coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو بهمن 1402 ؛ آخرین قیمت دنا پلاس، تارا، سورن پلاس

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو بهمن 1402 با انتشار جدول قیمتی جدید اعلام شد. براین اساس، جدیدترین قیمت دنا پلاس، تارا، سورن پلاس و هایما مشخص شده است.

در جدیدترین لیست قیمتی خودروهای پرطرفدار، قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو بهمن 1402 منتشر شده است. بزرگترین خودروساز ایران پس از مدیران خودرو و سایپا، سومین شرکت خودروسازی ایران است که قیمت برخی از محصولات خود را به‌روز کرده و در یک جدول جدید منتشر کرده است.

در لیست قیمت‌های جدید خودروسازان، سایپا کامل‌ترین قیمت‌گذاری را داشته و قیمت محصولاتی که در دست تولید هستند را به طور کامل اعلام کرد. پس از آن مدیران خودرو قرار دارد و در آخر ایران خودرو که قیمت برخی خودروهای خود را اعلام نکرده است. به هر صورت مهم‌ترین محصولات ایران خودرو، قیمت‌گذاری شده و در جدول زیر قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه محصولات سایپا بهمن 1402 [+جدول]

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو بهمن 1402

ایران خودرو با انتشار لیست قیمت جدید محصولات خود، اعلام کرد که فعلاً برخی قیمت محصولات ما به‌روز شده و مابقی محصولات نیز در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهند شد.

حتماً می‌دانید که ایران خودرو سردمدار تفاوت بین قیمت کارخانه و قیمت در بازار آزاد خودرو در ایران است. این خودروساز تقریباً تفاوت 2 برابری را در قیمت کارخانه و بازا آزاد ایحاد کرده است که همین موضوع باعث شده تا اقبال خریداران در خرید خودرو از این خودروساز به شدت کاهش یابد. بدین صورت که افرادی که نمی‌توانند در طرح‌های فروش ایران خودرو شرکت کنند و یا مشمول این طرح‌ها نمی‌شوند، برای خرید خودروهای نو باید 2 برابر مبلغ کارخانه را بپردازند؛ اما افرادی که در طرح‌های فروش شرکت کرده، می‌توانند با نصف قیمت آزاد مالک خودرو شوند. به هر صورت تفاوت در بازار خودرو بسیار محسوس و غیرمنطقی است.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو بهمن 1402

جدول قیمت جدید محصولات ایران خودرو

ایران خودرو قیمت برخی محصولات خود را شامل خودروهای زیر اعلام کرد. در این لیست از قیمت انواع رانا خبر نیست و قیمت دیگر خودروها نیز کامل نیست که دلیل آن عدم اطلاع‌رسانی شرکت است.

نام محصول قیمت مصوب
(تومان)
سورن پلاس بنزینی Xu7P ۴۵۹,۱۱۸,۰۰۰
سورن پلاس دوگانه‌سوز ۳۷۲,۵۰۹,۰۰۰
تارا دستی V1 ۵۸۰,۱۲۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 ۶۸۱,۴۳۴,۰۰۰
۲۰۷ دستی پانوراما (ارتقایافته) ۴۹۸,۵۸۴,۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما (ارتقایافته) ۶۰۲,۷۳۵,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک (آپشنال) ۶۹۲,۱۶۶,۰۰۰
هایما S7 ۱,۰۲۲,۱۸۹,۰۰۰
هایما ۸S ۱,۲۱۳,۰۷۲,۰۰۰
هایما ۷X ۱,۴۸۱,۳۱۸,۰۰۰

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص قیمت جدید محصولات ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر