;
coinex

تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر مشخص شد

قاضی دادگاه کیفری ایالت دلاویر از تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر خبر داد. این دادگاه که قرار است به بررسی شکایت توییتر علیه ایلان ماسک بپردازد، طی 5 روز برگزار خواهد شد.

پس از انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر، این پلتفرم اجتماعی تصمیم گرفت ماجرای بهانه‌تراشی‌های ایلان ماسک را به دادگاه بکشاند و همه‌چیز را یک‌سره کند. پیش‌تر اعلام شده بود که این دادگاه در ماه اکتبر (مهر تا اوایل آبان‌) برگزار می‌شود؛ اما حالا تاریخ دقیق آن مشخص شده است.

تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر از 25 تا 29 مهر خواهد بود. این دادگاه مشخص می‌کند که معامله خرید توییتر توسط ایلان ماسک نهایی می‌شود یا خیر.

تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر مشخص شد

قبل از مشخص شدن تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر ، وکلای هر دو طرف، تاریخ مورد نظر خود را به دادگاه اعلام کردند. توییتر می‌خواست این دادگاه در تاریخ سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) برگزار شود؛ اما تیم حقوقی ماسک تلاش می‌کرد تا این دادگاه به فوریه 2023 (بهمن تا اوایل اسفند) موکول شود.

در نهایت، قاضی دادگاه کیفری ایالت دلاویر تصمیم گرفت که دادگاه در ماه اکتبر انجام شود؛ یعنی قبل از ماه نوامبر (آبان تا اوایل آذر) که موعد نهایی قرارداد خرید توییتر است. برگزار شدن این دادگاه قبل از ماه نوامبر به نفع توییتر است که قاضی هم قبلا به این موضوع اشاره کرده بود.

توییتر در گزارش مالی سه ماهه دوم 2022 اعلام کرده است که ایلان ماسک باعث شده تا درآمدهای توییتر نسبت به ماه‌های قبل، کمتر شود. سهام‌داران توییتر قصد دارند در جلسه‌ای که 22 شهریور برگزار می‌شود، موضوع این معامله را به رای بگذارند.

بد نیست بدانید که ایلان ماسک نیز به‌تازگی از توییتر شکایت کرده است. البته هنوز مشخص نیست که در طرح شکایت او، چه ادعاهایی مطرح شده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود که وکلای ماسک، همان موضوع اصلی برای انصراف را مطرح کرده باشند.

ایلان ماسک مدعی است که توییتر، اطلاعات کافی را درباره حساب‌های کاربری جعلی و اسپم‌ها در دسترس قرار نداده است و حتی مردم و سهام‌داران را نیز گمراه کرده است. از طرف دیگر، توییتر اعلام کرده که مطابق با قرارداد،‌ تمام اطلاعات را در اختیار ایلان ماسک قرار داده است، اما او بیشتر می‌خواهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ دادگاه ایلان ماسک و توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر