coinex
راهنمای خرید تکراتو

لغو شرط نداشتن پلاک فعال برای ثبت نام در سامانه یکپارچه

لغو شرط نداشتن پلاک فعال تصمیمی است که شورای رقابت جهت مشارکت افرادی که از عمر خودروی آن‌ها بیش از 5 سال گذشته، در طرح یکپارچه فروش خودرو گرفته است.

شرط بند 4 ماده 4 دستورالعمل خودرویی شورای رقابت که حاکی از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افراد دارای پلاک انتظامی فعال بود، به تصمیم این شورا اصلاح و لغو شد.

بیشتر بخوانید: زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 بهمن موتور مشخص شد [+جزئیات]

لغو شرط نداشتن پلاک فعال جهت خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو

به منظور لغو شرط نداشتن پلاک فعال جهت خرید خودرو، تبصره الحاقی به بند 4 ماده 4 دستورالعمل 543 شورای رقابت، از طرف رئیس شورا و مرکز ملی رقابت به وزارت صمت، خودروسازان و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ابلاغ شد. براساس تبصره مذکور که طبق رأی شماره 127/02/ه ت هیأت تجدید نظر شورای رقابت، ابلاغ شده، افرادی که از پلاک انتظامی فعال برخوردار هستند و عمر پلاک مذکور بیش از 5 سال بوده از شمول این ممنوعیت خارج شده‌اند.

لغو شرط نداشتن پلاک فعال

بنابراین در صورتی که از عمر پلاک خودرو بیش از پنج سال گذشته باشد، افراد دارای پلاک انتظامی فعال توانایی ثبت‌نام و خرید خودرو را مطابق با تبصره الحاقی به بند 4 ماده 4 دستورالعمل مذکور، خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص لغو شرط نداشتن پلاک فعال جهت شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خیلی هم خوبه من الان ۱۰ سال از عمر میگذره نمیتونستم ثبت نام کنم

    پاسخ

    دیدن بازار خودرو کساده قرعه کشیا خلوته گفتن شلوغش کنیم دوباره ملت ماشین بیس میلیونی کارخونه رو کنن سیصد میلیون ما هم میبریمش رو ۱۹۰ میلیون به عنوان دولتی با هزار منت میفروشیمش در حالی که کسی فکر نمیکنه بیست میلیون بود

    پاسخ