;
coinex

قابلیت انتخاب تم در واتس‌اپ به زودی اضافه خواهد شد

طبق اعلام متا، قابلیت انتخاب تم در واتس‌اپ به زودی به این پیامرسان اضافه خواهد شد. این قابلیت جدید در آخرین نسخه آزمایشی منتشر شده، دیده شده است.

واتس اپ در حال کار بر روی برخی از ویژگی‌های جدید بزرگ است که راه خود را به این برنامه باز می‌کند. نسخه وب اپلیکیشن نیز قرار است برخی از ویژگی‌های جدید مربوط به دارک مود را دریافت کند. در آخرین نسخه بتا این برنامه، واتس اپ در حال کار بر روی مجموعه دیگری از ویژگی‌های جدید است که این بار مربوط به ظاهر برنامه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت انتخاب تم در واتس‌اپ

طبق آخرین گزارش WABetaInfo، متا در حال کار بر روی انتخاب کننده تم برای نسخه iOS این برنامه است. قابل ذکر است، واتس اپ به زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تم پیامرسان خود را از بین پنج رنگ انتخاب کنند. آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ iOS کدی را نشان می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد از انتخابگر تم استفاده کنند و رنگ‌های تعیین شده را در برخی از قسمت‌های رابط کاربری اعمال کنند.

این شامل تعداد پیام‌ها در سمت راست لیست چت، حلقه اطراف به‌روزرسانی‌های وضعیت، رنگ‌های برگه‌های انتخاب شده در پایین و برخی دکمه‌های رابط است.

پنج رنگی که انتخابگر تم واتس اپ ارائه می‌دهد شامل سبز، آبی، سفید، صورتی و بنفش است. انتخابگر تم WhatsApp در نسخه بتای iOS نسخه 24.1.10.70 برنامه مشاهده شد. در همین حال، نسخه جدیدتر نسخه آزمایشی WhatsApp برای iOS نسخه 24.1.10.72 که برای آزمایش‌کنندگان عرضه می‌شود، شامل ویرایشگر استیکر جدیدی است. این کار نیاز به استفاده از ویرایشگرهای استیکر شخص ثالث را از بین می‌برد.

بر اساس این گزارش، با ضربه زدن بر روی استیکرهای موجود، کاربران می‌توانند با استفاده از دکمه Edit Sticker، استیکرها را ویرایش کنند. دکمه دیگری با عنوان Create Your Own وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد استیکرهای خود را در برنامه ایجاد کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند هنگام ایجاد استیکر، پس زمینه را از تصاویر حذف کنند.

توجه داشته باشید که این ویژگی‌ها یا در حال توسعه هستند یا برای آزمایش‌کنندگان بتا در iOS در حال اجرا هستند. کاربران اندروید ممکن است مجبور باشند مدتی منتظر بمانند تا این ویژگی‌ها به آنها برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت انتخاب تم در واتس‌اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر