;
coinex

کاربران PS5 از اشتراک رایگان 6 ماهه Apple Music برخوردار می‌شوند [+ نحوه فعالسازی]

اشتراک رایگان 6 ماهه Apple Music برای کاربران پی‌اس 5 فعال شد. با این اشتراک به بیش از 100 میلیون آهنگ دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید لیست‌های اختصاصی خودتان را بسازید.

دو شرکت سونی و اپل با همکار‌ی یکدیگر، پیشنهاد ویژه‌ای را برای کاربران پلی استیشن 5 تدارک دیده‌اند. اکنون دارندگان پلی استیشن 5 می‌توانند از شش ماه دسترسی رایگان به Apple Music برای تبلیغ سرویس استریم پلی‌ استیشن لذت ببرند. در ادامه، نحوه فعالسازی این اشتراک را به شما توضیح می‌دهیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اشتراک رایگان 6 ماهه Apple Music برای کاربران PS5

طبق گفته‌های وب‌سایت رسمی پلی‌استیشن، گیمرها می‌توانند با استفاده از اپل موزیک یک سری لیست‌های شخصی از آهنگ‌های مورد علاقه خود برای پخش در حین بازی یا قبل و بعد آن ایجاد کنند. در حال حاضر این اشتراک در انحصار پلی‌ استیشن 5 است و تنها دارندگان پی‌اس 5 می‌توانند از آن استفاده کنند.

اشتراک رایگان 6 ماهه Apple Music

اشتراک رایگان اپل موزیک برای مشترکین جدید، شش ماهه و برای مشترکینی که از قبل اکانت داشته ولی اشتراکشان تمام شده است پنج ماهه خواهد بود. متاسفانه کسانی که اشتراک فعال دارند اصلا واجد شرایط دریافت این هدیه نیستند. از الان تا 15 نوامبر 2024 فرصت دارید تا این اشتراک رایگان را فعال کنید. پس از اتمام دوره شش ماهه هزینه دریافت یک ماه اشتراک حدودا 10 دلار خواهد بود.

برای دسترسی به اشتراک شش ماهه رایگان اپل موزیک ابتدا وارد شبکه پلی استیشن شده و برنامه Apple Music را از طریق نوار جستجو و یا گزینه همه برنامه‌ها در Media Home پیدا کنید. پس از دانلود و باز کردن برنامه از دستورالعمل نمایان شده روی صفحه پیروی کنید و سپس با اپل آیدی قبلی خود یا یک اپل آیدی جدید وارد شوید. حالا می‌توانید از شش ماه اشتراک اپل موزیک بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای لذت ببرید. گفته می‌شود که این اشتراک رایگان شش ماهه برای خریداران آیفون 14 و 14 پلاس نیز فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اشتراک رایگان 6 ماهه Apple Music برای کاربران PS5 و خریداران آیفون 14 چیست؟ دیدگاه خود را رد بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر