;
coinex

تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2 فاش شد

اخیرا اطلاعاتی منتشر شده که تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2 را فاش می‌کند. در ادامه جزئیات بازی کالاف دیوتی وارزون 2 را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ندای وظیفه: وارزون (Call of Duty: Warzone) یک بازی ویدئویی بتل رویال رایگان است که فصل اول این بازی در 10 مارس 2020  برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس و مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده انتظار داریم در در فصل دوم الاف دیوتی وارزون محتوای جنگاوری نوین معرفی شود. این بازی دارای سه حالت اصلی غارت کردن، زندگی دوباره و بتل رویال است.

تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2

جدیدترین اخبار حاکی از آن هستند که فصل دوم این بازی قرار است در 16 نوامبر 2022 یعنی 25 آبان ماه به بازار عرضه شود.

در چند هفته گذشته ویدئوی جدیدی از Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شده بود که نقشه Farm 18 را به نمایش گذاشته بود. همچنین باید گفت که در چند روز گذشته اعلام شد کسانی که بازی را از طریق فروشگاه‌های دیجیتال (همچون استیم یا بتل نت) خریداری کنند، یک هفته زودتر به کمپین داستانی بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون ۲
تاریخ عرضه کالاف دیوتی وارزون 2

اکتیویژن گفته است در ابتدا  نسخه بتا Call of Duty: Modern Warfare 2 را برای دارندگان پلی استیشن در دسترس قرار خواهد داد. دسترسی نسخه بتای این بازی از یک ماه قبل از عرضه‌اش یعنی از مهرماه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

یک فاز بتای عمومی نیز برای همه بازیکنان در تمام فرمت‌ها در راه خواهد بود، اما کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، یک دوره اضافی از دسترسی زودهنگام را دریافت خواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که این اطلاعات در حال حاضر به طور غیررسمی لیک شدند و تا زمانی که خود اکتیویژن بلیزارد آن‌ها را تایید کند، باید صبر کرد.

همچنین اعلام شده است که یک رویداد بزرگ به نام Call of Duty: Next در روز ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از Warzone 2.0 و گیم‌پلی جدید مدرن وارفر ۲ باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بازی کالاف دیوتی وارزون 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر