;
coinex

تاریخ انتشار بازی Deliver Us Mars به تعویق افتاد

کمپانی توسعه‌ دهنده KeokeN Interactive از تعویق در تاریخ انتشار بازی Deliver Us Mars خبر داد. این بازی، یکی از جاه‌‌طلبانه‌ترین پروژه‌های KeokeN Interactive تابه‌امروز به شمار می‌رود.

این روزها عناوین مختلفی مانند بازی Forspoken تاخیر می‌خورند. گفته می‌شود که دلیل آن، تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok است و می‌خواهند فضای بیشتری به این عنوان داده شود.

بازی Deliver Us Mars، جدیدترین عنوانی است که تا به این لحظه تاخیر خورده است. سازنده بازی در توییتی توضیح می‌دهد که عنوان ماجراجویی فضایی Deliver Us Mars که جاه‌طلبانه‌ترین پروژه آن‌‌ها تا به امروز بوده، با تاخیر برای انتشار روبه‌رو شده است؛ چراکه می‌خواهد بازی ساخته شده توسط آن‌ها، بهترین تجربه را برای بازیکنان در روز انتشار به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

تاخیر در تاریخ انتشار بازی Deliver Us Mars

توسعه‌دهنده بازی Deliver Us Mars  تصمیم گرفته که انتشار این عنوان را به سال آینده موکول کنند. KeokeN Interactive بیان می‌کند: ما درک می‌کنیم که تاخیر بازی Deliver Us Mars برای بازیکنانی که انتظار انتشار آن‌را در تاریخ معین شده دارند ناامید کننده است، اما ما برای همه شما هیجان‌زده هستیم، چرا که قرار است با چالش‌های مریخ روبه‌رو شوید، از محیط‌های آن عبور کنید و رمز و راز ARKها را کشف کنید. صبر شما به ما این امکان را می‌دهد که بهترین تجربه را به شما ارائه دهیم.

تاخیر بازی Deliver Us Mars توسط توسعه‌ دهنده KeokeN Interactive
تاخیر در تاریخ انتشار بازی Deliver Us Mars

بازی Deliver Us Mars به عنوان دنباله‌ای از Deliver Us the Moon، کتی جانسون را دنبال می‌کند که در ماموریتی برای نجات بشریت روی زمین به مریخ می‌رود. ماموریت او در اطراف ARKها متمرکز است و کشتی‌های استعماری که توسط Outward به سرقت رفته است. بازی Deliver Us Mars به جای 27 سپتامبر (5 مهر)، اکنون 2 فوریه 2023 (13 بهمن) منتشر خواهد شد.

این دنباله برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی‌سی در حال توسعه قرار دارد. برای جزئیات بیشتر باید تا برگزاری نمایشگاه Future Games در Gamescom 2022 در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) منتظر باشیم تا شاید تریلر جدیدی از این بازی به نمایش در بیاید.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما تاخیر بازی Deliver Us Mars می‌تواند باعث شود که این عنوان مانند Deliver Us the Moon موفق ظاهر شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر