coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود ادامه دارد [+واکنش اسنپ]

اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود از امروز 1 خرداد آغاز شده و تا 5 خرداد ادامه دارد.  رانندگان اسنپ مدت‌ها است که از دستمزد پایین شکایت دارند.

رانندگان اسنپ در طی فراخوانی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود خواستار آن هستند که در اعتراض به عدم افزایش کرایه‌ها، تمامی رانندگان اسنپ در اقدامی همگانی از یکم تا پنجم خرداد از قبول مسافر اجتناب کنند. همچنین رانندگان اسنپ فود نیز مدتی است یه خاطر پایین بودن دستمزد از قبول سفارش اجتناب می‌کنند.

خواسته رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود چیست؟

راتتدگان اسنپ در پی اعتراضشان به کرایه‌های پایین و به تبع آن دستمزد پایین و همچنین نداشتن امنیت شغلی تصمیم گرفته‌اند دست به اعتصاب بزنند. طبق فراخوانی که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود رانندگان از 1 خرداد تا 5 خرداد مسافری را قبول نخواهند کرد.

آ‌پدیت 11 خرداد: به نظر می‌رسد اعتصاب رانندگان اسنپ ادامه دار بوده است. کاربران در شبکه‌های اجتماعی نوشته اند بسیاری از درخواست‌های سفر آنها بدون پاسخ از سوی رانندگان همراه بوده است. یکی از کاربران می‌نویسد:

حس میکنم از اول این هفته راننده‌های #اسنپ و #تپسی اعتصاب کردن و سفرها رو قبول نمیکنن به طرز عجیبی صبح‌ها ۱۰ دقیقه منتظر میمونم و نرخ خود به خود افزایش پیدا می‌کنه و بعدش قبول میکنن. تا هفته قبل ۲ دقیقه‌ای قبول میکردن بلا استثنا

رانندگان اسنپ در فراخوان خود خواستار افزایش کرایه‌ها هستند. آنها دلیل این خواسته خود را عدم هماهنگی نرخ کرایه‌ها با هزینه‌های زندگی می‌دانند. پیش تر نیز رانندگان اسنپ در راستای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی خواستار افزایش نرخ کرایه‌های خود بودند که البته خواسته ایشان توسط شرکت اسنپ رد شد و افزایش قیمتی رخ نداد.

خواسته رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود چیست؟ 

اوج گرفتن مسئله اعتصاب رانندگان نیز از جایی شکل گرفته است که هفته گذشته سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد که افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی اینترنتی به کلی منتفی است. اکنون رانندگان در فضای مجازی از هشتگ (یکم تا پنجم را فراموش نکن) استفاده می‌کنند و به این تصمیم اعتراض دارند.

مدیر عامل اسنپ: بهینه بودن قیمت ماموریت اصلی ما است

محمد خلج مدیرعامل اسنپ در گفت و گو با خبرگزاری‌ها اعلام کرده است که همیشه در دسترس بودن و بهینه بودن قیمت ماموریت اصلی اسنپ بوده است. با این اظهار نظر به نظر می‌رسد اسنپ در موضع خود در خصوص قیمت‌ها ثابت قدم است. خلج به نارضایتی رانندگان از کرایه‌ها اشاره و اضافه کرده است:

درحال‌حاضر با توجه به تورم سالانه‌ و افزایش قیمت خودرو و تأثیرات آن بر نامتعادل شدن عرضه و تقاضا با نارضایتی‌هایی در بحث قیمت‌گذاری و همچنین دردسترس بودن خدمات مواجهیم. بدون شک نیازها و خواسته‌های هر دو گروه از کاربران اسنپ منطقی است و ادامه‌ی فعالیت اسنپ هم در گرو رضایت هر دو گروه است؛ هم رانندگان که در صورت پایین بودن قیمت‌ها از فعالیت در این ناوگان دلسرد می‌شوند و هم مسافران که شاید رفته‌رفته ناچار شوند رفت‌وآمد با اسنپ را از سبد مصرفی خود حذف کنند.

اعتصاب و اعتراض پیک‌های موتوری اسنپ فود

از سوی دیگر رانندگان پیک موتوری اسنپ فود نیز چندی است که دست به اعتصاب زده‌اند و حتی ناوگان اسنپ را دچار مشکلاتی هم کرده‌اند. اگر این روزها از اسنپ فود استفاده کرده باشید به احتمال زیاد با این پیام روبرو شده‌اید:

 اعتراض اعتصاب پیک‌های موتوری اسنپ‌

این پیامی است که مسئولان اسنپ بعد از تماس با آنها اظهار داشته‌اند که به زوذی حل و فصل می‌شود. اما خواسته رانندگان پیک موتوری اسنپ فود نیز مانند خواسته رانندگان اسنپ است؛ آنها نیز به پایین بودن دستمزد، نداشتن بیمه و عدم امنیت شغلی اعتراض دارند. البته اعتراضات رانندگان پیک موتوی اسنپ فود پیش از رانندگان اسنپ آغاز شد. بر اساس فیلم‌هایی که در شبکه‌های مجازی می‌بینیم رانندگان چندی پیش با تجمع روبروی دفتر اسنپ خواستار رسیدگی به خواسته‌هایشان شده بودند.

مدیرعامل اسنپ: افزایش قیمت خواهیم داشت

مدیرعامل اسنپ اما در ادامه گفت و گو با خبرگزاری‌ها همچنان اعلام می‌کند که تاکسی‌های اینترنتی نیز براساس مصوبات مربوط به نرخ افزایش تاکسی‌های اینترنتی، افزایش قیمت سالانه را متناسب با نرخ تورم خواهند داشت.

با تکیه بر گفته‌های خلج، اسنپ درحال‌حاضر در حال رایزنی با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور است و پس از دریافت مجوزهای لازم، افزایش نرخ مصوب سال 1401 اعلام خواهد شد.

خلج همچنین اظهار داشت که قیمت‌ سفرهای تاکسی‌های اینترنتی به نحوی تعیین خواهد شد که دغدغه‌های معیشتی کاربران راننده و هزینه‌های مربوط به استهلاک، قیمت خودرو و همچنین هزینه‌های سوخت تأمین شود و از طرفی دغدغه‌های کاربران مسافر نیز در تعیین نرخ جدید در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعتصاب رانندگان اسنپ و پیک موتوری اسنپ فود چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (274 نظر)

    مشکل قیمت کمیسیون است

    واقعا متناسب نیست

    پاسخ

    سلام همگی خوب و خوش باشید راستش منم از رانندگان بودم اماحدود۳ هفته پیش قبل از اعلام اعتصاب رانندگان بدلیل قیمتهای بسیار نازل اسنپ وعدم هماهنگی آن با تورم لجام گسیخته از رانندگی صرف نظر کردم چون با توجه به هزینه های سرسام آور قطعات و تعمیرات که برای هرنوبت تعمیر و تعویض قطعه علاوه برسوخت و استهلاک اتومبیل باید پرداخت میشد هیج همخوانی نداشت و بعضا باید از ذخیره پولی هم بعلاوه درآمد اسنپ خرج اتومبیل ومسایل جانبی میشد

    پاسخ

    من مسافر اسنپ هستم انصافا خودم همیشه اظافه کرایه میدم واقعا کرایه جوریه که خودم شرمنده راننده میشم واسه همین یه مبلغ ناچیز اظافه میدم اگه از دستم بربیاد بیشتر حقشونه ولی بازم باعث دلخوشی راننده میشه کرایه پایینه من مسافر وجدان دارم یه چیزی اظافه بدم بخدا ازم کم نشده راننده اسنپ هم ایمنی هم امنیت … خداقوت انشالله که مشکلاتتون حل بشه

    پاسخ

    من هم به عنوان مسافر دیروز کرایه اسنپ ۳۴تومن بود هرچی زدم ماشین نبود یه دربست گرفتم با کلی چونه ۷۵تومن گرفت آخرشم تا خود مقصد منو نرسوند این اسنپ راننده هاشو باید راضی کنه آقا من به عنوان مسافر راضیم کرایه اظافه هم اگه دادم بره جیب راننده اسنپ چون هم خوش برخورد هم باشخصیت هستن اگه پول زیادی هم دادم ارزش داره گناه دارن بفکر راننده بیچاره باشید بخدا ما مسافرا راضی هستیم

    پاسخ

    این قصه در رابطه با اسنپ باکس هم هست ، فقط و فقط حق با مسافر هست و فقط خوده شرکت تصمیم گیری میکنه، آخه لاشی تو که نشستی پشت سیستم چه میدونی راننده توی گرما، روی موتور، چی تحمل میکنه، لعنت به ظلم و لعنت به همتون

    پاسخ

    زنده باد 👍👍👍🌹خداقوت و دمت گرم ای انسان زحمتکش واقعی که هیچکس نمیدونه چه سختی زیادی بدلیل عدم تساوی خرج و دخل میکشی

    پاسخ

    هر کاری مسافر بخواد انجام میده ،از اسنپ برا پول ندادن و برا هزار کوفت زهر مار تقاضای پشتیبان داری اسنپ میگه تقاضای تیکت کنید و هیچ رسیدگی نمیکند وپولت بر فنا میره،،،،اسنپ سارق قرن جدید،،استعمارگر رانندگان از همه جامانده،شرم بر این شرکت کلاهبردار

    پاسخ

    درود بر رانندگان تاکسی اینترنتی ،
    بطور خیلی جدی کلیه رانندها توسط این دو شرکت ( اسنپ/تپسی ) به استثمار درومدن ، و یه سیاست فکری قوی پشت این قضیه هست ، فکر نکنید که عوامل شرکتها از مشکلات این شغل خبر ندارن ، خیر خیلی هم خوب خبر دارن اما سیاستی پشت پرده هست که نمیخان به قوانین و مشکلاتش سرو سامون بدن و رضایت راننده را جلب کنم . در یک جمله بگم کار در این دو شرکت ( از دیوار مردم بالا رفتن بهتره ) و به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد .

    پاسخ

    ا ه برا شما که بد نیس راحت میشینی و مفت میری به مقصد. شما انگار نمیفهمی منظور ایشون چیه چه ربطی به قوانین دارهاصلا قوانین را خوندی. میگه کرایه با مخارجم نمیخونه. بعدشم به شما چه ربطی داره که بره سراغ کار دیگه اگه کار بود صد سال نمیومد امثال شماها را جابجا کنه.

    پاسخ

    کرایه ها بسیار پایینه واقعا نمی صرفه کار کردن
    بعضی از خانم ها هم حس میکنن برده گرفتن با یه لحنی حرف میزنن که ارباب جرات نمیکنه با نوکرش حرف بزنه
    با این قیمتا کار کردن توهین به شعور خو مونه
    تو خیابون خطی کار کنی یا دربست خیلی بیشتر در میاد

    پاسخ

    این روزها که همه چی گرون شده اسنپ دقیقا برعکس عمل کرده و کرایه ها رو نسبت به یکماه گذشته کم کرده درضمن نسبت به گذشته دیگه هیچ حمایتی هم نمیکنه و جوابگو مشگلات از طریق پشتیبانی هم نیست من به شخصه چندین بار بخاطر مواردی که مسافر پیش آورده بود تماس گرفتم و فقط تلفن گویا میگه مشگلت رو ثبت کن بررسی میکنیم و جواب میدیم که نه بررسی کردن و نه جوابگو بودن درصورتی که قبلا به این صورت نبود ولی فقط اون کمیسیون رو خوب بلدن کسر کنن دیگه به بقیه مسائل راننده کاری ندارن .

    پاسخ

    این چه اعتصابی هست که هرموقع درخواست میدی راننده هست😂

    پاسخ

    خداوکیلی اصتحلاک خودرو مون در نمیاد این چه وضعیه تو شهرستان خیلی هنر کنی روزی 250تومن کار کنی هفتاد هزار بنزین بزنی روزی صد تو منم اصتحلاک ماشینته چقدر ببریم خونه اصلا به خونه میرسه
    باید تو شهرستان حداقل روزی پونصد تومن در بیاری تا بتونی شکم زن و بچه هاتو سیر کنی
    یه روغن موتور تعویض کنی چهارصد برات آب میخوره یه دست لنت سیصد تومن با این گرونی قطعات و دست مرد مکانیک اصلا نمیصرفه کار کنی بقران از خونه در نیای کمتر ضرر میبینی
    نمیدونم اینایی که دارن سرویس میدن چه جوری با چندر غاز دارن خرجی میدن دارن تیشه به ریشه همکاراشون میزنن

    پاسخ

    وقتی مشکلات وهزینه های ماشین را در نظر میگیریم درواقع رانندگان اسنپ مجانی کار میکنند. اگر مدیر اسنپ فقط ۱ روز جای رانندگان دراین شهر پر هیاهو کار می‌کرد متوجه اوضاع میشد البته اگر بایشان بر نخوره.

    پاسخ

    اگه شعور مدیران و برخی رانندگان برسه چیزی که نابود میشه ماشین سرمایه و روحیه رانندست
    پس تا سه برابری کردن قیمت دست بکشید تا با تاکسیرانی یکی بشه اگر مسافر کم بشه خیلی بهتره تا ی عده گاگول مفت بری کنن با توقعات ابلهانه دوستان گدایی نکنین و روپای خود بایستین مطمئن باش تو فرودگاه آژانس یا خیابون دور بزنی بهتر کار میکنی

    پاسخ

    دروود به شرفت آخه غیرت میخاد که ی عده ندارن

    پاسخ

    اصلا فرقی نداره میخوای شما معلم باشی،میخوای کارمند بانک یا راننده اسپ یا هر کاری دیگه کلا همه از کارشون تو ایران ناراضی هستن،همش شکایت و نارضایتی که نمیشه کمی نمیه پر لیوان و زیباییهای زندگیو ببینید

    پاسخ

    بنظرم شما توهم زدی

    پاسخ

    قربون قدت میشه بگی نصفه لیوان در کار رانندگی اسنپ کجاست؟

    پاسخ

    متاسفانه شرکتها به تنها چیزی که فکر میکنن سود خودشونه
    میری کلی منتظر مسافر میمونی یهو لغو میکنه یا نمیاد و جواب تماس هم نمیده مجبوری خودت لغو کنی
    بعد هم با پر رویی تمام اسنپ پیام میده این لغو سفر شما مجاز بوده و جریمه ندارد
    تو قانونشون هم هست که در این موارد خود شرکت مبلغی رو برا شما در نظر میگیره من که چیزی ندیدم

    پاسخ

    سلام. واقعا کرایه ها افتضاحه و نمیدونم رو چه حسابی کرایه میزنن. من مسیری که خود مسافر میگه صبح رفتم مسیر به مسیر تازه 60 هزار تومن بعد اسنپ زده 25هزار. اینطوری میخواید از گلو راننده بزنید بدید به مسافر. با این کرایه ها هرکی دستشویی هم میخواد بره اسنپ میگیره

    پاسخ

    سلام تو کشور ایران هر کسی بفکر جیب خودشو و خانوادشو هستند نه کسی دیگه تو ایران مسئولان به فکر راننده‌ای اسنپ یا تاکسی های اینترنتی نیستن اگر بفکر آسایش مردم بودن بخاطر مردم به همه راننده‌ای کمک میکردند ولی بفکرما مردم نیستن مسئولان دروغ میگن بفکر آسایش مردم ایران هستن اکه بودن به راننده‌ها تاکسی کمک میکردند نه اینکه از راننده‌ها کمیسیون میگرن نه بنزین میدن نه لاستیک میدن نه وسایلی مانند یدکی نه روغن میدن نه بیمه دارن همه چی به ضرر راننده‌ها اسنپ تمام میشه همه قیمت‌ها افزایش می یابند به غیراز کرایه ها اسنپ وقت بلدن حرف بزنن عمل نکنند هر حرفی که میزن به ضرر مردم تمام میشه خدا آخرعاقبت مارا بخیر کند

    پاسخ

    من یه ده روزیه تو تپسی دارم کار میکنم داخل تهران بخدا خجالت میکشم وقتی کرایه ها رو میبینم سرویس پیشنهاد داده میدان شوش به خزانه تازه باید ۶ دقیقه بری به مسافر برسی بعد قیمت زده یازده و پونصد .اون آدمی که نشسته قیمت تعیین می‌کنه چی فکر کرده پیش خودش
    تنها راهش فقط سرویس نگرفته والسلام
    من که ده روز بود داشتم کار میکردم الان دو روزه بیخیال شدم

    پاسخ

    من بعنوان یک کارمند وقتی از تمام جوانب به درآمد رانندگان اسنپ نگاه می‌کنیم با توجه به کمیسیون بالا اصطهلاک وحشتناک هزینه سر سام آور ماشین و…واقعا ظلم بزرگی است که مدیران اسنپ انجام می‌دهند در واقع رانندگان مجانی کار می‌کنند. ایکاش فقط ۱روز مدیرعامل شرکت دراین شهر پر هیاهو خودش کار میکرد تا متوجه کار میشد.

    پاسخ

    ای کاش زودتر این خبر رو دیده بودم والا من در جریان اعتصاب نبودم چون گوشی هوشمند نداشتم و دوروز پیش تهیه کردم و تا الان تو اسنپ مشغول بودم ولی بنده هم از الان اعتصاب میکنم چون واقعا خیانت به خودم و هم وطنان کردم اگه کار کنم تو اسنپ

    پاسخ

    سلام من راننده اسنپ هستم من عقیده دارم که فرهنگ اسنپ هنوز در ایران جا نیافتاده مسافر فکر میکنه که راننده برده اون هستش باید بری جلوی منزل یا محل کارش وایستی طرف بعد از ۱۰ دقیقه میاد انتظار داره باید در هم واسش باز کنی خودشم پیش خودش فکر میکنه که کرایه زیاد میده اینو نمیدونه که همین مسیر ۲۰ تومنی که میره اگه با تاکسی یا آژانس بره باید ۵۰ تومن بده از رانندگان عزیز اسنپ خواهش میکنم تا افزایش نیافتن کرایه از مسافرگیری خودداری کنن ممنون از لطفتان

    پاسخ

    بعدشم که رسیدی در خونشون بیاد بغلش کنیم ببریمش بالا بزاریمش تو تختش پتو هم روش بکشیم در هم آروم ببندیم

    پاسخ

    سلام من راننده اسنپ هستم من عقیده دارم که فرهنگ اسنپ هنوز در ایران جا نیافتاده مسافر فکر میکنه که راننده برده اون هستش باید بری جلوی منزل یا محل کارش وایستی طرف بعد از ۱۰ دقیقه میاد انتظار داره باید در هم واسش باز کنی خودشم پیش خودش فکر میکنه که کرایه زیاد میده اینو نمیدونه که همین مسیر ۲۰ تومنی که میره اگه با تاکسی یا آژانس بره باید ۵۰ تومن بده از رانندگان عزیز اسنپ خواهش میکنم تا افزایش نیافتن کرایه از مسافرگیری خودداری کنن ممنون از لطفتان

    پاسخ

    سلام ، انشالله کرایه ها طوری برنامه ریزی بشه که راننده فقط فکرش خدمت به مردم باشه و بس
    پشت فرمان فکرش به شرمندگی پیش خانواده نباشه ، انشالله هیچ مردی شرمنده زن وبچه نشه ، انشالله

    پاسخ

    فدای سرمون اینا شیکماشون سیره من خودم این چند روزه با تپ سی رفتم و اومدم خیلیم خوب و ارزونتر

    پاسخ

    اخه تو چی هستی که فدای سری هم میخوای .تو پیاده بری که ارزونترم در میاد خوب پیاده برو

    پاسخ

    آخه مورچه چیه سرش چی باشه ؟****

    پاسخ

    داداش با خط واحد برو از همه ارزونتره،
    مشکل من اینه که امثال تو میخوان ماشین دربست بیاد دنبالشون انتظارم بکشه بعد تو بیای با ادعا سوار شی و آخرشم نظر بدی ک ماشینش کثیف بود برخوردش محترمانه نبود…
    من میگم کرایه اسنپ باید چندبرابر بالاتر باشه که من مجبور نباشم با یکی مثل تو چونه بزنم، لااقل کسیو ببرم ک شعور و احترام متقابل حالیش باشه و برا هر دوطرف صرف داشته باشه

    پاسخ

    خدا وکیلی کرایه‌ها خیلی کمه راننده گان خرج ماشین زیاده صرف نمیکنه

    پاسخ

    درود خدمت هموطنان عزیز.
    متاسفانه ماها برخلاف ادعاهامون اصلا لتحاد نداریم.مسئله مهم تک روی یه عده از راننده‌هاست که فقط مشکلات خودشون رو می‌بینن.یعنی حاضرن به هر خفتی تن بدن تا مشکلشون برطرف بشه،که البته نمیشه.فقط کار دیگران رو خراب میکنن.
    اون راننده مفت بری که سفر ۷ هزار تومنی رو قبول میکنه،همونیه که منتظر نشسته تا من و شما اعتصاب کنیم و از نتیجه‌اش اونم استفاده کنه.بهونه‌اش هم اینه که زن و بچه‌ام گرسنه‌ان.انگار که ما خانواده نداریم که بخواهیم شکمشون رو سیر کنیم.
    تا زمانی که همچین آدمایی هستند،اسنپ و تپسی هم تا جا داره سوء‌استفاده میکنن.
    از ماست که بر ماست

    پاسخ

    فقط از کرایه میزنن چرا باید نزدیک به بیست درصد کمسیون بگیرن یعنی صد تومن کار کنی بیست تومنشو نداری صاف تو حساب شرکت هست اخه این انصافه مگه چکار میکنن که این همه کمسیون برمیدارن؟؟؟؟؟؟اقا اگر میخاین نرخ عادلانه باشه لطفا برنامه اسنپو روشن نکن چند روز برو مسافرکشی ولی اسنپ نرو تا نتیجه بگیریم واقعا چرا همه کرایه‌ها گرون شده ولی اسنپ با چندسال پیش یه تغییر خیلی جزعی داشته وسایل ماشین و مواد غذایی چندین برابر شده اخه چرا افزایش کرایه تاکسی اینترنتی باید ممنوع باشه اونی که این حرفو زده خودش سالی چند میلیون افزایش حقوق داره ؟؟؟؟ یکم ادم باشید بخدا

    پاسخ

    فقط از کرایه میزنن چرا باید نزدیک به بیست درصد کمسیون بگیرن یعنی صد تومن کار کنی بیست تومنشو نداری صاف تو حساب شرکت هست اخه این انصافه مگه چکار میکنن که این همه کمسیون برمیدارن؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    بنده به عنوان یک مسافر میگم کرایه ها رو بالا ببرید دیروز اصلا اسنپ نبود آخرش هم مجبور شدم نرخی که اسنپ زده بود ۲۹ هزار تومن با تاکسی خیابانی برم ۸۰ هزار تومن

    پاسخ

    ممنون ازت خدا پدر آدم راستگو را بیامورزه

    پاسخ

    رحمت به شیرمادرت ..شیرحلال خوردی ب جوون یه دونه پسرم ک کلاس اوله ۴ساله مادرش فوت کرده با اسنپ کار میکنم اخرش شب گرسنه بچم میخوابه

    پاسخ

    سلام. خدا رحمتش کنه. بخدا خیلی حالم بدشد. بغضم ترکید. منم راننده اسنپ هستم .
    و هر روز خدا شرمنده ی همسر و دختر و پسرم میشم.
    مستاجرم، از وقتی یادمه آسم داشتم و بخاطر تورم خود درمانی میکنم. پسرم کلاس ششم و دخترم امسال میره دانشگاه. هر دو نخبه و معدل بالا هستن ولی اگه نتونم مشکل مالی و بیکاری خودمو برطرف کنم متاسفانه از پس هزینه ی دانشگاهشون برنمیام و به جای بچه های من ،
    احتمالا دوتا بچه ی لوس که با ثروت نجومی باباشون نمره گرفتن میرن دانشگاه و سر آخر یه شغل و منصب مهم رو در کمال بیسوادی اشغال میکنن و آخرشم معلومه دیگه ، ملت و مردم عزیزمون سر نداشتن تخصص این پارتی بازها، بیچاره میشن و تاوانشو میدن؟!!!
    خدا هیچکسی رو شرمنده ی خانواده ش نکنه.
    والله تعریف نباشه ما راننده هاهم انصاف سرمون میشه و خیلی وقتها که متوجه میشم مسافرم دستش تنگه کرایه نمیگیرم یا تو مسیر رایگان سوار میکنم.
    انصاف باید دوطرفه باشه.

    پاسخ

    ببرید بالا کرایه هارو من نه رانندم نه پیک دانشجومعلمم ولی انصافا گناه دارن همه چیز نرخش بالا الا اینا وبعضی چیزا

    پاسخ

    امثال شما که فکر میکنن شاخ قول شکوندن و راننده رو ابزار اعدا اصول خودتون میکنید لیاقت امثال شما بدون شک توی خیابون اسیر شدن و آزار دیدنه.
    هنوز درک و فهم امثال شما بقدری نشده که بفهمی جنس حرف این هموطن راننده چیه. بدبختهایی مثل شما به همه چی کند زدن.
    میشینید توی ماشین بعد بفکر می افتید حالا چجوری کرایه راننده رو پرداخت کنین. نمی‌دونم به شخصا واقعا از بعضیا در عجبم که کجا بزرگ شدن؟ مگه خانواده ندارین؟ مگه فهم ندارین؟ اینقدری شخصا از عدم آدم بودن یه عده شاکی ام از کرایه نیستم. شما هرچی هستی انسانیتت باید توی اجتماع وجود داشته باشه که بعضاً نیست.
    لطفاً کمی با منطق و شعور به اطرافمون نگاه کنیم.
    آدم ، شماره شناساییش شعور و اخلاقشه.
    آدمی که از این خصلت ها برخوردار نباشه میشه بگید کجاش آدمه؟
    بیاید واقعا درد همدیگه رو درک کنیم و اینقدر به من چه به من چه نکنیم. همین رفتار و مارو به اینجا کشوند…..
    کمی شعور از یه آدم انتظار زیادی نیست.
    مسافر از یه مکان به مکان فلان بمبلغ فلان میره. خب این دیگه کلاس و اعدا بازی نداره.
    همگی باید به کمال انسانیت رجوع کنیم و خودمون رو ترمیم کنیم….
    حرف زیاده ولی امیدوارم واقعا انسان بودن رو یاد بگیریم و استفاده کنیم….
    موفق باشید

    پاسخ

    قبل عید ۱۴۰۰ موتور عوض کردم شرایطی که کار اسنپ ادامه بدم . بعد عید همه قیمت بالا رفت به غیر از کرایه ها هیچی دیگه تو قسط موتور موندم
    هنوز بعد یکسال سر بدهی و اون وقتی که تلف کردم هیچ پیشرفتی نداشتم بلکه پس رفتم کردم.
    این چند وقت خواستم سر کمک خرجی روزی یکی دوتا سرویس برم . از میدان راه آهن تا تجریش کرایه زده بود سی و خوردی . اینو دیدم پشیمون شدم. واقعا فایده نداره با این مخارج اگه بتونی پولی جمع کنی . موتور یه خرج بندازه همه رو باید بدی بره.

    پاسخ

    خدا بیامرزه پدر و مادرت رو . اینجاست که متوجه میشی چه ظلمی به راننده اسنپ میشه و فقط داره حمالی میکنه ارزش نداره که فقط به نفع مسافر هستش . اون کرایه ۲۸ تومنی که ۵ تومن کمیسیون هم داره باید بشه حداقل ۶۵ تومن که منطقی باشه نه ۲۸ تومن حمالی

    پاسخ

    خدا خیرت بده که حقایق رو انکار نمیکنی 👏👏👏

    پاسخ

    درود به شرفتون، به نظر مردم نادان قشر پیک و راننده آدمهای عوامی هستند ولی کاش همه مردم به ظاهر دانا نصف جنم شما رو داشتن، اتحاد شما، پشت هم بودن شما، درود به شرفتون

    پاسخ

    من راننده اسنپ هستم ماه قبل سرویس تعویض روغن روغن فیلتر خودرو 300000تومان شده این ماه 400000 تومان ازاین طرف گرونی لاستیک مخارج تعمیرات جلوبندی با این وضع آسفالت خیابانهای شهر از طرفی هم بی حرمتی مردم به راننده اسنپ انگار راننده نوکر باباشونه با 5تومن کرایه ماشین دربست در اختیار گرفته دستورمیده کولر باز کن دو نفر دوستم رو از این مسیر برو بردار صندوق پر آت اشغال می کنه همین که پیاده میشه نظر میده ماشین غیر بهداشتی است نامناسب و… در حال حاضر بغل خیابان واکس بزنی شرف داره به راننده اسنپ شدن

    پاسخ

    قوانین و شرایط اسنپ را پذیرفتی که داری آنجا کار میکنی. کسی مگه اجبارت کرده؟ شغل بهتری سراغ داری تعمل نکن.

    پاسخ

    ا ه برا شما که بد نیس راحت میشینی و مفت میری به مقصد. شما انگار نمیفهمی منظور ایشون چیه چه ربطی به قوانین دارهاصلا قوانین را خوندی. میگه کرایه با مخارجم نمیخونه. بعدشم به شما چه ربطی داره که بره سراغ کار دیگه اگه کار بود صد سال نمیومد امثال شماها را جابجا کنه.

    پاسخ

    من راننده اسنپ هستم کرایه ها رو مقایسه کردم دقیقا با کرایه سال ۹۹ برابر است با این همه چیز گران شده و تورم شدید کرایه ۱۳۹۹ جوابگوی حتی مخارج ماشین هم نیست درضمن ۲۰ درصد کمسیون اسنپ هم قول بالا قوض شده

    پاسخ

    تولیاقت نفس کشیدن هم نداری چه برسه سوار تاکسی شدن، اتفاقا باید اینقدر گرون بشه تا تازه به دوران رسیده ها مثل تو دیگه استفاده نکنن و تاکسی به جایگاه واقعی خودش برسه مثل همه دنیا

    پاسخ

    رانندگان اسنپ بدبخترین قشر جامعه به دلیل خیلی پایین بودن کرایه ها.که اگر برن گدایی کنن که در این حالت نیازی به ماشین ندارن درآمدشان بیشتر است .به والله بعضی اوقات کرایه به قدری پایینه که منه راننده ازخودم خجالت میکشم چرا باید من قطعات ماشینم راداغون کنم ۲۵ کیلومتر برم اونوقت ۲۰۰۰۰کرایه بده مسافر.

    پاسخ

    بله این اقتصاد مجبورمون کرده مگه شرف داشتن چیز بدیه که شما گارد میگیری در مقابلش؟

    پاسخ

    بله قوانین پذیرفته ولی قانون زوری مثله بقیه جاها وقتی درخواست میگیره وطرف خانمه اما دومعتاد سوارمیشن وتامقصد فقط سیگار میکشن وهرچیم میگی نکش انگار با ادمهایی مثله تو سروکله میزنی واخرم بجای لوکیشن باید چندکیلومتر دورافتاده پیاده کنی باهمون کرایه تاازشرشون خلاص بشی گوش کن فقط ازشرشون خلاص بشی دراخرم نظر مفت بدن مثله تو وما به هیچی دسترسی نداریم حتی پشتیبانی وقتی تماس میگیری ۵دقه باید انتظار بکشی پس خواهشا حرفی که میزنی روش فکرکن ونخواه فرهنگتو به بقیه نشون بدی همه بلدن بی احترامی کنن ومثله خودت جوابتو بدن پس قانع باش واحترام بذار/ماهدفمون یک اهراز هویت افراد هست دوم کمسیون کم کنه چرا ۱۷درصد بیاره ۵درصد/ما کرایه اضافه نخواستیم/

    پاسخ

    تو یک نمونه از مسافر ها هستی حالا فکر کنید روزی صدا مثل این طرف حساب باشی

    پاسخ

    سلام،من خودم چند ساله راننده اسنپ هستم ،اولا که از نظر رضایت در این شغل فقط همین بس که هر جا بگید راننده اسنپ هستم به دیده تحقیر به آدم نگاه میکنند ،هیچ بانک یا موسسه ای حاضر نیست به راننده اسنپ تسهیلات بده ،این نمونه ها خودش گویای منزلت این شغل در جامعه است،بیشترین دلیلش هم به این خاطر است که این کار یک شغل حساب نمیشود هر کی از راه میرسه یه سرویس مسافر میبره میشه راننده اسنپ روزانه صدها نفر میشن راننده صدها نفر هم دست میکشن برای شرکت هم اهمیت ندارد اون فقط ۲۰درصد رو میگیره حالا چه تمام سفرها رو یکنفر بره چه هزار نفر .اگر این وضعیت نبود و سرو سامانی به این وضع میداد دیگه برای تحقیر کردن نمیگفتن طرف راننده اسنپه.درضمن اضافه کردن کرایه به نفع راننده نیست چون اگه خود شما به جای ۱۰ تومن یه دفعه۳۰ تومن بخواهی بدی دیگه اسنپ اولین کزینه شما نیست و میخواهی با وسیله ارزانتر بری و اینطوری مسافر شدیدا ریزش میکند و دیکر هر دقیقه صد تا در خواست نمیاد ،برای اینکه نه در خواست کم شود و نه شما ارزان بری تنه راهش این است که اسنپ شعله دیگ طمعش را پایین بکشد و درصد کمتر بگیرد و از طرف دیگر تسهیلات مناسبی در اختیار راننده قرار بدهد

    پاسخ

    با تو صحبت نمی‌کرد با همکارها بود هر وقت گفتند خاک انداز خودت وسط بینداز

    پاسخ

    قیمت و کمیسیون اگه منطقی باشه کولی بگیرها از راننده و موتوری باید یا پیاده برن یا مینی بوس و ون یا مترو یا یه دوچرخه بگیرن پدال بزنن تو گرما حالشو ببرن

    پاسخ

    ینی چی باز گرون کنن کرایه هارو،خوبه قبل عید کرایه هارو بیشتر کردن،قبل اینکه گرونی باشه اینا گرون کردن کرایه هارو باز الان دوباره میخوان گرون کنن،بابا یه دنگاهی هم ب جیب مردم بکنین لطفاً

    پاسخ

    عزیز 30 درصدم که گرون شه تو هر 10 هزارتومن میشه 3 هزارتومن چیزه خاصی نیست توی کشور های دیگ درآمد راننده ساعتی 25 دلاره گوشت کیلو 10 دلاره تو ایران نهایتن ساعتی 40 هزارتومن اونم اگ مسافر باشه. ماشیناشونم که ماشین نی یه تصادف کنی یه ماه از کار افتادی پشت سر هم خراب میشه من خودم یه جونه مجردم صبح تا شبم کار میکنم خودمم زیاد خرجی ندارم نمیتونم با اسنپ هزارتومن پس انداز کنم هرچی جمع میشه یهو میره تو ماشین. شما عزیز مشکلی نداری کلن وضع مملکت خرابه اسنپم مال سپاه دزده فقط دنبال سود خودشه راننده پشیزی اهمیت نداره

    اینایی که دارن میگن ماشین تون به همه چیز شبیه جز ماشین یا نمیدونم کرایه ها همین الانش زیاده و….
    اینا از اون دسته آدم هایی هستن که کنار خیابون وایسادن که یه ماشین آخرین سیستم بدون کرایه برسونتشون . (به جای کرایه بوس میدن) . نباید از این دسته آدم ها توقع زیادی داشته باشی . هرکسی هم که جای شما بود همین رو میگفت چون عادت به کرایه دادن ندارین براتون سخته میگین کرایه اسنپ زیاده .

    کرایه رو زیاد کردن برا چند روز و الان برگشته به همون حالت قبل

    این چه وضع صحبت کردن با سفیره، از رو خوشی نیومده اسنپ کار کنه که شما اینجوری صحبت میکنی. و شما با این مدل صحبت کردن درجه‌ایی بهت تعلق نمیگیره،چه سفیر و یا مسافر اگر اعتراضی داشته باشند باید مشکلشونو حل کنید

    پاسخ

    واقعا مسافر ی مثل شما نباشه بهتر هست .اسنپ وتپسی همش به فمر مسافر وجیب خودشون هستن .کرایه 100هزار تومانی مسافر مثلا از حرم تا ارامگاه فردوسی مشهد کرایه تاکسی ها و خطی 100هزار تومان هست ولی اسنپ در روزهای معمولی کرایه میزنه 30هزار تومان واقعا بنظرتون میصرفه تازه بعضی از اوقات مسافران گرامی حاتم بخشی هم میکنن .من مسافر داشتم برا پانصدتا تک تومانی تا دم عابر من برده براش کارت به کارت کردم .یا اقای راننده قانون اسنپ رو بخونید چرا وقتی طرف از سه نفر بیشتر هست سفر رو قبول میکنی که در اصل قانون اسنپ و راهنمای رانندگی طرف شما هست یک راننده وسه مسافر یعنی اگه چهار نفر بود میتونی کنسل کنی یا کنار بیان با مسافر بهشون تذکر بدین طرف پنچ نفر مسافر میاد اسنپ میگیره کرای پاین هم میده حال هم میکنه میگه عحب . واقعا چرا نمیخونید در کارت ماشین وبیمه باید با راننده کلا در ماشین چهار نفر باشید اگر تصادف کنید بیمه جواب گو نیس واسنپ هم میگه مقصر خودت هستی میتونستی قبول نکنی ونبری . اقای راننده تورو قران اگه دیدی مسافرین از سه نفر بیشتر هست سوار نکنید وکنسل بزنید چون اسنپ کرایه سه نفر رو میگیره از مسافر نه پنج و شش نفر که مسافرین با این قضیه کاملا اشنا شدن و میدونن اسنپ به صرفه ترین هست برا جمعیت زیاد . من خودم طرف پنج نفر بوده تذکر دادم و لغو کردم ولی خیلی از سفیر ها قانون نمیدونن میبرن و مسافر تذکر میدی مگن نه همه میبرن .بخونید قانون اسنپ رو .

    پاسخ

    شما مسافر محترم باید مثل قبل بشه دزد و ناکسان باشند قدر بدانید و ما نوکر هیچ کس نیستیم و نرخ اگر به عهد کار کنش باشه درست میشه نه سیستم و دولت بی لیاقت.

    پاسخ

    من اکثر مواقع اسنپ استفاده میکنم خیلی مواقع از پایین بودن کرایه ها خدایی تعجب میکنم پیش خودم فکر میکنم حتماً راننده‌های اسنپ از روی بی نیازی کار میکنند چون بااین همه هزینه با این کرایه‌ها راننده‌ها آخر کار باید یه مبلغی از جیب بزارن روی کرایه‌ها تاقطعات ماشین وهزینه هاشون پرداخت بکنن

    پاسخ

    از کوزه همان برون تراود که دراوست…

    پاسخ

    پس چرا کارمندان دولت با حقوقهای ۲۰ میلیونی و بیمه و سنوات و بن و….بازم معترضند دوقورت و نیمشونم باقیه راننده اسنپ صد در صد از ناچاری اومده که امثال شماها رو جابجا میکنه

    پاسخ

    همکاران گرامی خواهشاً سفرهای مفتی رو قبول نکنین. سیستم عرضه و تقاضا اسنپ قابلیت اینو داره که با اتحاد خودمون تا جایی که میشه قیمت ها رو بالا ببریم. نرم افزار رو روشن بزارین و تا زمانی که درخواست ها به قیمت حداقلی نرسیده قبول نکنین. دقت کنین اگر حتی نمیخواین کار کنین برنامه رو فعال کنین که سفر براتون ارسال بشه . اینجوری سیستم تحت فشار زیادی قرار میگیره و قیمت سفر ها بالا تر میره

    پاسخ

    اولا اون موقع پراید ۷ تومان بود دوما تو هم اگه گرون هست با خط واحد یا ماشین شخصی رفت و آمد کن آن وقت ببین چقدر برات هزینه داره

    پاسخ

    خاک برسر بیشعورت کنن اره مجبوره اسنپ کارکنه…توی مسافر گداگشنه هم ایرانو اینجوری کرده.باطرزتفکرت

    پاسخ

    تو که دلت نسوخته نشیمن گاهتو میاری تو ماشین میاری جرئت داری به راننده بگو کرایه زیاده نه بیا اینجا کامنت بزار

    پاسخ

    سلام .به همه کمک پراید عقب که اسمشم معلوم نیست از ۳۰۰ تومن شده ۷۵۰ ..خدا شاهد ۷۵۰ دادم به روکش ماشین مسافر میشینه سیگارو تو صندلی خاموش میکنه باهاش حرفت میشه باز مقصر راننده میشه .از راه آهن تا ابرسان ۱۲ تومن کرایه میزنه ولی از راه آهن تا نصف راه ۴ نفر بر میداری ۲۰ تومن کرایشه. خدارو شکر پول بنزین هم که پرید .اسنپ می خوای مفت کار کنیم بزنیم به حسابت

    پاسخ

    بنده مسافر دائمی اینو هستم
    افزایش قیمت رو قبول دارم
    اما کیفیت خودرو و نوع برخورد و مسیریابی درست راننده خیلی برام مهمه
    چون من بخاطر صرفه جویی در زمان و فرار از غرغر راننده تاکسی و فرار از ترافیک از این استفاده میکنم
    بس اینا رو هم معیار قرار میدم

    کسی از شما نظر نخواست . نخیر عزیز به ظاهر محترم نامحترم رانندگان اسنپ قبول نکردن که امثال شما بیان با ۱۰ تومن مسیر ۷۰ تومنی رو ببرن تازه بی احترامی شمارو هم تحمل کنن هرکسی واسه خودش شخصیت داره نوکر استخدام نکردی که مسرت رو میری و بعدش با یه خداحافظی خوشحال میکنی قرار باشه بی احترامی کنی جوری جواب میشنوی و برخورد میکنن باهات که از ترست ۲ روز از خونت بیرون نیای

    پاسخ

    شما هم قوانین اسنپ مسافر رو بخون که وقتی سوار شدی فرهنگ استفاده از اسنپ رو بلد باشی

    پاسخ

    آقای مسافر منم راننده اسنپ بودم حالا کارم یه چیز دیگه شده این حرفتون نهایت بیسوادیتو نشون میده من که نیستم اونی هم که بعد من اومده اونم صد درصد موقت خواهد بود و یه مدت بعد کسی تو اسنپ نخواهد بود جمله شما نهایت زور گفتن شماست که میگی آش خالته بخوری پاته نخوری پاته قرار نیست که کرایه ۷۰تومنی و ۷ تومن بدی و زبونتم این اندازه دراز باشه

    پاسخ

    مقصر رانندهای مفتبر اسنپ هسنتد که هر سفری رو قبول میکنن البته اگه چند روز با تاکسی برید دنبال کارتون قدر رانندهای زحمت کش اسنپ یا تبسی رو میدونید

    پاسخ

    بله فرمایش شما صحیح
    مقصر رانندها هستند که مسیرها باقیمت پایین رو قبول میکنن و شما اینقدر پر رو میشین و اینجوری میگین
    از این به بعد هم بکشید و تا سر خیابون پیاده برید و تا مقصد چند کورس تاکسی عوض کنید و تا مقصد قدری هم پیاده روی کنید برای سلامتیتون مفیده و اگر شانس بیارید خفت نشید و سالم به مقصد برسید اونوقت قدر این رانندهای بیچاره که بخاطر مخرج زندگیشون مجبورن هر خفتی رو تحمل کنن رو میدونید.

    پاسخ

    این قوانین را چند سال پیش پذیرفتن از اون زمان همه چیز گرون شده جز کرایه

    پاسخ

    امیدوارم یه روز بیای تو این شغل بد ببینم بازم این حرف رو میزنی

    پاسخ

    شما از اون آدمایی هستین که باید از پرتگاه بندازند پایین چون هموطن خودت نوکر بابات می دونی بی کاری هموطنی خودت رو مسخره گرفتی تو یکی برو الاغ بابات جابجات کنه نه یه انسان باشرف که داره با هزارتا زحمت مسافر کشی می کنه لطفاً شما یکی برو نظرت رو به تخم مرغ بده اگه خیلی عرضه داری بی عرضه زورت به مسافرکش بدبخت رسیده فکر کردی مسافر کش قطب اقتصاد زندگی بابات حالم از آدمایی مثل شما بهم می خوره

    پاسخ

    به همه اعلام کنید نرند چند روز نرید اسپ باکس ها نرید چرا با این قیمت ها می روید غیرت داشته باشید .

    پاسخ

    واسه شما که بد نمیشه . شما مفت مجانی میری میای به کجات بر میخوره.. تازه وای میسی ۵۰۰ تومن بقیه پولم میخای. ای بابا انصافم خوب چیزیه. یه سوزن به خودت بزن یه دسته بیل …به من..اینم بگم بعضیا هم واقعا انسانیت سرشون میشه. خودشون میگن چرا اخه با این کرایه ها کار میکنید. بخدا اگه یمدت سوار نکنیم همه چی درست میشه

    پاسخ

    لیاقت

    پاسخ

    بله به عنوان راننده پذیرفته ولی قرار نیست که امثال شما ها بیاید سواری مفت بگیرید که بعدشم قرار نیست به شخصیتش وشعورش بی احترامی بشه مطئن باش رانندهای اسنپ وتپ سی از خیلی از مسافرها هم معرفتشون بیشتر هم خیلی مردترن همین شرکتها بودن که انقدر رو دادن به بعضی ها که الان باید ضررشو فقط راننده بدبخت متحمل بشه…

    پاسخ

    کجا مسیر ۷۰ تومنی رو اسنپ ۷ تومن میگیره ، یه مسیر کوتاه منزل به محل کارم که فوقش یک کیلومتر یا یه خورده بیشتر میشه رو اسنپ ساعت ۱۰ صبح و ۵ عصر ، ۷ تومن و ساعت ۳ ظهر و ۹ شب چیزی ما بین ۹ الی ۱۲ تومن میاره ، که اگه کرایه اش بیشتر از این بشه اسنپ خیلی از مشتری هاشو از دست میده ، خودمونیم برای ماشین هایی که در اسنپ کار میکنن که اکثرشون به همه چی شبیهه غیر از ماشین این کرایه ها خوب هستند

    پاسخ

    ببینم تومیتونی وقتی میری قصابی یاسوپر مارکت هم که هر روز قیمتاشون میره بالا هم اینجوری حرف بزنی؟اونا هم شرایط کاسبی رومیدونن وپذیرفتن ولی اگه اینجوری باهاش حرف بزنی خیلی محترمانه درخروج روبهت نشون میده پس حرف مفت نزن مفت خور

    پاسخ

    سلام. شما درست میگی. اما خیلی از همین راننده های اسنپ املای درست کلمه‌ی «تأمل» را بلد هستند.

    پاسخ

    خجالت نمیکشی، به مفت خوری عادت کردی، اگه پدرت هم بود همین حرف رو میزدی، به گفته مولا علی«ع» ندادن حق کسی که از ناچار مجبوره کار کنه جایگاهش از شیطان هم پست تره، این راننده چون مجبوره باید بزنی تو سرش، چون دنبال آبروشه باید حقش رو ندین، بترسین از ندادن حق مظلوم، بجای اینکه کمکش کنین شرمنده زن و بچش نشه میزنین تو سرش، خجالت داره، فقط کافیه چند روز این رانندها کار نکنن دیگه انقدر سربالا حرف نمیزنی

    پاسخ

    کدوم قوانین ؟ قوانینی که شما مسافرا تعیین می کنید؟

    پاسخ

    مساله بین اسنپ و رانندگان هست شما ک گوشه ی خیابون با یه ماشین خراب نموندی

    پس حرف اضافه موقوف

    پاسخ

    الان این موضوع سرش به تو نمیخوره بزن به چاک

    پاسخ

    خواهشا شما ببند در سطل زباله رو

    راننده اسنپ اگر از سر اجبار نبود امثال شما پر مدعا ها و بی فرهنگها رو تحمل نمیکردن

    طرف میاد توی ماشین انکار رستورانه شروع میکنه به غذا خوردن بهش تذکر میدی هرچه از زباله دانش بیرون میاد میگه خوب فرهنگ استفاده ندارید پیاده برید

    پاسخ

    من بعنوان مسافر همیشه قدردان رانندگان اسنپ هستم و ارزش زیادی برای کارشون قائلم. واقعا زحمت میکشید و با این حقوق و کرایه های کم اگه تاحالا صداتون در نیومده از مردونگیتون بوده.

    پاسخ

    قربون ادم چیز فهم اولاما هممون باید هوای هم دیگه رو داشته باشیم چه مسافر باشه چه راننده من خودم راننده اسنپ هستم منظور ماراننده ازکرایه این نسیت که کلا از مسافر بگیره ما میگیم درصد تو کم کن چند روز پیش یه سر انگشتی حساب کردم نزدیک ۲۵ الی ۳۰ میلیارد از ماها درصد میگیره در روز میلیون نه میلیارد درستم نوشتم یعنی کل راننده‌ای اسنپ و کارکردش جمع کنی یک پنجم ۳۰ میلیارد و کار نمیکنم آقای خلج پاشو انداخته رو هم روزی ۳۰ میلیارد درآمدداره عین خیالشم نیست ببین چه قدر طمع دارن راننده حساب کاربریش منفی ۲۵ هزارتومان باشه حساب کار بریش قفل میشه سفر نمیده بهش باید مثبت ۱۰ هزار باشه تا سفر بده بهش درضمن همکارای محترم همه جا خوب و بد داره اعصابتون به خاطر اون آقا خورد نکنید خودمون آنقدر مشکل داریم که به اونا اصلا نباید توجه کنید

    پاسخ

    درود به شرفت مثل شما مسافرهای زیادی هستند که قدر این جماعت راننده رو میدونن و قدر دان هستند

    پاسخ

    رانندگی تو همه جای دنیا سخت ترین کاره. چرا واسه رانندها ارزش قائل نیستید. چرا رانندها رو بیمه نمیکنید. ماها هیچ امنیت شغلی نداریم. در صورتی که ما باید ۲۰ ساله باز نشست بشیم. لطفا همه چیو برای خودتون نخواهید

    پاسخ

    درود بر شما انسان شریف

    پاسخ

    درود به شرفت موافقم

    پاسخ

    سلام به همه دوستان کسی که به خودش ارزش قاعل نباشه به جامعه هم ارزش قاعل نمیشه مسیری که طرف 3بار باید ماشین عوض کنه با 4نفر حداقل70هزار تومن خرج باید بکنه تو خیابون گرما سرما وایسته اسنپ کرایه میزنه 7هزار تومن مردم بد عادت کردن حمال گیر اوردن انگاری تازه پر رو بازی هم درمیارن خیلیا نباید اعتزاضم بکنب چون امتیاز میدن مسخره هست از عزیزان خواهشمندیم موقع سوار کردن مسیر در نظر بگیرن فوقش 5هزار کم باشه از مبلغی که طرف بخواد با چن بار مسیر عوض کردن بره قبول نکنین جون هرکی دوس دارین قبول نکنین شما انسانین ارزش دارین طرف 70هزار باید خرج کنه 50هم بزنه اسنپ مجبوره بره بازم بصرفه هس براش هم وقتش هم از در خونه بر میدارن دیگه 50هزارو 7هزار نمیزنن شخصیت خود را حفظ کن هم وطن بخاطر 10درصد افزایش بازم خیلیا خیال خام برمیدارن

    پاسخ

    سلام من راننده تویی هستم متاسفانه به تنها قشری که اهمیت داده نمیشه ما هستیم جدای از مسئله کرایه بها چرا نباید بیمه داشته باشیم شرکت حتی می‌تونه با یک رقم معقول ما را بیمه کنند اکثر کسایی که دارند کار میکنند از روی اجبار و بیماری در کشور مشغول به مسافر کشی هستند که فقط به فقط سود آن مستقیم به جیب شرکتهای اینترنتی دولت و فروشنده لوازم یدکی سرازیر میشه همه اینو خوب می‌دانند و کسی به روش نمیاره که راننده و خانواده آن هم انسان هست بنابر این برای تحقق و رسیدن به خواسته های به حق از دیگر راننده ها تقاضا دارم تا حد امکان از باز کردن اپلیکیشن های مسافر بری استفاده نکنند تا بلکه دولت و شرکتها متوجه این وضع باشند

    پاسخ

    کمیسون اسنپ از رانندگان خیلی زیاد است باید ۵درصد باشد

    پاسخ

    آفرین دقیقا

    پاسخ

    اگه زنو بچه و خانواده داری و برات مهم هستن کار نکنید. با این قیمتها راه به ناکجا آباد ختم خواهد شد. یه روزی میاد میبینی ماشین زیر پاتم دیگه نداری.

    پاسخ

    یکسال دارم جر میخورم بار میبرم تهران سیصد از باربری.اسنپ میزنه ۱۵۰ .سی کمیسیون میزنه هشتاد طرح میخوره..چی موند برای من بیچاره اسفند دود کنی بیشتر در میاری.اسنپ استعمارگر

    پاسخ

    کمیسون خیلی بالایه خدا لعنتشون کنه

    پاسخ

    افرین دقیقا

    پاسخ

    کرایه ماشین اسنپ خیلی پایین است در حد مسخره مپ دزفول 2 کیلومتر را 6هزار رفتم تو این ترافیک

    پاسخ