه اولیه توکن BAT را در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۷ به عنوان یک توکن ‌ERC20 با عرضه کل ثابت ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن BAT‌ آغاز کرد و توانست سرمایه اولیه ای به ارزش ۳۵ میلیون دلار در کمتر از ۳۰ ثانیه گردآوری کند. در ادامه این نوشتار به ارز دیجیتال BAT ، نحوه خرید ارز BAT و آینده و قیمت رمز ارز بیسیک اتنشن توکن خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن چیست؟

ارز دیجیتال BAT

ارز دیجیتال BAT در سال ۲۰۱۷ توسط تیمی با مدیریت برندن آیک رونمایی شد. این توکن در ماه می همان سال در عرضه اولیه خود موفق شد در مدت زمان کوتاهی بیش از ۳۵ میلیون دلار سرمایه برای خود جذب کند. این موفقیت، آخرین موفقیت ارز دیجیتال BAT‌ نبود و تا امروز پروژه های موفق زیادی توسط این پلتفرم به سرانجام رسیده است.

قیمت ارز دیجیتال Basic Attention Token در سال ۲۰۱۸ به بالای ۱ دلار رسیده بود اما حالا مقداری از این رقم پایین تر است. در مدت اخیر پشتیبانی یوتیوب از ارز دیجیتال Basic Attention Token و اضافه شدن کیف پول بت به مرورگر از جمله موفقیت های این رمزارز بوده است.

بیشتر بخوانید:

توکن توموچین

توکن هارمونی

آنچه ارز دیجیتال بییسیک اتنشن توکن را از دیگر رمزارزها متمایز می‌کند، تکنولوژی به کار رفته در مورد آن است. این تکنولوژی اتنشن نام دارد و براساس میزان توجه کاربران عمل می کند. ساده ترین مثال قابل ذکر در این باره سیستم جستجوی اینستاگرام است.

برای مثال اگر شما چنین بار عبارت ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن را جستجو کنید، اینستاگرام متوجه می شود که شما به ارزهای دیجیتال از جمله توکن بیسیک اتنشن توکن علاقه مند هستید. در نتیجه عموما محتوایی متناسب با علاقه شما را برایتان نمایش می دهد.

ارز دیجیتال بت از همین تکنولوژی در جستجو‌‌گر خود بهره برده است. البته این تکنولوژی برای خود توکن بت نیز به کار گرفته شده است. تبلیغاتی که شما مشاهده می‌‌ کنید و یا رغبت بیشتری نسبت به موضوع آنها نشان می‌‌ دهید در نمایش تبلیغات بعدی اثرگذار است.

بیشتر بخوانید:

توکن بیکری

ارز دیجیتال کیک

امنیت شبکه BAT چگونه است؟

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (BAT) ؛ آینده،‌ کارکرد و قیمت رمزارز Basic Attention Token

توکن اصلی شبکه (BAT) توکن ERC-20 است. بنابراین، بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. مانند هر توکن ERC-20 ، بت با الگوریتم اجماع اثبات کار (POW) که توسط یک شبکه گسترده استخراج اتریوم پشتیبانی می شود، ایمن می شود.

این الگوریتم اجماع اطمینان حاصل می کند که فقط تراکنش های معتبر تأیید شوند، در حالی که کار ترکیبی شبکه استخراج اتریوم اطمینان حاصل می کند که تراکنش های BAT پس از تأیید اساسا برگشت پذیر نیستند.

بیشتر بخوانید:

توکن ماتیک

توکن پیگ

آینده و قیمت رمز ارز بیسیک اتنشن توکن

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (BAT) ؛ آینده،‌ کارکرد و قیمت رمزارز Basic Attention Token

در حال حاضر توکن بت حدود 1,230,000,000 عدد سکه در گردش دارد. از سوی دیگر تیم توسعه‌ دهنده بت برای جذب بیشتر کاربران به‌ سوی مرورگر  Brave، حدود 300 میلیون توکن به استخر رشد کاربر  (UGP) اختصاص داده‌ اند. درحالی‌که اکثر ارزهای دیجیتال از الگوریتم‌های اثبات کار یا اثبات سهام برای تولید سکه‌های جدیدی و اضافه کردن آن‌ها به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی پلتفرم بت به گونه ای است که با خالی شدن استخر رشد، توکن جدیدی وارد گردش نمی‌ شود.

ارز دیجیتال Basic attention token را می‌توان نوعی ارز دیجیتال یا دارایی دیجیتال دانست که تا به اینجای کار رتبه 67 در بازار ارزهای دیجیتال دارد. قیمت رمز ارز بیسیک اتنشن توکن در حال حاضر  ۰.۷۵۵۱۶۱ دلار است و حدود 1.13 میلیارد دلار کل میزان ارزش این رمز ارز در بازار است.

بیشتر بخوانید:

توکن وینک

توکن بن فایر

به طور کل اگر علاقه مند به سرمایه گذاری بر روی یک رمز ارز با پتانسیل بسیار بالا هستید، ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن یک گزینه بسیار خود به حساب می‌آید. این ارز دیجیتال در روز حدود 250 میلیون دلار مورد مبادله قرار می‌گیرد که این عامل نشان دهنده پویایی و فعالیت سرمایه گذاران بر روی این رمز ارز است.

