;
coinex

قابلیت پیام‌های صوتی خود‌تخریب‌شونده به‌زودی واتس‌اپ می‌آید

احتمالا شرکت متا به‌زودی قابلیت پیام‌های صوتی خود‌تخریب‌شونده را از طریق یک به‌روزرسانی به پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه کند و در اختیار کاربران قرار دهد.

دو سال پس از ورود ویژگی «View Once» یا مشاهده یک‌باره برای عکس‌ها و ویدیوها در واتس‌اپ، حالا پیام‌های صوتی این برنامه پیام‌رسان از همان قابلیت برخوردار می‌شوند.
واتس‌اپ رسماً اعلام کرده است که به زودی می‌توانید پیام‌های صوتی را پس از شنیدن آن‌ها به صورت خود‌به‌خود حذف کنید. ویژگی «View Once» از سال 2021 برای عکس‌ها و ویدیوها در دسترس بوده است، اما اکنون برای پوشش پیام‌های صوتی در حال گسترش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت پیام‌های صوتی خود‌تخریب‌شونده در واتس‌اپ

در حالی که کمی گیج کننده است که واتس اپ از نام تجاری “View Once” برای پیام‌هایی که به جای نگاه کردن به آنها گوش می‌دهید استفاده می‌کند، خوب است که چنین قابلیتی را برای یکی دیگر از امکانات این پیام‌رسان ببینیم.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت پیشنهاد می‌کند که ممکن است بخواهید از این ویژگی “برای خواندن جزئیات کارت اعتباری خود برای یک دوست، یا زمانی که قصد دارید کسی را سورپرایز کنید” استفاده کنید.

قابلیت پیام‌های صوتی خود‌تخریب‌شونده

پیش از این گمان می‌شد که این قابلیت به صورت بتا برای عده‌ای از کاربران در دسترس باشد، اما اکنون می‌دانیم که در روزهای آینده به طور رسمی نسخه جدید این برنامه برای iOS و Android در سراسر جهان عرضه می‌شود. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید با ضربه زدن روی نماد «1» در سمت راست قسمت ارسال ویس هنگام ضبط، یک پیام صوتی با قابلیت «یک بار مشاهده» ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه شدن قابلیت پیام‌های صوتی خود‌تخریب‌شونده به واتس‌اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: TheVerge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر