;
coinex

بهترین رستوران های کیش [+آدرس، شماره تلفن و ساعت کار]

جزیره‌ کیش سومین مقصد پربازدید در خاورمیانه است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد. اگر قصد سفر به کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین رستوران های کیش با ما همراه شوید.

جمعیت جزیره کیش حدود ۱۴۰٬۰۰۰ نفر است و سالانه حدود ۱۲ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند. این جزیره زیبا پس از دبی و شرم‌الشیخ، سومین مقصد محبوب گردشگری در خاورمیانه است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، انتخاب هتل و رستوران است. در جزیره زیبای کیش رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری زیادی وجود دارند که غذای خود را با مواد اولیه تازه آماده می‌کنند.

ما در این نوشتار تلاش کردیم تا بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده ، بهترین رستوران های ساحلی کیش ، بهترین رستوران های دریایی کیش و بهترین رستوران غذای محلی کیش را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش

جاهای دیدنی کیش

بهترین رستوران های کیش

کیش به خاطر وجود منطقه آزاد تجاری، مراکز تفریحی و تجاری و جاذبه‌های گردشگری یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران به‌شمار می‌رود. گردشگران بسیاری از کشورهایی که برای سفر به ایران نیاز به ویزا دارند، از اخذ ویزا برای سفر به کیش معاف هستند.

رستوران‌های کیش در بخش‌های مختلف جزیره قرار گرفته‌اند و تنوع بالایی از غذاهای اصیل ایرانی، محلی، دریایی، جنوبی گرفته تا اروپایی و بین‌المللی را در منوی خود ارائه می‌‌دهند و مسافران و مهمانان با هر ذائقه‌ای به راحتی می‌توانند غذای دلخواه خود را انتخاب کنند.

اگر به دنبال ارزان ترین، گرانترین و یا بهترین رستوران کیش هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های کیش می‌پردازیم و اطلاعاتی را درباره منو، نحوه سرویس‌دهی و سرو غذا در آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

رستوران دارچین

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های کیش
  • آدرس: کیش، انتهای بلوار اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس
  • شماره‌ تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۳۰۹۰
  • ساعت کار: از ساعت ۱۲ تا ۲۳

اگر علاقه‌مند به تجربه طعم غذاهای دریایی هستید، می‌توانید سری به رستوران دارچین کیش بزنید و از تنوع غذاهای دریایی این رستوران پرطرفدار لذت ببرید. دارچین یکی بهترین رستوران های دریایی کیش است که در بین گردشگران این جزیره، محبوبیت بالایی دارد.

در این رستوران می‌توانید انواع مختلف غذاهای دریایی را که با روش‌های متفاوت طبخ می‌شوند، میل کنید. از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای رستوران دارچین کیش می‌توان به ماهی سوخاری، قلیه میگو، قلیه ماهی، فیله ماهی شیر کبابی، فیله ماهی شیر تنوری، فیله ماهی شیر پفکی، بشقاب میگو مخصوص رستوران دارچین، ماهی و چیپس، بشقاب دریایی کبابی و بشقاب دریایی آسیای شرقی اشاره کرد.

البته در رستوران دارچین کیش علاوه‌بر غذاهای دریایی، انواع دیگر غذاها مثل کباب‌های ایرانی و غذاهای فرنگی مثل بیف استروگانف، لازانیا، پاستا و پنه مرغ نیز سرو می‌شود.

رستوران حافظیه

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس رستوران: کیش، پارک ساحلی مرجان
  • شماره‌ تلفن: ۰۷۶۴۴۴۶۶۲۲۰ – ۰۷۶۴۴۴۶۶۲۲۱
  • ساعت کار : ۲۴ ساعته

رستوران حافظیه از بهترین رستوران های ساحلی کیش است که در یکی از زیباترین مکان‌های این جزیره قرار دارد. بخشی از پارک ساحلی مرجان به رستوران حافظیه اختصاص یافته است. گردشگران می‌توانند غذای خود را در فضای بسته داخلی و یا آلاچیق‌های محصور (دارای اسپیلت) داخل پارک و در کنار خلیج فارس میل کنند.

انواع غذاهای ایرانی سنتی مانند قورمه‌سبزی، خورش قیمه، خورش فسنجان و همچنین انواع کباب جزو غذاهای منو رستوران حافظیه هستند. در این رستوران از مواد اولیه تازه برای طبخ انواع غذاها استفاده می‌شود و قیمت غذاها مناسب است.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید کیش

بهترین زمان سفر به کیش

رستوران پدیده شاندیز

بهترین رستوران کیش
بهترین رستوران کیش
  • آدرس: کیش، جاده جهان
  • شماره تلفن: ۰۷۶۴۴۴۷۱۱۱۱
  • ساعت کار: از ساعت ۱۱ تا ۲۴

پدیده شاندیز از شناخته‌شده‌ترین رستوران‌ها در ایران است که در شهرهای مختلف ایران شعبه دارد. اگرچه شعبه مرکزی پدیده شاندیز در شهر شاندیز خراسان رضوی قرار دارد، اما یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین شعب این رستوران در جزیره کیش است.

پدیده شاندیز که بهترین رستوران کیش محسوب می‌شود، انواع کباب‌های ایرانی، مثل کوبیده، جوجه و شیشلیک را سرو می‌کند. همچنین برخی دیگر از انواع غذاهای ایرانی مثل باقالی پلو با گوشت یا زرشک پلو با مرغ نیز در منو رستوران پدیده شاندیز کیش وجود دارند.

رستوران میرمهنا

بهترین رستوران کیش

  • آدرس: کیش، خیابان پروین اعتصامی، نزدیک متل تاپ رز
  • شماره‌ تلفن: ۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰
  • ساعت کار : ۱۲ تا ۱۵:۴۵ و ۲۰ تا ۲۳:۳۰

اگر عاشق غذاهای دریایی و موسیقی هستید، رستوران میرمهنا می‌توند انتخاب خوبی برای شما باشد. میرمهنا یکی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است که می‌توانید در آن غذاهای ویژه دریایی را در محیطی زیبا و آرام، با منظره بی‌نظیر خلیج فارس میل کنید و لذت ببرید.

برخی گردشگران میرمهنا را بهترین رستوران های ساحلی کیش می‌دانند که با داشتن موقعیتی خاص، این امکان را به شما می‌دهد تا غذای خود را در فضایی که پنجره‌های بزرگ آن رو به خلیج نیلگون فارس است، میل کنید.

در منو رستوران میرمهنا انواع غذاهای دریایی از جمله دوپیازه میگو، ماهی سرخ شده، قلیه‌ ماهی، قلیه‌ میگو، خرچنگ و سایر غذاهای دریایی به چشم می‌خورد. علاوه‌بر این‌ها انواع کباب، مثل کباب کوبیده، جوجه، شیشلیک و همچنین سوپ و سالادهای خوشمزه در منو رستوران ساحلی میرمهنا موجود است.

رستوران کشتی

بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده
بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده
  • آدرس: بلوار ایران،خیابان سنایی،خیابان دریا
  • شماره‌ تلفن: 09300232640
رستوران کشتی یکی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است که دقیقا شبیه کشتی طراحی شده و دارای دو فضای کاملا مجزاست. کشتی آرتمیس کیش در رستوران دریایی خود دارای ظرفیتی حدود 130 نفر است و غذاهای دریایی لذیذی برای مهمانان سرو می‌کند.

اگر در فضای باز رستوران کشتی ایرانی بنشینید احساس می‌کنید که روی عرشه یک کشتی بزرگ هستید و غذا میل می‌کنید و از چشم‌انداز زیبای آن لذت می‌برید.

این رستوران به غیر از طراحی خاص و فضای ویژه‌ای که در اختیار مسافرین قرار می‌دهد، دارای منوی متنوع و کامل از غذاهای لذیذ ایرانی است.

موسیقی زنده، پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان، ظاهر جذاب و کیفیت غذاهایی که به دست مشتریان می‌رسد باعث شده که رستوران نه تنها در بین اهالی کیش بلکه در بین مسافرین نیز محبوبیت خاصی پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید قشم

بهترین هتل های قشم

رستوران پاشا

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس: کیش سفین، پشت بازار دیپلمات
  • شماره‌ تلفن: ۰۹۳۴۷۶۹۳۱۷۷
  • ساعت کار: از ساعت ۱۰ تا ۱:۳۰ بامداد

رستوران بین‌المللی پاشا یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که در بافت سنتی جزیره کیش قرار دارد. منو رستوران پاشا کیش به چهار قسمت غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی، غذاهای ایرانی و کافی‌شاپ تقسیم شده است.

اگر در سفر خود به کیش به محله بومیان این جزیره رفتید و از خانه‌های سنتی آن دیدن کردید، می‌توانید برای صرف یک وعده غذای خوش‌طمع به رستوران پاشا بروید.

در بخش غذاهای دریایی این رستوران، غذاهایی همچون استیک ماهی، سینی آبزیان گیلانی، سینی آبزیان عربی، ماهی کفشک و میگو وجود دارد. از بخش غذاهای فرنگی رستوران پاشا مشتریان انتخاب‌هایی مثل پنه آلفردو، انواع استیک، میکس لبنانی، انواع پیتزا و انواع برگر را دارند.

در بخش غذاهای ایرانی انواع کباب ایرانی، زرشک پلو با مرغ، ماهیچه، خورشت فسنجان و میرزاقاسمی به چشم می‌خورد. بخش کافی‌شاپ نیز شامل انواع صبحانه، انواع نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، شیک، اسموتی، انواع بستنی و سالاد میوه است.

رستوران پایاب

بهترین رستوران غذای محلی کیش
بهترین رستوران غذای محلی کیش
  • آدرس: کیش، میدان المپیک، خیابان المپیک
  • شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۳۶۳۸

این رستوران در نزدیکی مجموعه تاریخی پایاب (متعلق به ۲ هزار سال پیش) قرار گرفته است. این نزدیکی باعث شده تا گردشگران بتوانند علاوه بر بازدید از این مجموعه تاریخی، غذای خود را نیز در رستورانی عالی و باکیفیت میل کنند.

در منو رستوران پایاب انواع غذاهای ایرانی، از جمله کباب کوبیده، جوجه، باقالی پلو با گوشت، ماهی و برخی انواع فست‌فود وجود دارد. رستوران پایاب بدون شک یکی از بهترین رستوران های کیش است که در بین گردشگران شهرت دارد.

رستوران پایاب در محیطی روباز، ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. این رستوران علاوه‌بر میز و صندلی، دارای تخت‌های فرش شده در فضای باز است. در منوی این رستوران، انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را می‌توانید پیدا کنید. طعم عالی غذاهای رستوران پایاب کیش در کنار محوطه سرسبز آن و اجرای موسیقی زنده خاطره‌ای خوش را برای شما می‌آفریند.

رستوران کوه نور

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، روبروی دانشگاه کیش
  • شماره‌ تلفن: ۰۹۳۴_۷۶۸ ۵۰۱۰ و ۰۹۳۴_۷۶۸ ۹۱۹۲
  • ساعت: از ساعت ۱۲ تا ۲۴

کوه نور یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است که با داشتن فضایی بسیار زیبا و خاص، موسیقی زنده، کیفیت عالی و سرویس‌دهی مناسب توانسته رضایت گردشگران را جلب کند.

آنچه رستوران کوه نور را تا این حد در بین گردشگران محبوب کرده، فضای داخلی آن است که به صورت صخره‌ای ساخته شده و با نورپردازی‌های ویژه،حس‌ و‌ حالی دل‌نشین در آن ایجاد شده است.

در منو رستوران کوه نور انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و مدیترانه‌ای و نیز برخی از انواع فست‌فود به چشم می‌خورد. از جمله بهترین غذاهای رستوران کوه نور می‌توان به بروشه فرانسوی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های سنتی تهران

بهترین رستوران های بام لند

رستوران دریایی عمو اکبر

بهترین رستوران های کیش
بهترین رستوران های دریایی کیش
  • آدرس: کیش، بازارچه حافظ
  • شماره‌ تلفن: ۰۷۶۴۴۴۲۴۳۹۶
  • ساعت کار: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳

اگر از طرفداران غذاهای دریایی هستید، رستوران عمو اکبر یکی از بهترین رستوران های دریایی کیش و گرینه‌ای مناسب برای شماست. در رستوران عمو اکبر انواع غذاهای دریایی را با صید روز طبخ می‌کنند.

ماهی و میگو سوخاری، قلیه میگو، قلیه ماهی، ماهی کبابی، برنج و ماهی، خوراک کوسه، لابستر، شنیسل، ماهی کبابی و دیگر غذاهای دریایی را می‌توانید در رستوران عمو اکبر کیش میل کنید و لذت ببرید.

فودکورت ایوان مروارید

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس: کیش، ایستگاه بازار مروارید
  • ساعت کار: از ساعت ۱۰ تا ۲۴

اگر به جزیره‌ی زیبای کیش سفر کردید می‌توانید برای صرف غذا به ایوان مروارید بروید و انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود را از برندهای مختلف سفارش دهید و از طمع لذیذ آن لذت ببرید.

فودکورت ایوان مروارید از بهترین رستوران های کیش به شمار می‌رود و در منوی خود، غذاهایی مثل کباب بناب و خانه برگر را سرو می‌کند. در این فودکورت گردشگران می‌توانند انواع کباب‌های ایرانی، پیتزا، ساندویچ، ماهی و میگو سوخاری و انواع سالادهای خوشمزه را انتخاب کنند و سفارش دهند.

فودکورت دامون

بهترین رستوران های دریایی کیش
بهترین رستوران های دریایی کیش
  • آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون
  • شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۳۵

فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد. در این فودکورت که تراس اختصاصی آن نظر بسیاری از مهمانان و گردشگران را به خود جلب کرده است انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکی و مکزیکی سرو می‌شود.

این امکان برای شما فراهم شده است تا پس از دریافت غذای سفارش داده خود بتوانید در فضای باز این فودکورت که به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش شناخته می‌شود بنشینید و از هوای آزاد و ویو مناسب تراس این فودکورت حین میل کردن غذایتان لذت ببرید.

بهترین فیش اند چیپس، میگو پفکی، بشقاب میکس میگو و ماهی، ماهی سی باس کامل برشته، دوپیازه میگو، ماهی سی باس و حشو، خورشت قلیه با ماهی و خورشت قلیه با میگو را می‌توانید در فودکورت دامون میل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های وگان تهران

فودهال هشتگ

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس: کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه ۲
  • شماره‌ تلفن: ۰۷۶۴۴۴۴۱۰۰۰
  • ساعت کار: ۹:۴۵ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۴

در فودهال هشتگ انواع غذا، از دیزی تا قلیه‌ ماهی را می‌توانید سفارش دهید. فودهال هشتگ یکی از بهترین رستوران غذای محلی کیش است که سرویس‌دهی منظم، کیفیت خوب غذاها و البته موسیقی زنده جذاب باعث شده تا میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد. تنوع عالی و کیفیت بالای غذاهای فودهال هشتگ بی شک می‌تواند طیف وسیعی از سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

در منو فودهال هشتگ جزیره کیش غذاهای مختلفی وجود دارد. از جمله انواع فست‌فود مثل پیتزا و ساندویچ، انواع پاستا، انواع استیک، انواع کباب ایرانی، انواع غذاهای سنتی مثل قیمه، قلیه ماهی، دمی گوجه، زرشک پلو، تهچین، باقالی پلو با گردن، دیزی و قورمه‌سبزی و همچنین سالادها، سوپ‌ها و نوشیدنی‌های مختلف در منوی این رستوران دیده می‌شود.

 کافه رستوران ایرن

بهترین رستوران های دریایی کیش
بهترین رستوران کیش
  • آدرس: کیش، میدان سنایی، مجتمع بیست، طبقه چهارم
  • شماره‌ تلفن: ۰۹۳۳۵۹۷۵۰۰۵
  • ساعت کار: از ساعت ۹ تا ۱۶ و از ساعت ۱۸ تا ۲:۳۰ بامداد

ایرن یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. آنچه باعث شهرت و محبوبیت کافه رستوران آیرن شده، کیفیت بالا و سرویس‌دهی بسیار عالی این مجموعه است.

در منو کافه‌رستوران ایرن انواع غذاهای فرنگی مثل پیتزا، پاستا، برگر و استیک دیده می‌شود. همچنین بخش کافی‌شاپ نیز ارائه‌دهنده انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد و دمنوش‌های مختلف است.

سرو شیک و غذاهای ویژه و نوشیدنی‌ها در کافه رستوران ایرن باعث شده تا این کافه یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگران و مسافران جزیره کیش جهت صرف غذا و نوشیدنی باشد.

رستوران انرژی

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس: کیش، اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش
  • شماره‌ تلفن: ۰۹۱۲۰۸۸۲۲۳۷
  • ساعت کار : از ساعت ۱۱ تا ۱ بامداد

بدون شک رستوران انرژی یکی از بهترین رستوران های دریایی کیش است که با ایجاد فضایی ایده‌آل برای کنسرت، در بین گردشگران جزیره کیش به محبوبیت بسیاری دست یافته است.

این رستوران دارای سالنی با ظرفیت ۵۰۰ نفر است که با برگزاری کنسرت‌های جذاب، فضایی بسیار متفاوت و شاد برای مهمانان خود می‌آفریند.

در منو رستوران انرژی انواع غذاهای دریایی مثل شاه‌میگو، استیک ماهی و میگو و ماهی سوخاری دیده می‌شود. همچنین در رستوران انرژی سایر غذاهای ایرانی و غذاهای فرنگی مثل انواع کباب و استیک سرو می‌شود.

نام رستوران انرژی در میان بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده می‌درخشد. مسافران و گردشگرانی که علاقه‌مندند خود را به یک کنسرت عالی در کنار آب‌های خلیج فارس دعوت کنند و هم‌زمان از طعم غذاهای خوشمزه دریایی نیز لذت ببرند، می‌توانند یکی از ۵۰۰ صندلی رستوران انرژی کیش را برای خود رزرو کنند.

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین غذاهای دنیا

چندش آورترین غذاهای دنیا

رستوران توتی فروتی

بهترین رستوران های ساحلی کیش
بهترین رستوران های ساحلی کیش
  • آدرس: کیش، مسیر پیاده ساحلی
  • شماره تلفن: 09021102182

توتی فروتی فقط  بهترین رستوران غذای محلی کیش نیست، بلکه در جزیره کیش آن را به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری نیز می‌شناسند. این رستوران بسیار مجهز و مدرن در سال 1384 کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید آغاز به کار کرد.

رستوران توتی فروتی یک رستوران 250 متری با ظرفیتی بالغ بر 500 نفر است و عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش را دارد. بعضی از گردشگران لقب بزرگترین رستوران ساحلی جزیره را به توتی فروتی می‌دهند.

رستوران توتی فروتی یک مجموعه کامل است که می‌تواند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. این مجموعه در زمینی به مساحت 1400 متر مربع ساخته شده و دارای دو آشپزخانه مجزا و کافی شاپ است.

منوی غذایی رستوران توتی فروتی به 5 بخش غذاهای دریایی و فرنگی، غذاهای ایرانی، ساندویچ‌ها، پیتزاها و پیش غذاها تقسیم می‌شود. توتی فروتی یک رستوران ساحلی است که می‌توانید در پشت بام ساختمان این کافه رستوران، غذا یا دسر خود را میل کنید و از منظره‌ی زیبای آن لذت ببرید.

رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش

بهترین رستوران های کیش

  • آدرس: کیش، جاده جهان، بعد از کلبه هور، نرسیده کشتی یونانی
  • شماره تلفن: 09121181818
  • ساعت کار: از ساعت ۱۰ تا ۲ بامداد

رستوران و سفره‌خانه سنتی کلبه درویش یکی از بهترین رستوران غذای محلی کیش است و گردشگران و مسافران جزیره‌ی زیبای کیش می‌توانند برای صرف صبحانه، ناهار، شام یا میان‌وعده به رستوران کلبه درویش بروند.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی سرو می‌شود. دیزی، کباب، مرغ، خورشت، کشک بادمجان و میرزا قاسمی از پرطرفدارترین غذاهایی هستند که در این رستوران سرو می‌شوند.

کلبه درویش از بهترین رستوران های ساحلی کیش است که می‌توانید با سفارش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و صرف آن روی تخت‌های سنتی که بیرون از رستوران گذاشته شده است، از هوای دل‌انگیز جزیره هم لذت ببرید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های دریایی کیش کدامند؟

دارچین، میرمهنا، پاشا و انرژی، کشتی ایرانی، فودکورت دامون و عمو اکبر از بهترین رستوران های دریایی کیش هستند.

بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده کدام ها هستند؟

میرمهنا، انرژی، کشتی آرتمیس، پایاب و کوه نور از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین رستوران کیش چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر