;
coinex

هواوی FreeBuds Pro 2 رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی در کنار رونمایی از لپ‌تاپ، تبلت و نسخه جدید سیستم عامل خود در مراسم رونمایی شب گذشته، از هواوی FreeBuds Pro 2 نیز رونمایی کرد.

هواوی دیشب بعد از معرفی تبلت میت پد پرو 11 2022 و لپ تاپ میت بوک ایکس پرو 2022، به ارائه و معرفی فری بادز پرو 2 پرداخت. ایرباد جدید به لطف امکانات و قابلیت‌های جدید خود قدرتمدترین ایرباد بی‌سیم جهان به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

هواوی FreeBuds Pro 2

هواوی FreeBuds Pro 2 رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

هواوی دیروز همچنین از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود یعنی هارمونی او اس 3 رونمایی کرد. اما ایرباد رده بالای جدید این شرکت چینی آنطور که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته، محصولی که به سادگی برترین‌های بازار را به چالش می‌کشد و قیمت آن 192 دلار اعلام شده است.

وزن هر گوشی این محصول حدود 5.9 گرم است و وزن کیس آن نیز 52.1 گرم اعلام شده که نسبت به نسل قبل 11 درصد کمتر است. این ایرباد از یک سیستم نوآورانه فوق ادراکی آکوستیک دو واحدی برخوردار است که سه فناوری فوق ادراکی آکوستیک دو واحدی، فرکانس دوگانه دیجیتالی و بهینه‌سازی شنیدار یدر لحظه را ارائه می‌کند. به بیان ساده باید گفت که این فناوری‌ها همگی به ایجاد صدایی اصیل، عمیق و پرجزئیات کمک می‌کنند.

علاوه بر این بهبودهای نرم‌افزاری، سخت‌افزار این محصول نیز ارتقای چشمگیری داشته است. هواوی در تولید این محصول با شرکت فرانسوی Devialet همکاری کرده که حاصل آن، ارائه صدایی خوب و پرجزئیات است.

محصول جدید هواوی از کدک‌های صوتی باکیفیت LDAC و L2HC 2.0 پشتیبانی می‌کند که در ارائه عملکرد صوتی گواهی HWA /Hi-Res Audio Wireless Gold Standard را کسب کرده‌اند.

هواوی FreeBuds Pro 2 رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

این هدفون بی‌سیم جدید سه میکروفون با فناوری حذف نویز فعال هم دارد و این سبب شده تا هواوی تقریبا از همه پرچمداران بازار در این زمینه خاص یک گام جلوتر باشد. همین مسئله سبب شده تا محدود فرکانس حذف نویز آن وسیع‌تر باشد و تا 47 دسی‌بل را شامل شود.

با این کار ظرفیت حذف نویز مکالمات نیز ارتقای چشمگیری داشته است. این سیستم حذف نویز از یک الگوریتم شبکه عصبی عمیق برای تجربه مکالمات استفاده می‌کند. عمر باتری این محصول 4 ساعته است که با کیس شارژر به 18 ساعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما هواوی FreeBuds Pro 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر