coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود ادامه دارد [+واکنش اسنپ]

اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود از امروز 1 خرداد آغاز شده و تا 5 خرداد ادامه دارد.  رانندگان اسنپ مدت‌ها است که از دستمزد پایین شکایت دارند.

راهنمای خرید تکراتو

رانندگان اسنپ در طی فراخوانی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود خواستار آن هستند که در اعتراض به عدم افزایش کرایه‌ها، تمامی رانندگان اسنپ در اقدامی همگانی از یکم تا پنجم خرداد از قبول مسافر اجتناب کنند. همچنین رانندگان اسنپ فود نیز مدتی است یه خاطر پایین بودن دستمزد از قبول سفارش اجتناب می‌کنند.

خواسته رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود چیست؟

راتتدگان اسنپ در پی اعتراضشان به کرایه‌های پایین و به تبع آن دستمزد پایین و همچنین نداشتن امنیت شغلی تصمیم گرفته‌اند دست به اعتصاب بزنند. طبق فراخوانی که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود رانندگان از 1 خرداد تا 5 خرداد مسافری را قبول نخواهند کرد.

آ‌پدیت 11 خرداد: به نظر می‌رسد اعتصاب رانندگان اسنپ ادامه دار بوده است. کاربران در شبکه‌های اجتماعی نوشته اند بسیاری از درخواست‌های سفر آنها بدون پاسخ از سوی رانندگان همراه بوده است. یکی از کاربران می‌نویسد:

حس میکنم از اول این هفته راننده‌های #اسنپ و #تپسی اعتصاب کردن و سفرها رو قبول نمیکنن به طرز عجیبی صبح‌ها ۱۰ دقیقه منتظر میمونم و نرخ خود به خود افزایش پیدا می‌کنه و بعدش قبول میکنن. تا هفته قبل ۲ دقیقه‌ای قبول میکردن بلا استثنا

رانندگان اسنپ در فراخوان خود خواستار افزایش کرایه‌ها هستند. آنها دلیل این خواسته خود را عدم هماهنگی نرخ کرایه‌ها با هزینه‌های زندگی می‌دانند. پیش تر نیز رانندگان اسنپ در راستای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی خواستار افزایش نرخ کرایه‌های خود بودند که البته خواسته ایشان توسط شرکت اسنپ رد شد و افزایش قیمتی رخ نداد.

خواسته رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود چیست؟ 

اوج گرفتن مسئله اعتصاب رانندگان نیز از جایی شکل گرفته است که هفته گذشته سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد که افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اینترنتی به کلی منتفی است. اکنون رانندگان در فضای مجازی از هشتگ (یکم تا پنجم را فراموش نکن) استفاده می‌کنند و به این تصمیم اعتراض دارند.

مدیر عامل اسنپ: بهینه بودن قیمت ماموریت اصلی ما است

محمد خلج مدیرعامل اسنپ در گفت و گو با خبرگزاری‌ها اعلام کرده است که همیشه در دسترس بودن و بهینه بودن قیمت ماموریت اصلی اسنپ بوده است. با این اظهار نظر به نظر می‌رسد اسنپ در موضع خود در خصوص قیمت‌ها ثابت قدم است. خلج به نارضایتی رانندگان از کرایه‌ها اشاره و اضافه کرده است:

درحال‌حاضر با توجه به تورم سالانه‌ و افزایش قیمت خودرو و تأثیرات آن بر نامتعادل شدن عرضه و تقاضا با نارضایتی‌هایی در بحث قیمت‌گذاری و همچنین دردسترس بودن خدمات مواجهیم. بدون شک نیازها و خواسته‌های هر دو گروه از کاربران اسنپ منطقی است و ادامه‌ی فعالیت اسنپ هم در گرو رضایت هر دو گروه است؛ هم رانندگان که در صورت پایین بودن قیمت‌ها از فعالیت در این ناوگان دلسرد می‌شوند و هم مسافران که شاید رفته‌رفته ناچار شوند رفت‌وآمد با اسنپ را از سبد مصرفی خود حذف کنند.

اعتصاب و اعتراض پیک‌های موتوری اسنپ فود

از سوی دیگر رانندگان پیک موتوری اسنپ فود نیز چندی است که دست به اعتصاب زده‌اند و حتی ناوگان اسنپ را دچار مشکلاتی هم کرده‌اند. اگر این روزها از اسنپ فود استفاده کرده باشید به احتمال زیاد با این پیام روبرو شده‌اید:

 اعتراض اعتصاب پیک‌های موتوری اسنپ‌

این پیامی است که مسئولان اسنپ بعد از تماس با آنها اظهار داشته‌اند که به زوذی حل و فصل می‌شود. اما خواسته رانندگان پیک موتوری اسنپ فود نیز مانند خواسته رانندگان اسنپ است؛ آنها نیز به پایین بودن دستمزد، نداشتن بیمه و عدم امنیت شغلی اعتراض دارند. البته اعتراضات رانندگان پیک موتوی اسنپ فود پیش از رانندگان اسنپ آغاز شد. بر اساس فیلم‌هایی که در شبکه‌های مجازی می‌بینیم رانندگان چندی پیش با تجمع روبروی دفتر اسنپ خواستار رسیدگی به خواسته‌هایشان شده بودند.

مدیرعامل اسنپ: افزایش قیمت خواهیم داشت

مدیرعامل اسنپ اما در ادامه گفت و گو با خبرگزاری‌ها همچنان اعلام می‌کند که تاکسی‌های اینترنتی نیز براساس مصوبات مربوط به نرخ افزایش تاکسی‌های اینترنتی، افزایش قیمت سالانه را متناسب با نرخ تورم خواهند داشت.

با تکیه بر گفته‌های خلج، اسنپ درحال‌حاضر در حال رایزنی با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور است و پس از دریافت مجوزهای لازم، افزایش نرخ مصوب سال 1401 اعلام خواهد شد.

خلج همچنین اظهار داشت که قیمت‌ سفرهای تاکسی‌های اینترنتی به نحوی تعیین خواهد شد که دغدغه‌های معیشتی کاربران راننده و هزینه‌های مربوط به استهلاک، قیمت خودرو و همچنین هزینه‌های سوخت تأمین شود و از طرفی دغدغه‌های کاربران مسافر نیز در تعیین نرخ جدید در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (275 نظر)

    پایین بودن کرایه اسنپ دوتا علت اصلی داره اولی هرکسی از هر مسیری میخواد بره خونش منظور از محل کارش برنامه اسنپ رو روشن میکنه وقبول درخواست میکنه یعنی کسانی که شغل اصلی آنها چیز دیگه ای است بعد اسنپ هر پلاکی رو که ازراه میرسه ثبت نام میکنه مثلا پلاک شهرستان داره تهران یا کرج کار میکنه یا تاکسی هم تاکسیه هم اسنپ اینه که کرایه ها پایین میمونه راننده اسنپ باید شغل اصلیش اسنپ باشه

    پاسخ

    نوکرِ مسافر بودن، در هیچ کجای قوانین و شرایط اسنپ نیومده بود. ضمن اینکه اگه از اسنپ راضی نیستین با مترو یا اتوبوس برید ، تأمل نکنید

    پاسخ

    من واسه جابجایی همش از اسنپ استفاده میکنم و همیشه کلی زمان میبره تا درخواستم رو راننده قبول کنه گاهی شده یکی الی دو ساعت منتظر ماشین باشم و این باعث میشه مشکل بوجود بیاد و تمام برنامه هام بهم میریزه از یه طرفم راننده ها هم حق دارن کرایه ها خیلی پائینه گناه دارن 😔

    پاسخ

    از رودهن تا تهرانپارس کرایه زده ۴۷ تومن ۸ تومنش هم کمیسون میمونه ۳۹ تومن. اخه ۳۹ تومن چیه از رودهن تا تهران. بخدا من این کرایه ها رو میبینم میگم خالی میرم ولی ذلت تحمل نمیکنم. دوتا مسافر سوار میکنم از اون بیشتر میشه. خدا لعنتتون کنه

    پاسخ

    اسنپ همیشه از افزایش قیمت و یا ثابت ماندن قیمت استفاده میکنه، (یعنی از جیب ملت، حالا یا مسافر یا راننده) اما اصلا حاضر نیست از میزان گمیسیون خودش چیزی کم کنه. یعنی مسافر و راننده رو میندازه ب جون هم بعد خودش اولین کاری ک میکنه بی دردسر کمیسیون خودشو بر میداره. فکرشو بکن واسه برا کرایه هفتارهزارتومانی ۱۲ تومن کمیسیون کم میکنه. برای چه کاری؟؟؟ فقط و فقط واسه معرفی مسافر به راننده. اگر کار دیگه ای بابت این کیسیون انجام میده به ما بگه ما مطلع بشیم. (مثل تخفیف خرید طرح ترافیک، پرداخت بخشی از استهلاک ماشین یا هرچیز دیگری). بعد اون وقت راننده و مسافر میوفتن ب جون هم کرایه زیاده، کرایه کمه، اما غافل ازینن ک مشکل اصلی اینه ک کرایه ها هرچقدر هم افزایش پیدا میکنه ازونور کمیسون افزلیش پیدا میکنه باز آنچنان تغییری در درآمد راننده ایجاد نکرده اما ازونور مسافرم حف داره دیگه از ی حدی بالاتر توان پرداخت نداره. مشکل اصلی در سیستن اسنپ کمیسیون زیاد هست، بعدش نیشه کاهش یا افزایش کرایه ها. تا زمانی که میزان کمیسیون پرداختی راننده به زیر ده درصد نرسه، یا حداقلش بابت همون کمیسیون ۱۷ درصدی خدماتی دریافت نکنه همین آش و همین کاسه است. آقایون راننده بجای اعتصاب برای افزایش قیمت کرایه، به کمیسیون بالای اسنپ باید اعتراض کرد. چون هرچقدرن افزایش کرایه بدن باز چیزی کف دست ما نمیمونه، چون میزان کمیسیون ازونور داره زیاد میشه.

    عذرخواهی میکنم طولانی شد ولی واقعا لازم بود عیب این سیستم رو کامل تشریح کنم تا همه بفهنید اب از کجا گل آلوده

    پاسخ

    با سلام و احترام خداییش بعضی ساعتها که مثلاً خیابانها خلوت هست قیمتها یطوری هست که اصلا ماشین رو روشن نکنی بهتره مثلاً از مهرآباد جنوبی تا دربندسی و سه تومان صبح جمعه ساعت هفت خداییش اگه طرف بخواد تکه تکه بره با تاکسی باید دسته کم بیست و پنج تومان نفری بده بعد چهار نفری دنگی دونگی سوار می شن براشون می افته نفری هشت تومان تازه سریع هم می رسم حی سوار و پیاده هم نمیشن من خودم وقتی اسنپ میگیرم دلم برای راننده ها می سوزه مسافر ها با سه برابر این قیمتهای الان هم حاضر هستن اسنپ بگیرن موضوع چیزها دیگه ای است حالا سهم بعضیا کمه بیشتر می خوان دارن فشار میارن رو راننده یه آیکون بزارید قیمت را خود مسافر و راننده تعیین کنن همه رازی هستن شما هم کمیسیونت رو اونوقت کمتر و بر اساس قیمتهای محاسبه ای خودت بگیر نه توافق راننده و مسافر مشکل اول خود مدیران اسنپ هستن

    پاسخ

    همانگونه که یک معلم ، کارمند ، روزنامه نگار با ماهی شش هفت میلیون زندگی می کنند رانندگان محترم اسنپ و تپسی با درآمد ماهانه ده تا پانزده میلیونی شان به زندگی کردن با سطح درامد نزدیک به یک مدیر میانی رضایت دهند چون فشار این خواسته نه چندان منطقی آنها به زندگی سایر اقشار جامعه وارد می شود که بسیاری از آنها کم در آمدتر از رانندگان تاکسی های اینترنتی هستند

    پاسخ

    ولی ای کاش خودت یه بار رانندگی اسنپو تجربه میکردی تا کامل از این حرفت پشیمون بشی دوست عزیز هیچ معلم و کارگری ۱۴ساعت تو گرما پشت فرمون نمیشینه و آخر ماه هم یه چیزی قرض. کنه واسه تعمیر ماشینش

    پاسخ

    داداش تو هزینه استحلاک و سوخت منو بده من با ماهی ۴ت راننده شخصیت میشم، خدماتم بهت میدم، والا ما به ماهی ۴ ، ۵ ت درامد خالص قانعیم

    پاسخ

    پورسانت خیلی بالاست . اصلا هیچ توضیحی نداره چرا اسنپ یا تپسی یا هرکدومشون این مقدار پورسانت میگیره مگه چیکار داره میکنه ؟
    کرایه ها پایینه وقتی یه ماشین به اسم تاکسی یا موتور برا یکنفر خدماتی داره انجام میده قیمتش بالاس همجا دنیا همینه . اگر کسی قادر نیست باید از وسایل عمومی استفاده کنه . به راننده ارتباطی نداره. هر استارت که ماشین میخوره هزینه داره. و مصرف کننده که داره خدمات دریافت میکنه باید هزینشو بپردازه .

    پاسخ

    با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور به مسافران گرامی پیشنهاد می کنم که حتی المقدور از سفرهای زائد و غیر مهم اجتناب کنند. در مراکز استانها بویژه میشود با صرف مقداری وقت با خط واحد با ارزانترین مبلغ ممکن به مقصد رسید یا چنانچه مجبور به گرفتن تاکسی اینترنتی شدید برنامه ریزی کنید که بتوانید در یک روز کارهایتان را جمع و جور کنید. می بینید که از همه طرف گرانی داره به ما هجوم میاره، لذا حداقل میشود با کمتر از خانه بیرون رفتن یا برنامه ریزی صحیح و استفاده از اتوبوس های خط واحد یا مترو کمترین هزینه را پرداخت کرد …. کمی سخت است اما بهترین گزینه برای گذار از شرائط فعلی می باشد . همانطور که شاهد هستید اسنپ و تپسی هم میخواهند گران کنند. اگر پولتون زیادی کرده که خب بدید بابت کرایه به این راننده ها، در غیر اینصورت همون پول را لااقل می تونید بزنید به یه زخم زندگیتون، چرا بابت سفرهای غیر لازم میخواهید پول ها تون رو حیف و میل کنید؟!

    پاسخ

    دمت گرم داداش، حرف حساب، ما هم میگیم کسی ک پولشو نداره نباید توقع داشته باشه تاکسی اینترنتی سوار شه، باید بره خط واحد سوار شه، ینی چی ک هرکی از راه رسید میخواد اسنپ بگیره؟؟ من مورد برام پیش اومد که یه درخواست رو تایید کردم بعد از کللی معطلی یه کارتن خواب زباله گرد اومد با یه گونی زباله سوار ماشینم شد، زباله هارو با کمال پررویی گذاشت رو صندلی عقب ماشینم، به شدت بوی ادرار میداد، چرا باید جوری باشه که من کلی راهو برم دنبال همچین آدمی که حتی تو خط واحد سوارش نمیکنن، ن راننده خط واحد سوارش میکنه نه مسافرا اجازه میدن سوار شه، شرکت اسنپ در این حد شان و پرستیژ مارو اورده پایین و داره فقط ازمون سو استفاده میکنه

    پاسخ

    من تازه ماشین خریدم و گفتم که بزار برم تو اسنپ یه کمک خرجی هم باشه ، با این که بسیار کم کار میکنم ولی فهمیدم که واقعا نمیصرفه که اصطحلاک ماشین رو بالا ببری و آخرشم هیچی دستت نگیره

    پاسخ

    درود بر همگی.
    در همه جای دنیا،تاکسی ها چه خطی و چه اینترنتی برای کسانی هست که فرهنگ و توان مالی استفاده از این امکان رو دارن.
    کی گفته که هر کسی دلش خواست میتونه از تاکسی اینترنتی استفاده کنه؟
    نتیجه میشه همینکه میبینید.یه مشت آدم عقده‌ای بلانسبت مسافرهای با شعور و با فرهنگ) که تا دیروز لاکچری ترین ماشینی که سوار شدن اتوبوس واحد بوده،الان میشینن تو ماشینت و هزارتا ایراد هم میگیرن.
    چرا؟
    چون شرکت اسنپ و تپسی به خاطر حفظ منافع خودش مسافرها رو بدجوری پر رو کرده.
    مسافری که معلوم نیست کیه و هیچ بررسی ای در خصوص صلاحیتش نمیشه،بایدم انقدر طلبکار باشه.
    راننده‌های عزیز،کار نکنید تا شرکت مجبور به تغییر بشه.
    پایدار باشید

    پاسخ

    کانلا درست میگی برادی کرایه را حاضر نیستن زیاد کنن لا اقل کومیسیونا کم کنن واقعا ظلم هستش برا من مجرد هم به زور خرجم در میاد چه برسه همکارانی که زن و بچه دار هستن
    لا اقل برای افراد متاهل کومیسیونا کم کنین

    پاسخ

    واقعا حق با راننده هاس مسخره‌ای راننده رو گیر آوردن کرایه ۱۰۰تومنی ۵۰ میزه اونوقت مرتیکه ۲۰درصد کمیسیون میگیره..اگ راس میگی کمیسیونتو کم‌کن ۲درصد هم زیاده واست آخه کاری نمیکنی این راننده هستش تو گرما توسرما با ماشینش با این همه هزینه سنگین داره کار میکنه..البته راننده ها هم مقصر ن ک با این کرایه کم‌میرن

    پاسخ

    اسنپ هم امنیت داره هم آرامش هم احترام به مسافر.برای همین دلایل باید از تاکسی و سواری کرایش بیشتر باشه.اسنپ برای مردم باکلاس و انسان و دوستدار احترام و امنیت است.

    پاسخ

    دوستان اسنپ نمیصرفه فکر شغل دیگه باشید من از عید به اینور اصلا اسنپ کار نمیکنم چون قطعات ماشین خیلی گرون شده هرچی کار کنی باید پول بنزین یا تعمیرگاه بدی

    پاسخ

    سلام بر همکاران اسنب . 1درصد کمیسیون خیریه.2مسافری که از این ور شهر تا ته شهر باید پنج مسیره بده و بالای ۸۰هزار کرایه بده اسنب میزنه ۲۵.3بعضی از مردم میگویند شما قوانین اسنب را قبول کردید باید همین کرایه رو بگیر کسی مجبورا نکرده کار بهتر سراغ داری از اسنب بیا بیرون.بله قوانین 2سال پیش رو قبول کردم نه قوانین و تورم حال را.واگر طرف اومده اسسنپ حتما کار نداره وگرنه همه دوست دارند برای خودشون کار کنند.بری مغازه یه جنسی بخواهی میگه ۶۰ میگی 2هفته پیش خریدم۴۰ میتونی ندی نه.پس قضاوت بیجا نکنند بعضی ها.

    پاسخ

    اسنپ مثل دولت باید ی خونه تکونی اساسی کنه، گرچه تا فشار به خودشون نیاد هیچکاری نمیکنن، حق با مردمه، همه همه چیو میدونن، دیگه نمیگم فقط اینکه انقد اعتصاب کنید که حقتونو بگیرید والا بردگی تو عصر جدید ادامه داره…

    پاسخ

    اگر قرار است هندوانه گران شود باید گیلاس و هلو هم گران شود و این خواسته‌ای دولت مردمی است…..

    پاسخ

    من نه راننده اسنپ هستم و نه پیک! ماشین شهصی دارو ولی بعضی وقتا که ترافیکه یا حوصله رانندگی ندارم از اسنپ استفاده میکنم بنظرم واقعا کریه‌ها و بخصوص مقداری که برای راننده نیمونه خیلی کمه! اسنپ بجای ۲۵ درصد اگه ۱۰ درصد برداره و کرایه‌ها رو هم ۱۰ درصد افزایش بده درامد یک راننده اسنپ ۲۵ درصد افزایش پیدا میکنه که این نه فشاری به مسافر میاره و نه اسنپ ضرر میکنه و فکر کنم راننده‌های اسنپ هم با این افزایش ۲۵ درصدی موافق باشن لینجوری نه سیخ میسوزه نه کباب! هم مسافر راضیه و اسنپ، مسافرهاشو از دست نمیده و از طرفی راننده‌ها هم با جون و دل کار میکنن و درامدشون یکم بالا میره! به نظرم این حق طبیعی همه راننده‌ها و همه اقشار جامعه عستش که درصورت مغایرت مخارج با درامد، اعتراض کنن و حق‌طلبی داشته باشن! امیدوارم اسنپ بتونه از سود کلان روزانه‌ای که داره یخورده کمتر کنه تا پرسنل و راننده‌هاش با اسایش خاطر به کارشون برسن!

    پاسخ

    حق دارن این بیچاره ها،همه چیز چند برابر شده ،اینا چه گناهی کردن،مقصر کس دیگریست اینا بیگناهند

    پاسخ

    سلام منم موتور سوار هستم قیمت یجوری میزنه انگار داره به گدا کمک می‌کنه ،😂😂 پنجاه پول موتور یه هفته نشد چهارمیلیون خرج موتور کردم بعد اسنپ مسیر چند کیلومتری میزنه هفت هزار تازه کمیسیون هم کم می‌کنه ارزش ندارد استارت بزنی تا قیمت نره بالا کار نمیکنم شبها بجای اینکه گرونتر بزنه ارزانترهم میشه کاش گرونی هم مثل اسنپ ارزون بود شبها می‌رفتیم. خرید

    پاسخ

    دوستان یا برید کارگری ک شرفش بهتر از کار تو اسنپه یا برید ۱۸۸۰ ثبت نام کنید ک کرایه هاش خیلی عالیه،تو اسنپ برده داریه خجالت می کشه ادم سوار کنه کسی رو مقصر خودمونیم که سواری میدیم به همه هم مشتری هم بی معرفتهای اسنپ

    پاسخ

    داداش های گل من الان ۷ روز کار نمیکنم ولی خیلیا انگار نه انگار.مفت کار کردنو دوست دارن

    پاسخ

    من حساب کردم اگر روزی دویست تومن کار کنم و اصلا خرجش نکنم بعد از یکسال تمامه قطعات موتورم باید تعویض بشه و حتی پول خود موتورمم در نمیاد، واقعا این نرخ کرایه ها با خرج زندگی همخوانی نداره حتی اگر فاکتور امنیت جانی موتورسواران رو در نظر نگیریم

    پاسخ

    من چند سال تو اسنپ کار میکردم البته بعد از اداره آخر به ابن نتیجه رسیدم هزینه های مصرفی استحلاک ماشین بیشتر از در آمدشه از اوایل سال دیگه کار نمیکنم و در کنار خانواده از زندگی لذت میبرم حداقل خودمو ماشینو از بین نمیبرم.

    پاسخ

    سلام رانندگان اسنپ وتپسی سراسر کشور بایدتازمان افزایش کرایه‌ها خطهای خودشون روبایدخاموش کنن تامسئولین اسنپ وتپسی کرایه‌ها راافزایش بدن وکلیه کاربران راننده خودشون روبیمه تامین اجتماعی کنن

    پاسخ

    من بعنوان یه مسافر میدونم کرایه ها نسبت به اژانس و تاکسی خیلی پایینه وبرای یه سفر چندین بار عجله دارم رو میزنم تا یکم کرایه بره بالا تر واکثر سفرها رو با راننده هماهنگ میکنم لغو میکنم و نقدی میزنم حساب راننده که لااقل کمسیون ازش کم نشه اخه با این نرخ پایین یکم انصاف خوبه این بندگان خدا هم تو همین تورم وگرانی دارن زندگی میکنن

    پاسخ

    سلام و خدا قوت
    باتوجه به اینکه هزینه ها و استهلاک خودرو بسیار بالا هست و پایین بودن کرایه ها و همینطور بالا بودن کمیسیون اسنپ و تپسی برای رانندگان اصلا مقرون به صرفه نیست و به مرور زمان راننده ها خودروی خود را از دست خواهند داد بنابراین هم کرایه ها بایستی تجدید نظر و افزایش پیدا کند و هم کمیسیون اسنپ و تپسی به ۵% بایستی کاهش پیدا کند ضمن این که با افزایش کرایه ها درآمد اسنپ و تپسی هم افزایش پیدا خواهد کرد. دوستان مظلوم هست که ظالم را بوجود می آورد سعی کنید از حقوق خودتان دفاع کنید مطالبه گری حق ماست

    پاسخ

    من که همیشه وقتی اسنپ میگیرم به راننده میگم آقا تا مقصد مسافر بزن. من راضی ام. گاهی میزنن و یه پول کمیسیون واسشون در میاد. ما مسافرها هم باید کمپین توی را مسافر بزن اشکال نداره بزاریم.

    پاسخ

    من که هر پنج روز صبح تا شب کار می کنم. پنج روز نرم نون ندارم. خدا پدرتون را بیامرزه. به من سرویس بیشتری می رسه.

    پاسخ