این مشخصه را می‌توان در بلند مدت دید که افزایش قیمت رمز ارز بیسیک اتنشن توکن را نیز به همراه خواهد داشت. بنابر پیش بینی ها و تحلیل های حال حاضر،‌ انتظار می رود قیمت این رمز ارز تا ۱ دلار نیز افزایش پیدا کند. پایگاه اینترنتی دیجیتال کوین پرایس قیمت رمز ارز بیسیک اتنشن توکن در سال های آتی را اینگونه برآورد کرده است:

  • پایان 2022 : 2.5 دلار
  • پایان 2025 : 6.3 دلار
  • پایان 2026 : 8.9 دلار
  • پایان 2028 : 12.1 دلار

بیشتر بخوانید:

توکن FEG

ارز دیجیتال کیشو اینو

نحوه خرید ارز BAT

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (BAT) ؛ آینده،‌ کارکرد و قیمت رمزارز Basic Attention Token

در حال حاضر و بنابر بررسی ما نحوه خرید ارز BAT در صرافی های ایرانی امکان پذیر نیست و برای اینکار باید از صرافی های معتبر خارجی کمک بگیرید. در نحوه خرید ارز BAT باید به یک صرافی آنلاین مراجعه کرده مقداری بیت کوین، اتریوم، تتر و یا حتی بایننس کوین بخرید.  مرجله بعدی مراجعه به سایت صرافی بایننس و یا دیگر صرافی های معتبر و ثبت نام در آنهاست.

بعد انجام پروسه Deposit ارز خود با بایننس یا دیگر صرافی ها می توانید ارز خود را به توکن بت بدل کنید.  از آنجا که بایننس اجازه خرید ارز‌‌های دیجیتال را به ایرانیان از طریق کارت‌‌های بانکی نمی‌‌دهد، بنابراین طی کردن مراحل پیش گفته ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال آوالانچ

ارز دیجیتال ASS

فارغ از نحوه خرید ارز BAT‌ شما به یک کیف پول مطمئن برای ذخیره سازی آن نیاز دارید. این توکن بر بستر اتریوم و استاندارد ERC20‌ تعریف شده است و در نتیجه هر کیف پولی که از اتریوم و این مهماری پشتیبانی کند برای ذخیره ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن قابل استفاده است.

در نتیجه این مهم شما می‌توانید از کیف پول هایی نظیر تراست والت، متامسک، جکس و یا اتمیک استفاده کنید.  برای استفاده از این کیف‌ پول‌‌ها نیز کافیست که آنها را روی تلفن همراه، لپ‌تاپ یا هر پلتفرم دلخواه نصب کنید و از این طریق مدیریت دارایی رمزارزی خود را بر عهده بگیرید.

بیسیک اتنشن از جمله توکن‌‌ هایی است که خود را از یک ارز دیجیتال صرف، تبدیل به یک ارز دیجیتال کاربردی کرده است. موتور جستجوی بریو حاصل تلاش طراحان این توکن است. مرورگر Brave تاکنون بیش از 20 میلیون بار در گوگل پلی بارگیری شده است و امتیاز 4.2 از 5 را از مخاطبین خود گرفته است. این موتور جستجو ویژگی های مهمی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • سرعت درجستجو
  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز، اندروید، آی او اس، مک و لینوکس
  • تطابق پیشرفته تبلیغات
  • حفظ حریم خصوصی
  • مسدودسازی صفحات پاپ آپ
  • استفاده از چند مرورگر به صورت همزمان
  • امکان کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (BAT) ؛ آینده،‌ کارکرد و قیمت رمزارز Basic Attention Token

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال نانو

رمزارز چیا چیست

در واقع باید گفت اگر از تبلیغات پرتعداد اینترنتی خسته شده اید یا مطالبی مطابق با سلیقه خود را می خواهید، موتور جستجوی بریو گزینه مناسبی برای شماست. برندان آیک معتقد است:

مرورگر بریو در زمان نصب، از کروم نسخه ویندوز حدود 40 درصد و در نسخه اندروید 4 برابر سریع‌تر عمل می‌‌کند.

اما جالب است بدانید که لاری سانگر هم‌ بنیانگذار ویکی پدیا هم از طرفداران Brave است. او در خصوص این موضوع می‌گوید:

بریو به طور خودکار آگهی‌های تبلیغاتی، ترکرها و کوکی‌های واسطه را مسدود کرده و اتصال شما را رمزگذاری می‌کند و برخلاف گوگل، هیچ پروفایلی برایتان نمی‌سازد. استفاده از آن بسیار خوب و لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

ویژگی های ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن

ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن (BAT) ؛ آینده،‌ کارکرد و قیمت رمزارز Basic Attention Token

مسئله اصلی درمورد این ارز دیجیتال این است که به عنوان توکن پرداختی برای اجرای کمیپین های تبلیغاتی از طریق Brave Ads نیز کاربرد دارد. تا نوامبر ۲۰۲۰ تبلیغ کنندگان باید حداقل ۲۵۰۰ دلار در ماه برای تبلیعات متعد شوند تا بتوانند کمپین خود را راه اندازی کنند. اما در حال حاضر یک پلتفرم خود سرویس با کاهش محدودیت های بالقوه در دست تولید است.

در حال حاضر این بودجه تبلیغاتی باید کاملا در بت پرداخت شود که تبلیغ کنندگان می توانند آن را از انواع پلتفرم های تبادل شخص ثالث خریداری کنند. از این تعداد، بریو کمیسیون نسبتا ناچیزی می گیرد و بقیه بین ناشران و کاربران توزیع می شود.

یکی از ویژگی های اصلی متمایز کننده در مورد بیسیک اتنشن توکن و مرورگر بریو، توانایی پاداش دادن به کاربرانی است که هنوز عضوی از شبکه نیستند. سپس این کاربران می توانند به صورت ایمن در پلتفرم ثبت نام کنند تا پاداشی را که کسب می کنند جمع آوری کنند.

توکن مورد بحث و مرورگر بریو از زمان راه اندازی به حذب قابل توجهی از کاربران دست یافته است. تا اکتبر ۲۰۲۰ مروگر بریو در کل 20.5 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است. در حالی که اکنون ارز دیجیتال بت بیش از 368000 کیف پول منحصر به فرد دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر