;
coinex

بهترین رستوران های قشم [+آدرس و شماره تلفن]

قشم بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران است که جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد. اگر قصد سفر به قشم را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین رستوران های قشم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

جزیره‌ی زیبای قشم یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است. هر ساله مسافران داخلی و خارجی بسیاری به این جزیره‌ سفر می‌کنند و خاطرات خوشی از مردم مهمان‌نواز قشم دارند.

جنگل‌های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی، سواحل خلیج فارس، دره‌ی ستارگان، جزایر ناز و غار نمکدان از جاذبه‌های گردشگری قشم هستند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر انتخاب هتل و رستوران است. ما در این نوشتار تلاش کردیم تا بهترین رستوران های دریایی قشم ، بهترین رستوران قشم از نظر مردم و همچنین بهترین رستوران قشم با موسیقی زنده را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

بهترین هتل های قشم

بهترین رستوران های قشم

در جزیره زیبای قشم رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری زیادی وجود دارد که همه‌ی این رستوران‌ها غذای خود را با مواد اولیه تازه آماده می‌کنند.

رستوران‌های قشم در بخش‌های مختلف جزیره قرار گرفته‌اند و تنوع بالایی از غذاهای اصیل ایرانی، محلی، جنوبی گرفته تا اروپایی و بین المللی در منوی خود دارند و مسافران و مهمانان با هر ذائقه‌ای به راحتی می‌توانند غذای دلخواه خود را انتخاب کنند.

بیشتر رستوران‌های جزیره زیبای قشم در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند و پس از پاساژگردی می‌توانید در آن‌ها کمی استراحت کنید و یک وعده غذایی با طعم خاص و بی‌نظیر میل کنید و لذت ببرید.

اگر به دنبال ارزان ترین، گرانترین، بهترین رستوران سنتی قشم و یا بهترین رستوران های درگهان قشم هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های قشم با منو و نحوه سرویس‌دهی و سرو غذای آن‌ها می‌پردازیم.

رستوران شب‌ های دفاری

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم
  • آدرس: روستای دفاری، جنب مسجد جامع
  • شماره تماس: ۱۹۹۹۹۳۶ ۰۹۱۷

رستوران شب‌های دفاری در روستای کوچک دفاری (ده کیلومتری شهر قشم) واقع شده است. این رستوران به سبک خانه‌های خشتی جنوبی طراحی و بنا ‌شده است و با برگ‌های نخل، وسایل حصیری و صنایع دستی محلی به زیبایی تزیین شده که در نوع خود تماشایی است.

نمای بیرونی، تزئینات و چیدمان فضای داخلی و پوشش محلی پرسنل این رستوران از جمله ویژگی‌های بارز رستوران سه طبقه‌ی دفاری است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. محیط سنتی و دلنشین این رستوران با اتاق‌های دایره‌ای شکل آراسته شده است.

در برخی از طبقات این رستوران پرطرفدار پشتی‌ها و فرش‌هایی جهت صرف غذا روی زمین پهن شده و در سالن طبقات دیگر، تخت‌های سنتی و میز و صندلی‌های چوبی قرار داده شده است.

رستوران شب‌های دفاری به عنوان بهترین رستوران قشم با موسیقی زنده شناخته می‌شود. اجرای موسیقی زنده، برگزاری جنگ‌های شبانه، برنامه‌های شاد و مفرح و کافه کوچک با آب‌نمای زیبا در میانه آن بر محبوبیت این رستوران افزوده است.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و عربی سرو می‌شود. غذاهای عربی توسط سرآشپز آقا و غذاهای دریایی و محلی نیز توسط کدبانوی هنرمند طبخ می‌شوند. بشقاب دریایی، ماهی شکم‌پر، هواری ماهی سور، قوزی گوشت، قوزی مرغ و قلیه ماهی برخی از غذاهای منوی این رستوران هستند.

رستوران آبشار

بهترین رستوران های قشم

  • آدرس شعبه 1: میدان شهدای گمنام، روبه‌روی مجتمع بین‌المللی مرجان قشم
  • آدرس شعبه 2: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبه‌روی مرکز خرید خلیج‌فارس
  • شماره تماس: 07635247138

رستوران آبشار جزو بهترین رستوران های قشم است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، دریایی و محلی را سرو می‌کند. این رستوران در 30 مهر ماه سال 1396 ساخته شده است و  هم اکنون دو شعبه دارد. فضای داخلی رستوران آبشار بزرگ است و طراحی زیبایی دارد.

غذاهای دریایی این رستوران طعم بسیار عالی دارند؛ اما منوی غیر دریایی آن نیز بسیار کامل و پر طرفدار است. شهرت این رستوران برای غذاهای دریایی‌اش به‌خصوص میگو سوخاری و ماهی هامور است.

طبخ این غذاها بطوری انجام می‌شود که برای انواع ذائقه‌ها سازگار باشد. قیمت غذاهای رستوران آبشار به نسبت کیفیت آن مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. از غذاهای معروف محلی این رستوران می‌توان قلیه‌ماهی، قوزی گوشت، ماهی شکم پر را نام برد.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید قشم

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

رستوران الوند

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران قشم از نظر مردم
  • آدرس رستوران: بلوار آزادگان، جنوب غربی میدان شهدا، نبش خیابان الهیه
  • شماره تماس: ۳۵۲۲۸۸۰۵ ۰۷۶

رستوران الوند یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ های قشم است که در هتل الوند قرار دارد. فضای مدرن و رسمی و طراحی شیک و مجلل این رستوران خاطره‌ی خوشی از سفر به قشم برایتان می‌سازد. ساعت کاری رستوران الوند همه‌روزه به‌ جز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد است.

این رستوران به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی مرکز شهر و مراکز خرید و همچنین برخورداری از منوی غذایی متنوع، بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

منوی متنوع این رستوران شامل غذاهای دریایی، از جمله خوراک کوسه، خوراک پودینی کوسه، شاه میگوی سوخاری و بشقاب میکس دریایی (ترکیب قلیه ماهی، کباب شیر ماهی، ماهی و میگوی سوخاری) است.

رستوران الوند از مهمانان و گردشگران با منویی متنوع از غذاهای اصیل ایرانی اعم از انواع کباب، خوراک‌ها و غیره پذیرایی می‌کند. برخورداری از بوفه سلف سرویس و کارکنانی حرفه‌ای و خوش‌برخورد از دیگر مزایای رستوران الوند به‌ شمار می‌رود.

رستوران شب‌های طلایی

بهترین رستوران های قشم

  • آدرس: جزیره قشم، پارک زیتون، خیابان دریا
  • تلفن: 09363974103

رستوران شب‌های طلایی یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ های قشم است که در کنار پارک ساحلی زیتون قرار دارد. اگر شب‌های طلایی را برای صرف غذا انتخاب کنید، می‌توانید از تماشای دریای نیلگون خلیج فارس هم لذت ببرید.

منوی متنوع رستوران شب‌های طلایی شامل غذاهای اصیل ایرانی، اروپایی و جنوبی است. علاوه بر این منوی ویژه گیاهخواران از دیگر خدمات این رستوران است.

فضای رستوران شب‌های طلایی شامل یک سالن داخلی و فضای باز است که می‌توانید هریک از آ‌ن‌ها را برای صرف غذای خود انتخاب کنید. همچنین این رستوران پارکینگ هم دارد.

رستوران قلعه

بهترین رستوران قشم از نظر مردم
بهترین رستوران های دریایی قشم
  • آدرس: میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها
  • تلفن: 07635224765

رستوران قلعه در نزدیکی قلعه پرتغالی‌های قشم واقع شده و از خاص‌ترین رستوران‌های این جزیره به لحاظ معماری و طراحی است. نمای بیرونی این رستوران به شکل یک قلعه ساخته شده و داخل آن بسیار ساده است و در همان نگاه اول حس صمیمیت را به شما القا می‌کند. از پنجره‌های رستوران نیز می‌توانید تصویری زیبا از خلیج فارس را مشاهده کنید و صدای امواج را بشنوید.

رستوران قلعه از بهترین رستوران های دریایی قشم محسوب می‌شود که توسط بومی‌های همین منطقه اداره می‌شود. این رستوران منوی غذایی ثابتی ندارد و معمولا فقط شب‌ها، سرویس‌ می‌دهد.

غذایی رستوران قلعه به صید روز بستگی دارد. پس همه چیز به شانس شما برمی‌گردد؛ امکان دارد شبی که شما به رستوران می‌روید صید خوبی کرده باشند و بتوانید از انواع ماهی‌ها تا صدف و خرچنگ را سفارش دهید یا اینکه فقط چند مدل ماهی در منو وجود داشته باشد. یکی از ویژگی‌های جذاب این رستوران منوی شفاهی یا دست‌نویس آن است.

پیشنهاد می‌شود پیش از رفتن به رستوران قلعه، با این رستوران تماس گرفته و از ساعات کاری آن مطمئن شوید، زیرا صید صیادان حتی روی زمان کاری رستوران قلعه نیز تاثیر می‌گذارد.

تمامی غذاها در رستوران قلعه طبق اصولی بهداشتی آماده می‌شوند و کیفیت، طعم و حجم غذاهای این رستوران در جزیره قشم معروف است و به بهترین رستوران قشم از نظر مردم شناخته می‌شود و بسیاری از افراد محلی و مسافران این تجربه ناب را حتی برای یک شب هم که شده در برنامه سفر خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش

جاهای دیدنی کیش

 رستوران خوان بوم

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم
  • آدرس: قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبروی در جنوبی مجتمع تجاری ستاره
  • شماره تلفن: 07635241313

رستوران خوان بوم جذاب‌ترین و در نوع خود زیباترین طراحی و معماری را دارد؛ اما این تنها دلیلی نیست که خوان بوم را در لیست بهترین رستوران های قشم قرار می‌دهد. دیواره‌های این رستوران به‌صورت صخره‌های سنگی با حفره‌هایی کوچک و بزرگ ساخته شده است که حس صرف غذا در مکانی شبیه به غار را برای گردشگران و مسافران به ارمغان می‌آورد.

چیدمان رستوران خوان بوم نیز به شکل کاملا سنتی انجام شده و اتاقک‌ها و تخت‌های سنتی دارد. قرار گرفتن عناصر طبیعت و گیاهان متنوع در جای‌جای این رستوران از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران است که حس دل‌نشینی را برای طبیعت دوستان القا می‌کند.

رستوران خوان بوم ار بهترین رستوران های قشم است که منوی خاص خود را دارد که از چهار بخش مجزا تشکیل شده است، این چهار منو عبارتند از:

  • آریانا: منوی آریانا شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی است و غذاهای لذیذی ازجمله میکس دریایی، ماهی و میگو سوخاری، انواع کباب و غیره در این منو به چشم می‌خورد.
  • آمیتیس: آمیتیس عنوان منوی کافی‌شاپ رستوران است که شامل انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود.
  • ایرانویچ: منوی فست فودی رستوران است که پیتزا، ساندویچ، استیک، برگر و غیره در این منو جای گرفته است.
  • جهانگیر: جهانگیر نیز عنوان منوی چایخانه رستوران نام‌گذاری شده که شامل انواع دمنوش‌ها و چای است.

رستوران خوان بوم به عنوان یکی از بهترین رستوران های دریایی قشم شناخته می‌شود که گردشگران و مسافران جزیره قشم در سفر خود برنامه‌ریزی می‌کنند تا یک یا چند وعده غذایی خود را در آن میل کنند، از این رو تمام تلاش کارکنان این است که با کیفیت بالای غذا، بهداشت، طعم واقعی و لذیذ و همچنین با خوش‌برخوردی، خاطره خوشی از رستوران خوان بوم را در ذهن میهمانان ثبت کنند.

رستوران گلدن فود

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های درگهان قشم
  • آدرس: شهر درگهان، بلوار ساحلی، خیابان ناخدا، پاساژ دو دلفین، ۱۰۰ متری کلانتری
  • تلفن: 076 3526 9287 – ۳۵۲۶۹۲۸۸ ۰۷۶ – ۳۵۲۶۴۷۰۰ ۰۷۶

رستوران گلدن فود از بهترین رستوران های درگهان قشم است که نمای بیرونی آن زیبا و باشکوه ساخته شده و شکلی شبیه یک قلعه دارد. فضای داخلی این رستوران به سبک سنتی طراحی شده و شامل دو بخش فضای باز و سرپوشیده است. در فضای باز رستوران گلدن فود تخت‌ها و آلاچیق‌های بسیاری قرار گرفته‌اند و چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. همچنین این رستوران دارای پارگینک و فضای بازی برای کودکان است.

در رستوران محبوب و معروف گلدن فود انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، جنوبی و فست‌فودی سرو می‌شود. ماهی کبابی، قلیه ماهی، میگو و غذاهای ایرانی مثل کباب های مختلف و ترشی تند و سالاد فصل و زیتون و ماست از غذاهای منوی این رستوران هستند.

خوراک بشقاب طلایی مخصوص گلدن فود که ترکیبی از ماهی سرخ شده، ماهی کبابی، میگوی پفکی، میگوی سرخ شده و پودنی (کوسه ماهی با ادویه و سبزیجات مخصوص) مخصوص دو نفر است و  پرطرفدارترین غذای این رستوران است.

رستوران سی رول

بهترین رستوران های قشم

  • آدرس : خیابان دانش، حد فاصل چهار راه رسالت و میدان شهدا
  • شماره تماس: ۲۹۹۳۱۳۶ ۰۹۱۷

یکی دیگر از بهترین رستوران های قشم سی رول است که محیط فانتزی، شیک و آرامش‌بخش دارد. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی، دریایی محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود.

غذاهای دریایی در این رستوران به‌صورت فست فودی سرو می‌شود و قیمت غذاها نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است. برخورداری از فضای زیبای سرپوشیده و باز، غذاهایی متنوع و خوشمزه و کارکنانی حرفه‌ای این رستوران را معروف کرده است.

قلیه میگو، ماهی سوری، هواری گوشت، شنسیل کوسه‌ماهی، سوپ خرچنگ، ساندویچ ماهی سوخاری و خوراک انکاس از جمله غذاهای منوی این رستوران هستند. سی رول به عنوان بهترین رستوران قشم از نظر مردم شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید کیش

بهترین زمان سفر به کیش

رستوران امیران

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران قشم با موسیقی زنده
  • آدرس : مجتمع سیتی سنتر یک، طبقه دوم
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۶۹۴۰

رستوران امیران یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌ های قشم است که دارای یک سالن پذیرایی و یک سالن VIP با ظرفیت 90 نفر مناسب برای برگزاری دورهمی‌ها و تولد‌ها است.

این رستوران مجلل با فضای زیبا و مدرن در طبقه دوم مجتمع سیتی قرار دارد و با پرسنلی باتجربه و حرفه‌ای میزبان میهمانان و مسافرین است. فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا است و از رنگ‌های قرمز و نورپردازی‌های خاص در طراحی آن استفاده شده که لذت تجربه غذاهای متنوع و لذیذ را در یک محیط لوکس و آرامش‌بخش برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

در این رستوران باشکوه از صندلی‌های سلطنتی و رنگ قرمز و طلایی استفاده شده و طراحی و نورپردازی خاص سقف این رستوران، آسمان پرستاره و زیبای قشم را در ذهن مهمانان تداعی می‌کند.

در رستوران امیران که به عنوان بهترین رستوران قشم با موسیقی زنده نیز شناخته می‌شود، مهمانان و مسافران در زمان صرف غذا، از گوش سپردن به آواهای دل‌نشین جنوبی لذت می‌برند.

رستوران گفاره

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران سنتی قشم
  • آدرس: چهارراه رسالت، جنب کارواش
  • تلفن: 09302817974

کافه رستوران گفاره جزو زیباترین و بهترین رستوران‌ های قشم است این که کنار یک اقامتگاه واقع شده و که بافت محلی و بومی دارد. مسافران و گردشگرانی که به قشم سفر می‌کنند، برنامه‌ریزی می‌کنند تا حتما یک وعده صبحانه را در این کافه رستوران میل کنند.

گفاره را می‌توان بهترین رستوران سنتی قشم دانست که با مرمت و بازسازی خانه‌های بومی مرکز شهر ساحلی، محل مناسبی برای پذیرایی از گردشگران و مسافرین فراهم کرده است. یک حوض بزرگ و مستطیلی در وسط حیاط کافه قرار گرفته و داخل حیاط سمت راست حوض برای نشستن و صرف غذا با گلیم‌ها و حصیرهای سنتی پوشیده شده است.

کافه رستوران گفاره با نان‌های محلی، غذاهای سنتی و فضای باصفای خود طرفداران بسیاری در قشم دارد و از بهترین رستوران های قشم به شمار می‌رود.

رستوران پرشین گلف

بهترین رستوران های قشم
بهترین رستوران های قشم
  • آدرس: مجتمع تجاری اقامتی پرشین گلف 1، طبقه اول
  • تلفن: 076 2526 9527

رستوران پرشین گلف یکی از بهترین رستوران های درگهان قشم است که با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین طعم بی نظیر غذاهای خود، گردشگران زیادی را جذب خود کرده است. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای ایرانی و دریایی را دارد که می‌توانید سفارش دهید و در فضای باز و چشم اندازی رو به دریا نوش جان کنید و لذت ببرید.

رستوران پرشین گلف در مجتمع تجاری اقامتی پرشین گلف قرار دارد و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب، آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های سنتی تهران

بهترین رستوران های بام لند

رستوران دریا

بهترین رستوران های قشم

  • آدرس: بلوار ساحلی، مجتمع تجاری دریا، طبقه اول
  • تلفن: 07635273590

رستوران دریا، از بهترین رستوران های قشم در درگهان است که تنوع غذایی بالایی دارد. رستوران دریا با سابقه بیش از ۱۰ سال با انواع غذاهای دریایی، محلی و ایرانی میزبان گردشگران و مسافران است.

از جمله غذاهای رستوران دریا می‌توان بشقاب دریایی، انواع ماهی و میگو، خوراک ماهی سرخ شده، چلو کباب کوبیده و چلو میگو سوخاری را نام برد که همراه با نوشیدنی و سایر مخلفات ارائه می‌شود.

این رستوران که یکی از بزرگترین رستوران های دریایی قشم نیز محسوب می‌شود، با دکوراسیونی چوبی، محیطی آرام و دلنشین را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. گفتنی‌است که در رستوران دریا، تنها وعده ناهار ارائه می‌شود و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر آماده ارائه خدمات است.

سوالات متداول

بهترین رستوران های دریایی قشم کدامند؟

خوان بوم، دفاری، الوند، قلعه، امیران، آبشار و شب‌های طلایی از بهترین رستوران های دریایی قشم به شمار می‌آیند.

بهترین رستوران های درگهان قشم کدام ها هستند؟

گلدن فود، دریا و پرشین گلف از بهترین رستوران های درگهان قشم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین رستوران های قشم چیست؟ آیا رستوران دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر