;
coinex

بهترین فست فود قشم [+آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

قشم بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران و یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است. اگر قصد سفر به قشم را دارید، این نوشتار به شما کمک می‌کند تا با بهترین فست فود قشم آشنا شوید و به راحتی بهترین غذا خوری در قشم را برای صرف نهار یا شام انتخاب کنید.

در جزیره زیبای قشم علاوه بر رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری، فست فودی‌های پرطرفداری هم وجود دارند که با مواد اولیه با کیفیت و تازه غذای خود را آماده می‌کنند. جالب است بدانید که گاهی در این جزیره، به غذاهای دریایی و محلی که در نان تازه پیچیده شده هم فست‌فود می‌گویند.

بهترین فست فود قشم در بخش‌های مختلف جزیره قرار گرفته‌اند و تنوع بالایی در منوی خود دارند. شما با هر ذائقه‌ای، به‌راحتی می‌توانند غذای دلخواه خود را انتخاب کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر و تهیه بلیط هواپیما، با جاهای دیدنی قشم هم آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین هتل های قشم

بهترین فست فود قشم

جزیره‌ی زیبای قشم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد و هر ساله مسافران داخلی و خارجی بسیاری به این جزیره‌ سفر می‌کنند و خاطرات خوشی از مردم مهمان‌نواز قشم دارند. دره‌ی ستارگان، جزایر ناز، جنگل‌های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دلفین‌های آبی، سواحل خلیج فارس و غار نمکدان از جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ی قشم هستند.

بهترین فست فودی در قشم
بهترین فست فود قشم

بهترین فست فودی در قشم با شاورما دنگیات، لقمه‌های عربی، شامیات، لحم جبنه، وجبه مخصوص، شیرینی بسبوسه و نقانق پذیرای مسافران و مشتریان خود است.

بهترین پیتزا فروشی ها در قشم و بهترین رستوران های قشم معمولا در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند و پس از پاساژگردی می‌توانید در آن‌ها کمی استراحت کنید و یک وعده غذایی و یا پیتزا و ساندویج با طعم خاص و بی‌نظیر میل کنید و لذت ببرید.

اگر به دنبال ارزان ترین، گرانترین، بهترین رستوران های ایرانی در قشم و یا بهترین رستوران فست فود قشم هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه به معرفی بهترین غذا خوری در قشم و نزدیک ترین رستوران ها به دریا در قشم با منو و نحوه سرویس‌دهی به آن‌ها می‌پردازیم.

کافه رستوران دریم ‌لند

بهترین فست فود قشم

  • آدرس: قشم، بلوار جمهوری، بلوار دریا
  • شماره تماس: ۰۹۱۷۲۰۳۰۷۰۳
  • ساعت کاری: ساعت ۱۳ تا 1:00

دریم ‌لند از نزدیک ترین رستوران ها به دریا در قشم است که لذت غذا خوردن در کنار ساحل خلیج فارس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در این رستوران می‌توانید علاوه بر غذاهای دریایی و محلی قشم، از طعم غذاهای فست‌فود خاص جزیره قشم هم لذت ببرید. این رستوران امکان سرو غذا به صورت بیرون‌بر، پارکینگ اختصاصی و امکانات ویژه برای معلولین دارد و برای کسانی که می‌خواهند در کنار ساحلی اختصاصی غذا میل کنند، بهترین گزینه است.

اجرای موسیقی زنده، فضای باز، منظره‌ای رو به دریا، دکوراسیون جذاب و نزدیکی به ساحل تنها بخشی از ویژگی‌های این کافه رستوران پرطرفدار است. هرچند کافه رستوران دریم‌لند را تنها به غذاهای فست‌فودش نمی‌شناسند، اما غذاهای فست فود در این رستوران خاص و بی‌نظیر هستند.

فست ‌فود سیحون

بهترین فست فود قشم
بهترین رستوران فست فود قشم
  • آدرس: قشم، خیابان فلسطین
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۳۷۲۰
  • ساعت کاری: ساعت ۱۹:۳۰ تا 24

فست‌فود سیحون را بسیاری از مردم محلی‌ و گردشگران و مسافران، بهترین رستوران فست فود قشم می‌دانند که سوخاری‌های آن طمع بی‌نظیری دارد. فست‌فود سیحون در دو طبقه با دیوارهای شیشه‌ای ساخته شده و با سواحل خلیج فارس فاصله‌ای ندارد.

اگر روی یکی از صندلی‌های داخل این فست فود بنشینید، مناظر زیبا و ساحل خلیج فارس را می‌بینید. البته، در کنار این مکان جایی برای نشستن در فضای باز هم ایجاد شده است تا مسافران و گردشگرانی که به جزیره قشم می‌آیند، بعد از گشت‌وگذار در این جزیره زیبا در آن نفسی تازه کنند و غذایی میل کنند.

درب این رستوران تا نیمه‌ شب برای دورهمی‌های کوچک دوستانه و خانوادگی باز است. سیحون منوی غذایی متنوعی دارد، اما سوخاری‌هایش طرفداران بیشتری دارد و به همین دلیل،‌ در لیست بهترین فست فود قشم قرار می‌گیرد. کیفیت بالای این غذاها در کنار قیمت مناسب و امکان ارسال غذا با پیک در این رستوران باعث شده است تا سیحون مشتریانی همیشگی داشته باشد.

همچنین برگرها، پیتزاها و کوکتل‌پنیری‌های این فست‌فود هم طرفداران خاص خود را دارند و حتی بعضی افراد، سیحون را یکی از بهترین پیتزا فروشی ها در قشم می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید قشم

بهترین رستوران های بابلسر

فست‌ فود پدر خوب

بهترین رستوران فست فود قشم

  • آدرس: قشم، سیتی سنتر ۱، طبقه دوم، جنب شهربازی
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۶۱۳۷
  • ساعت کاری: 12 تا 1:00

حتما این نام برای شما هم آشناست؛ بله، فست‌فود پدر خوب یکی از بهترین رستوران‌های فست‌فود در سراسر کشور است که در جزیره‌ی قشم هم شعبه دارد. برخی مشتریان همیشگی پدر خوب، این غذاخوری را بهترین فست فود قشم می‌دانند.

فست‌فود پدر خوب یکی از بهترین پیتزا فروشی ها در قشم است که فاصله کمی با شهربازی دارد و این نزدیکی باعث شده است که گردشگران و مسافران بسیاری، این رستوران را برای صرف نهار یا شام انتخاب کنند.

در فست‌فود پدر خوب می‌توانید غذاهایی مثل پیتزا سبزیجات و انواع دیگر پیتزا یا ساندویچ‌ها و سوخاری‌های مختلف را سفارش بدهید و در فضایی آرام و دلنشین غذای خود را میل نمایید. فست‌فود پدر خوب نیز مانند سایر فست‌فودهای قشم امکان سرو غذا به صورت بیرون‌بر را دارد.

رستوران سی رول

بهترین فست فودی در قشم
بهترین فست فودی در قشم
  • آدرس : خیابان دانش، حد فاصل چهار راه رسالت و میدان شهدا
  • شماره تماس: ۲۹۹۳۱۳۶ ۰۹۱۷
  • ساعت کاری: 12 تا 17 _ 19 تا 2

یکی دیگر از بهترین رستوران های قشم سی رول است که محیط فانتزی، شیک و آرامش‌بخش دارد. غذاهای دریایی در این رستوران به‌صورت فست فودی سرو می‌شود و قیمت غذاها نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است.

قلیه میگو، ماهی سوری، هواری گوشت، شنسیل کوسه‌ماهی، سوپ خرچنگ، ساندویچ ماهی سوخاری و خوراک انکاس از جمله غذاهای منوی این رستوران هستند. سی رول به عنوان بهترین رستوران قشم از نظر مردم شناخته می‌شود.

این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی، دریایی محلی و بین‌المللی در آن سرو می‌شود. برخورداری از فضای زیبای سرپوشیده و باز، غذاهایی متنوع و خوشمزه و کارکنانی حرفه‌ای این رستوران را معروف کرده است.

فست فود لبنانی فطایر

بهترین رستوران فست فود قشم

  • آدرس: جزیره قشم، چهار راه رسالت، داخل خیابان دانش
  • شماره تلفن: ۰۷۶۳۵۲۲۵۵۰۰
  • ساعت کاری:  18 تا 2:00

فست فود لبنانی فطایر، بهترین فست فودی در قشم است زیرا غذاها در آن سرخ نمی‌شوند و به روشی سالم آماده می‌شوند تا هر کسی با هر ذائقه و سلیقه‌ای بتواند بهترین انتخاب‌ را داشته باشد.

درست است که سالن رستوران فست فود لبنانی فطائر خیلی بزرگ نیست و دکور منحصربه فردی ندارد، اما غذاهای آن زبانزد هستند؛ چرا که تمامی غذاها توسط بهترین آشپزهای سوری و لبنانی طبخ می‌شوند و در مجموع بیش از ۱۰۰ نوع غذا آن هم در بالاترین کیفیت ارائه می‌دهند.

جزیره قشم رستوران‌های عربی و لبنانی زیادی دارد؛ اما معروف‌ترین غذاهای عربی در فست فود لبنانی فطایر سرو می‌شود. غذاهای متنوعی همچون شامیات، لقمه‌های عربی و دنگیات، وجبه مخصوص فطایر، نقانق جبه پیتزا، لحم جبنه و شیرینی بسبوسه در منوی این رستوران وجود دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های استانبول

فست‌ فود بیگ باس

بهترین فست فودی در قشم
بهترین پیتزا فروشی ها در قشم
  • آدرس: قشم، بلوار منتظری، خیابان دانش
  • شماره تماس: ۰۹۱۷۴۳۴۳۴۷۰
  • ساعت کاری: 17 تا  2:00

فست‌ فود بیگ باس دکوراسیونی جذاب و مدرن دارد که نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. صندلی‌های چوبی ساده‌ای که در کنار دیوارهای خوش‌رنگ با سلیقه چیده شده‌اند، برای دورهمی‌های کوچک و ساده عالی هستند.

در بیگ باس که بعضی مسافران آن را بهترین فست فود قشم می‌دانند، انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، پیش‌غذا و سالاد با قیمتی مناسب سرو می‌شود. بعضی از گردشگران و مشتریان فست‌فود بیگ باس طعم پیتزا سبزیجات این رستوران را از بقیه غذاها بیشتر دوست دارند. فست‌فود بیگ باس امکان ارسال غذا به صورت بیرون‌بر را هم دارد.

فست ‌فود دولپی

بهترین فست فودی در قشم

  • آدرس: قشم، سیتی سنتر ۲
  • شماره تماس: ۰۹۳۰۳۷۹۰۰۲۲
  • ساعت کاری: ۱۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰

اگر بعد از چند روز اقامت در قشم، از خوردن غذاهای دریایی خسته شده‌اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم غذاهای خوشمزه فست فود دولپی را امتحان کنید که به‌دلیل منوی جذابش، در لیست بهترین فست فود قشم قرار می‌گیرد.

فست‌فود دولپی در مرکز خرید سیتی‌سنتر ۲ قشم واقع شده است و محل مناسبی برای استراحت مسافران و گردشگران خسته از بازارگردی است.

پیتزا بیکن، ماهی، پلودیا و شیکاگو و ساندویچ‌های ماشروم‌برگر، رست‌بیف و بیگ‌شیک، منوی فست‌فود دولپی را تشکیل می‌دهند. در این رستوران و فست‌فود امکان ارسال غذا با پیک هم وجود دارد.

فست‌ فود کانی

بهترین فست فودی در قشم
بهترین رستوران فست فود قشم
  • آدرس: قشم، شهرک سام و زال، مجتمع تجاری سام و زال
  • شماره تماس: ۰۷۶۳۵۲۴۹۰۷۷
  • ساعت کاری: 11 تا 23

برای کسانی که به هر دلیلی علاقه‌ای به غذاهای دریایی ندارند و غذاهای فست فود را ترجیح می‌دهند، فست‌ فود کانی یکی از بهترین فست فود قشم و گزینه‌ی مناسب برای صرف نهار یا شام شماست.

در منوی فست‌فود کانی که جزو بهترین فست فود قشم است، تنوع حرف اول را می‌زند. در این رستوران می‌توانید انواع ساندویچ‌ها، پیتزاها، مرغ بریان و حتی لازانیا سفارش دهید و میل کنید.

فست‌فود کانی در مرکز خرید سام و زال قشم قرار دارد و برای کسانی که می‌خواهند از این مجتمع تجاری خرید کنند و علاقه به ساندویج و پیتزا دارند بهترین گزینه برای استراحت و صرف غذاست.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های اصفهان

جاهای دیدنی شیراز در تابستان

پیتزا کمپانی

بهترین فست فودی در قشم

  • شماره تماس: 09172020500
  • آدرس: قشم، بلوار منتظری، دانش
  • ساعت کاری: 12 تا 2:00

پیتزا کمپانی یکی از بهترین پیتزا فروشی ها در قشم است که انواع پیتزا، ساندویچ، برگر و کنتاکی را ارائه می‌دهد. منوی این فست‌فود بسیار متنوع است و طعم‌های جدیدی از پیتزا و ساندویچ را با سس‌های مخصوص و همچنین نوشیدنی طبیعی برای مشتریان سرو می‌کند.

پیتزا کمپانی بهترین فست فودی قشم است که از مواد اولیه درجه یک و گوشت و مرغ تازه برای پخت غذاهای خود استفاده می‌کند، به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و مشتریان زیادی روزانه به این فست‌فود مراجعه می‌کنند. پیتزا کمپانی دارای خدمات بیرون‌بر است. می‌توانید با شماره‌های موجود تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارکنان پیتزا کمپانی، سفارش شما را به‌صورت رایگان ارسال کنند.

رستوران گلدن فود

بهترین فست فودی در قشم
بهترین رستوران های ایرانی در قشم
  • آدرس: شهر درگهان، بلوار ساحلی، خیابان ناخدا، پاساژ دو دلفین، ۱۰۰ متری کلانتری
  • تلفن: 076 3526 9287 – ۳۵۲۶۹۲۸۸ ۰۷۶ – ۳۵۲۶۴۷۰۰ ۰۷۶
  • ساعت کاری: 12 تا 24:00

بهترین فست فود قشم را با معرفی رستوران گلدن فود ادامه می‌دهیم که در آن انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، جنوبی و فست‌فودی سرو می‌شود. ماهی کبابی، قلیه ماهی، میگو و غذاهای ایرانی مثل کباب های مختلف و ترشی تند و سالاد فصل و زیتون و ماست از غذاهای منوی این رستوران هستند.

گلدن فود یکی از بهترین رستوران فست فود قشم است که نمای بیرونی زیبایی دارد و به شکل یک قلعه ساخته شده است که از بیرون بیشتر شبیه ارگ‌ها و قلعه‌های قدیمی است و نورپردازی زیبایی هم دارد.

در فضای باز رستوران گلدن فود تخت‌ها و آلاچیق‌های زیادی قرار گرفته که چشم‌انداز زیبایی رو به دریا دارند. همچنین این رستوران دارای پارگینک و فضای بازی برای کودکان است.

رستوران آبشار

  • آدرس شعبه 1: میدان شهدای گمنام، روبه‌روی مجتمع بین‌المللی مرجان قشم
  • آدرس شعبه 2: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبه‌روی مرکز خرید خلیج‌فارس
  • شماره تماس: 07635247138

رستوران آبشار جزو بهترین رستوران های قشم است که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، عربی، دریایی و محلی را سرو می‌کند. این رستوران در 30 مهر ماه سال 1396 ساخته شده است و  هم اکنون دو شعبه دارد. فضای داخلی رستوران آبشار بزرگ است و طراحی زیبایی دارد.

غذاهای دریایی این رستوران طعم بسیار عالی دارند؛ اما منوی غیر دریایی آن نیز بسیار کامل و پر طرفدار است. شهرت این رستوران برای غذاهای دریایی‌اش به‌خصوص میگو سوخاری و ماهی هامور است.

طبخ این غذاها بطوری انجام می‌شود که برای انواع ذائقه‌ها سازگار باشد. رستوران آبشار از بهترین غذا خوری در قشم است که قیمت غذاها به نسبت کیفیت آن مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. از غذاهای معروف محلی این رستوران می‌توان قلیه‌ماهی، قوزی گوشت و ماهی شکم پر را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های مشهد

بهترین فصل سفر به تایلند

رستوران خوان بوم

بهترین فست فودی در قشم
بهترین فست فود قشم
  • آدرس: قشم، بلوار امام قلی، خیابان خلیج فارس، روبروی در جنوبی مجتمع تجاری ستاره
  • شماره تلفن: 07635241313
  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۱۷_ ۱۹ تا ۲۳:۵۹

رستوران خوان بوم به عنوان یکی از بهترین غذا خوری در قشم شناخته می‌شود که گردشگران و مسافران در سفرشان به جزیره قشم برنامه‌ریزی می‌کنند تا یک یا چند وعده غذایی خود را در آن میل کنند.

رستوران خوان بوم جذاب‌ترین و در نوع خود زیباترین طراحی و معماری را دارد؛ اما این تنها دلیلی نیست که خوان بوم را در لیست خاص‌ترین رستوران و بهترین فست فود قشم قرار می‌دهد. دیواره‌های این رستوران به‌صورت صخره‌های سنگی با حفره‌هایی کوچک و بزرگ ساخته شده است که حس صرف غذا در مکانی شبیه به غار را برای گردشگران و مسافران به ارمغان می‌آورد.

چیدمان رستوران خوان بوم به شکل کاملا سنتی انجام شده و اتاقک‌ها و تخت‌های سنتی دارد. قرار گرفتن عناصر طبیعت و گیاهان متنوع در جای‌جای این رستوران از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران است که حس دل‌نشینی را به طبیعت دوستان القا می‌کند.

تمام تلاش کارکنان بهترین رستوران فست فود قشم این است که با کیفیت بالای غذا، بهداشت، طعم واقعی و لذیذ و با خوش‌برخوردی، خاطره خوشی از رستوران خوان بوم را در ذهن میهمانان ثبت کنند.

رستوران خوان بوم ار بهترین رستوران های قشم است که منوی خاص خود را دارد که از چهار بخش مجزا تشکیل شده است، این چهار منو عبارتند از:

  • آریانا: منوی آریانا شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی است و غذاهای لذیذی ازجمله میکس دریایی، ماهی و میگو سوخاری، انواع کباب و غیره در این منو به چشم می‌خورد. (خوان بوم به دلیل سرو آیارنا از بهترین رستوران های ایرانی در قشم  است.)
  • آمیتیس: آمیتیس عنوان منوی کافی‌شاپ رستوران است که شامل انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌شود.
  • ایرانویچ: منوی فست فودی رستوران است که پیتزا، ساندویچ، استیک و برگر در این منو جای گرفته است.
  • جهانگیر: جهانگیر نیز عنوان منوی چایخانه رستوران نام‌گذاری شده که شامل انواع دمنوش‌ها و چای است.

رستوران شب‌های طلایی

بهترین رستوران فست فود قشم

  • آدرس: جزیره قشم، پارک زیتون، خیابان دریا
  • تلفن: 09363974103
  •  ساعت کاری: 13 تا 1:30

اگر به علاوه بر بهترین فست فود قشم ، به‌دنبال صرف غذای جنوبی و اروپایی هستید، می‌توانید شام یا نهار را در رستوران شب‌های طلایی میل کنید. فضای رستوران شب‌های طلایی شامل یک سالن داخلی و فضای باز است که می‌توانید هریک از آ‌ن‌ها را برای صرف غذای خود انتخاب کنید.

رستوران شب‌های طلایی یکی از معروف‌ترین و نزدیک ترین رستوران ها به دریا در قشم است که در کنار پارک ساحلی زیتون قرار دارد. اگر شب‌های طلایی را برای صرف غذا انتخاب کنید، می‌توانید از تماشای دریای نیلگون خلیج فارس هم لذت ببرید.

منوی متنوع رستوران شب‌های طلایی که جزو بهترین رستوران های ایرانی در قشم است، شامل غذاهای اصیل ایرانی، اروپایی و جنوبی است. علاوه‌براین، منوی ویژه گیاهخواران از دیگر خدمات این رستوران است. همچنین این رستوران پارکینگ هم دارد.

سوالات متداول

 بهترین پیتزا فروشی ها در قشم کدامند؟

پیتزا کمپانی، فست فود بیگ باس، کافه رستوران دریم ‌لند، فست ‌فود سیحون، فست فود لبنانی فطائر و فست‌ فود پدرخوب بهترین پیتزاهای قشم را دارند.

بهترین رستوران های دریایی قشم کدامند؟

خوان بوم، شب‌های طلایی، گلدن فود، سی رول و آبشار از بهترین رستوران های دریایی قشم به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین فست فود قشم چیست؟ آیا فست فودی دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر