coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هتل های استانبول [+ آدرس و شماره تلفن]

استانبول با داشتن جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری بسیار، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار ایرانیان است. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، این مطلب به شما کمک می‌کند بهترین هتل های استانبول را انتخاب و رزرو کنید.

کلان‌شهر استانبول به دو نیمه آسیایی و اروپایی تقسیم می‌شود. این شهر در سال ۲۰۱۰ به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شد. استانبول در همین سال از نظر تعداد گردشگران خارجی، به عنوان سومین شهر توریستی جهان معرفی شد.

از جاذبه‌های گردشگری استانبول می‌توان به مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا، تنگه بسفروس، مسجد بلو، قصر توپکاپی و مراکز تجاری مانند میدان تقسیم و خیابان استقلال اشاره کرد.

اگر شما هم با خانواده یا دوستان برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی کردید و به دنبال بهترین هتل این شهر هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بهترین هتل های استانبول 5 ستاره ، بهترین هتل های استانبول در میدان تقسیم و بهترین هتل های استانبول از نظر مردم با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

خیابان های معروف استانبول

بهترین هتل های استانبول

اغلب شهرهایی که گردشگران و مسافران بسیاری دارند، از هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی برخوردار هستند. استانبول هم دارای هتل‌های مختلف است؛ از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا هتل‌های 3 ستاره و ساحلی.

انتخاب یک هتل مناسب از بین هتل های عالی استانبول کمی چالش‌برانگیز است. به همین دلیل، در ادامه علاو‌ه‌بر لوکس‌ترین هتل های استانبول به معرفی هتل های ساحلی استانبول 5 ستاره و بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران نیز می‌پردازیم تا با مطالعه این نوشتار بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

هتل کنراد بسفروس استانبول (Conrad Istanbul Bosphorus)

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول
  • آدرس: Cihannüma, Saray Cd No:5, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902123102525+

معرفی بهترین هتل های استانبول 5 ستاره را با هتل کنراد آغاز می‌کنیم که با برخی از جاذبه های گردشگری استانبول فاصله کمی دارد. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، زمین تنیس، سالن ماساژ و اسپا، دوچرخه سواری، ترانسفر فرودگاهی و روم سرویس تنها برخی از امکات و خدماتی هستند که در هتل کنراد به مسافران ارائه می‌شوند.

هتل کنراد بسفروس یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران است که به مراکز خرید متعدد، پارک مینیاتورک، خیابان استقلال، تنگه بسفر (بسفروس) و برج گالاتا نزدیک است.

همچنین شما می‌توانید در استخر روباز این هتل زیبا و مجلل لحظات خوبی داشته باشید، چون از یک طرف رو به یک فضای سرسبز است و از سوی دیگر طلوع و غروب آفتاب با هزاران طیف رنگی را در تنگه بسفروس می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید.

هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental Istanbul)

بهترین هتل های استانبول

  • آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902123684444+

هتل اینترکنتیننتال 20 طبقه است و 388 اتاق و 55 سوئیت دارد. این اقامتگاه لوکس در نزدیکی میدان تقسیم در شهر جدید استانبول و بین بسفر و منطقه تجاری واقع شده است. فرودگاه آتاتورک 40 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل اینترکنتیننتال یکی از هتل های استانبول 5 ستاره است که چیدمانی لوکس با طراحی و معماری عثمانی دارد و به‌صورت شبانه‌روزی پذیرش می‌کند. در رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی و عثمانی طبخ و سرو می‌شود.

این هتل شیک همچنین مورد پسند زوج‌های جوان و خانواده‌هاست. باغ اختصاصی، باشگاه بدنسازی، استخر روباز، مرکز اسپا و اینترنت رایگان وای فای برخی از امکانات متنوع این هتل هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

آشنایی با محله های ایرانی نشین استانبول

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus)

بهترین هتل های استانبول
هتل های ساحلی استانبول 5 ستاره
  • آدرس: No:28, Çırağan Cd., 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902123814000+

فور سیزنز بسفروس یکی از بهترین هتل های ساحلی استانبول 5 ستاره است که گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی و زوج‌های جوان محسوب می‌شود. باغ داخل این هتل با درخت‌کاری و گل‌کاری‌های زیبا و چشم نواز تزیین شده است.

این هتل باشکوه و گران‌‌قیمت یک اقامت رویایی و به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در ابتدا با کاربری کاخ‌ عثمانی ساخته شده بود، اما هم اکنون از بهترین اقامتگاه‌های استانبول است. استخر سرپوشیده، استخر روباز به همراه پذیرایی با غذاهای گریل، باشگاه ورزشی و اسپا، فقط چند نمونه از خدمات و امکانات رفاهی این هتل لوکس هستند.

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول در نزدیکی کاخ دلما باغچه قرار دارد. از تراس این هتل می‌توانید نمایی شگفت‌انگیز از تنگه آبی بسفروس تماشا کنید. کارکنان این هتل بسیار مجرب و خوش‌برخورد هستند.

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

بهترین هتل های استانبول

  • آدرس: Harbiye, Taşkışla Cd. No:1, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 9021253681234+

این هتل 360 اتاق دارد که به امکانات رفاهی لوکس و کاملی مجهز هستند. از جمله این امکانات می‌توان روم سرویس 24 ساعته، فضای مناسب برای کار با لپ‌تاپ، نشیمن مجزا، حمام با وان و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، قهوه/چای‌ساز و کمد را نام برد.

در بالکن‌های رو به شهر این هتل می‌توانید بنشینید و غذاهای بین‌المللی و ترکی را در رنگ، طعم و مزه‌های مختلف میل کنید. فاصله هتل گرند حیات تا میدان تکسیم، مسجد ایاصوفیه و تنگه بسفر کم بوده و بدون دردسر می‌توانید خود را به آن برسانید.

صبحانه بوفه (با پرداخت هزینه)، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، خدمات اسپا، کافی‌شاپ و رستوران، اینترنت وای‌فای رایگان، استخر، زمین تنیس و فروشگاه تهیه سوغاتی از دیگر امکانات این هتل مجهز هستند.

گرند حیات در فهرست بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران قرار دارد. امتیاز این هتل لوکس در نظرسنجی‌های مسافران، 4.5 از 5 بوده‌ است.

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul)

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول در میدان تقسیم
  • آدرس: Gümüşsuyu, İnönü Cd. No: 8, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902123778888+

سی وی کی پارک بسفروس یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول است که تنها 150 متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد. اتاق‌ها و واحدهای دلباز و روشن این هتل، نمایی زیبا بر فراز تنگه بسفروس دارند.

استخر روباز و سرپوشیده، خدمات ماساژ و اسپا، سالن ورزشی و خدمات نگهداری کودک تنها بخشی از خدمات و امکانات این هتل پرطرفدار هستند. همچنین میهمانان این هتل می‌توانند از سونا، حمام ترکی، اتاق بخار نیز استفاده کنند و یا از ‏خدمات ماساژ بهره‌مند شوند.

این هتل مجلل در سه رستوران پذیرای مهمانان و گردشگران است. این رستوران‌ها به ترتیب غذاهای دریایی، غذاهای کبابی و گوشتی و انواع سوشی‌ها را برای شما سرو می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود و پیتزافروشی در استانبول

راهنمای کامل سفر با اتوبوس به ترکیه

هتل بانک استانبول (The Bank Hotel)

بهترین هتل های استانبول

  • آدرس: Azapkapı, Bankalar Cd. No:5 D:1, 34421 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902122830055+

یکی از بهترین هتل های استانبول 5 ستاره هتل بانک است که در محله کاراکوی استانبول و ساختمان یک بانک قدیمی قرار گرفته ‌است. وقتی وارد این محله می‌شوید، در نگاه اول جز زیبایی هیچ چیز نمی‌بینید. با اقامت در هتل بانک، علاوه بر نزدیک‌بودن به مکان‌های دیدنی مثل پل گالاتا می‌توانید در این محله نیز قدم بزنید و از فضای رنگارنگ روح‌نوازی که به لطف چترهای آویزان و نقاشی‌های روی دیوار ایجاد شده‌اند لذت ببرید.

رستوران هتل بانک استانبول منظره‌ای رو به شهر دارد. این هتل با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی میزبان مهمانان و مسافران است. از امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به باشگاه تناسب اندام، سونا، مرکز اسپا، امکان ورود حیوانات خانگی، اینترنت رایگان اشاره کرد. هتل بانک کارکنان کارآزموده و خوش‌برخوردی نیز دارد و از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران است.

هتل سوهو هاوس استانبول (Soho House Istanbul)

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران
  • آدرس: Evliya Çelebi, Meşrutiyet Cd. No:56, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902123777700+

هتل سوهو هاوس یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم به ویژه زوج‌های جوان است که فاصله کمی تا موزه پرا استانبول، مسجد سلیمانیه، میدان تکسیم و خیابان استقلال دارد.

بیشتر المان‌های به کار رفته در معماری و چیدمان هتل سوهو هاوس از چوب است. همچنین در بسیاری از بخش‌های این هتل گیاهان گوناگونی وجود دارد که حس آرامش بخشی را به شما القا می‌کند.

پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، اسپا، ماساژ، حمام، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی، سالن جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی برخی ار خدمات امکانات رفاهی هتل سوهو هاوس استانبول هستند.

هتل هیلتون بسفروس استانبول (Hilton istanbul bosfourus)

 

بهترین هتل های استانبول

  • آدرس: Harbiye, Cumhuriyet Cd. No:50, 34367 Şişli/İstanbul
  • شماره تلفن: 902123156000+

این هتل شیک و باشکوه در میان باغ‌ها قرار گرفته است و تنها یک کیلومتر تا «میدان تقسیم» و دو کیلومتر تا ساحل «بسفر» فاصله دارد.

اتاق‌ها شیک و مجلل هستند و بالکن مشرف به باغ یا شهر، تلویزیون صفحه‌تخت، Wi-Fi، به‌علاوه مینی‌بار و کتری دارند. اتاق‌های سطح‌بالاتر به «بسفر» مشرف‌اند و سوئیت‌های این هتل زیبا اتاق نشیمن دارند. سوئیت‌ها و اتاق‌های ویژه به سالن استراحت با صبحانه و تنقلات دسترسی دارند.

هتل هیلتون بسفروس یکی از هتل های ساحلی استانبول 5 ستاره است که ۵ رستوران دارد و در آنها انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌شود. امکانات دیگر این اقامتگاه لوکس عبارتند از سالن استراحت در لابی و کافه کنار استخر، باشگاه ورزشی، زمین تنیس، و استخرهای سرپوشیده و روباز. اسپا، مرکز کسب‌وکار، و ۲۷ اتاق جلسه هم در این مجموعه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

بهترین هتل های آنتالیا

هتل مارمارا تکسیم (marmara taksim)

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول 5 ستاره
  • شماره تلفن: 902123348300+
  • آدرس: Gümüşsuyu, Osmanlı Sk. No:1 D:B, 34437 Beyoğlu/İstanbul

هتل مارمارا در میدان شلوغ تکسیم قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های ساحلی استانبول 5 ستاره است.

اتاق‌های شیک و مدرن دارای اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و وسایل تهیه چای و قهوه هستند. سوییت‌های این هتل، آشپزخانه کوچک و یا وان چرخابی و اتاق نشیمن دارند. اتاق‌های اختصاصی دارای نسپرسوساز و امکان دسترسی به سالن استراحت با تنقلات و نوشیدنی رایگان هستند.

هتل مارمارا تکسیم ۲ رستوران شیک با غذاهای ترکی و بین‌المللی دارد. یکی از رستوران‌ها با باری شیک و دیگری دارای بالکن و چشم‌انداز زیبا از شهر است. سالن استراحت در لابی، شکلات‌فروشی، استخر فصلی روی بام، باشگاه ورزشی و یک اسپای سلامت شیک نیز از دیگر امکانات این هتل لوکس هستند.

مارمارا تکسیم از بهترین هتل های استانبول در میدان تقسیم است که تنها چند قدم با ایستگاه مترو تکسیم و 2 دقیقه با فونیکولار تا ایستگاه تراموای Kabataş فاصله دارد. از این هتل تا کاخ دولما باغچه تنها 15 دقیقه پیاده روی است. فرودگاه استانبول نیز ۵۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول (Titanic City Taksim)

بهترین هتل های استانبول

  • شماره تلفن: 902122389090+
  • آدرس: Kocatepe, Lamartin Cd. No:47, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل تایتانیک سیتی تکسیم که ساختمان بزرگ آن در نبش خیابان واقع شده است، ۷ دقیقه پیاده تا میدان تقسیم و ایستگاه متروی تقسیم و ۹ دقیقه پیاده تا خیابان استقلال فاصله دارد.

هتل 4 ستاره تاینانیک سیتی به میدان تکسیم، مراکز شهر و خطوط مترو استانبول نزدیک است. اتاق‌های هتل تایتاتیک سیتی، چیدمان مدرن و لوکسی دارند.

اتاق‌های شیک دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و دوش‌های بارانی‌اند. اتاق‌های سطح بالاتر وان حمام و بخش نشیمن هم دارند و سوئیت‌ها دارای پخش‌کننده DVD، اتاق نشیمن و آشپزخانه کوچک‌اند. سرویس اتاق ۷ روز هفته به‌صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

صبحانه بوفه‌ای در رستورانی شیک سرو می‌شود. کافه‌ای با فضای مطبوع نیز در این هتل وجود دارد. بخش اسپا شامل باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و وان چرخابی است. پارکینگ نیز در دسترس است. همه این موارد باعث شده‌اند هتل تایتانیک سیتی بتواند رتبه 4.6 از 5 را از آن خود کند و جزو بهترین هتل های استانبول در میدان تقسیم باشد.

هتل روم میت امیر استانبول (Room Mate Emir Hotel)

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول از نظر مردم
  • آدرس: Kuloğlu, Sadri Alışık Sk. No:33, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902123931939+

روم میت امیر جزء بهترین هتل های استانبول از نظر مردم بوده که در سال 2014 میلادی بازسازی شده و دارای 47 اتاق میهمان است که هر کدام از این اتاق‌ها تجربه خاصی از اقامت را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این هتل‌ مدرن 4 ستاره در ساختمانی زیبا و تاریخی در منطقه پرجنب‌وجوش «بی‌اوغلو» واقع شده است. سالن استراحت پرنور و شیک با آثار هنری، کتاب و تصاویر گیاهان در این مجموعه وجود دارد.

هتل روم میت امیر فاصله بسیار کمی با خیابان مشهور استقلال استانبول دارد. همچنین نزدیک بودن این هتل 4 ستاره به جاذبه‌های گردشگری استانبول از جمله مرکز خرید جواهر، برج تاریخی گالاتا، کاخ دولما باغچه و برج دختر، باعث انتخاب این هتل از سوی مسافران و گردشگران برای اقامت می‌شود.

اتاق‌های این هتل با پنجره‌های تمام‌قد دارای قسمت نشیمن، آثار هنری، کف‌پوش چوبی و چیدمان زیبا و لوکس هستند. در همه آن‌ها وای فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و لوازم تهیه چای و قهوه موجود است. بعضی از اتاق‌ها وان عمیق دارند. سوئیت‌ها دارای اتاق نشیمن جداگانه و یا محل خواب زیرشیروانی‌ و برخی هم بالکن دارند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

هتل امیرهان پالاس استانبول (Hotel Emirhan Palace)

بهترین هتل های استانبول

  • آدرس: Denizköşkler, E 5, Yan Yol Cd No:13/A, 34315 Avcılar/İstanbul, Turkey
  • شماره تلفن: 902125906767+

هتل سه ستاره‌ی امیرهان پالاس در ساختمانی مجلل در میان فروشگاه‌های جاده ملی «دی۱۰۰» قرار دارد و تنها ۷ دقیقه پیاده تا «دریای مرمره» و ۵ کیلومتر تا «ساحل فلوریا گونش» فاصله دارد. اقامت در این هتل خاطره‌ی خوشی را رقم می‌زند، زیرا معماری و چیدمان لوکس و درخشان اتاق‌های این هتل فراتر از یک هتل 3 ستاره است.

اتاق‌های این هتل شیک و زیبا و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق، یخچال کوچک و کتری هستند. بعضی از آن‌ها بالکن، کاناپه تخت‌خواب‌شو و نیز چشم‌انداز دریا یا شهر دارند. اتاق‌های خانوادگی با حداکثر ۴ نفر ظرفیت دارای قسمت نشیمن‌ هستند و سوئیت‌ها وان چرخابی دارند.

امکانات موجود در این هتل عبارتند از رستورانی شیک، کافه و تراس با چشم‌انداز دریا، اسپایی لوکس با سونا، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، حمام و باشگاه ورزشی، ماساژ، اسپا، ترانسفر فرودگاهی و سوییت ماه عسل.

هتل حنا استانبول (Henna Hotel İstanbul)

بهترین هتل های استانبول
بهترین هتل های استانبول
  • آدرس: Cankurtaran, Akbıyık Cd. No:9, 34122 Fatih/İstanbul, TurkeyTurkey
  • شماره تلفن: 902125179493+

هتل حنا یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. منظره‌ای که از بالکن پشت بام این هتل پیش روی شماست، شبیه یک نقاشی زیبا از خانه‌های رنگارنگ استانبول با نمایی بی‌نظیر از مسجد سلطان احمد است.

چیدمان اتاق‌های این هتل 3 ستاره به سبک مدرن است که با المان‌های سنتی ترکیب شده‌اند. دریای مرمره و ایستگاه تراموا تنها 8 دقیقه با هتل حنا استانبول فاصله دارند.

اتاق‌های گرم و آرام دارای وای فای، مینی‌بار، تلویزیون هوشمند، و همچنین قابلیت تهیه چای و قهوه، از امکانات این هتل هستند. هتل حنا را می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم در نظر گرفت که امتیاز 4.7 از 5 را در بررسی نظر مسافران و گردشگران دریافت کرده است.

نکات مهم برای رزرو هتل در استانبول

نکته اول در انتخاب و رزرو هتل‌های استانبول توجه به تعداد ستاره‌های آن‌هاست. چون کشور ترکیه در صنعت هتل‌داری از استانداردهای وزارت گردشگری خود برای ستاره‌دهی هتل‌ها استفاده می‌کند. از این رو امکان دارد یک هتل 4 ستاره در ترکیه در مقایسه با یک هتل 4 ستاره در سایر کشورها که از استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کنند کمی ضعیف‌تر باشد. پیشنهاد می‌کنیم از میان هتل های استانبول از 3 ستاره به بالاتر را انتخاب‌ کنید.

یکی دیگر از نکته‌های مهم در سفر به استانبول، رزرو کردن هتل در بخش اروپایی این شهر است، زیرا ترافیک استانبول سنگین و خسته‌کننده است و شما با انتخاب بهترین هتل، می‌توانید از جهت نزدیک بودن به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی و نیز مراکز تجاری، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی داشته باشید.

اما اگر برای خرید به استانبول سفر می‌کنید، این نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین زمان سفر به استانبول یک ماه پیش از آغاز سال نوی میلادی و چند روز بعد از آن است. البته حوالی «جمعه سیاه» هم زمان خوبی برای خرید در استانبول است و می‌توانید در این مدت از جشنواره‌های بسیاری دیدن و خرید کنید.

سوالات متداول

 بهترین و لوکس‌ترین هتل های استانبول کدامند؟

هتل‌های فور سیزنز بسفروس، اینترکنتیننتال، سی وی کی پارک بسفروس، بانک، گرند حیات و سوهو هاوس در فهرست بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول قرار دارند.

بهترین هتل های ساحلی 5 ستاره استانبول کدام‌ها هستند؟

هتل مارمارا، فور سیزنز بسفروس و هیلتون بسفروس از هتل های ساحلی 5 ستاره استانبول هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین هتل های استانبول چیست؟ آیا هتل دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر