;
coinex

مشخصات باتری هدست ویژن پرو اپل منتشر شد

مشخصات باتری هدست ویژن پرو اپل از جمله ظرفیت باتری و ولتاژ مصرفی فاش شد. اما نکته عجیب اینجاست که اپل هنوز هم از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند!

بالاخره پس از شایعات و حدس و گمان‌های متعدد، اطلاعات دقیق درباره مشخصات باتری هدست ویژن پرو اپل منتشر شده است. اکنون علاوه بر میزان مصرف و تخمین مدت زمان پخش ویدیو از ظرفیت باتری، توان خروجی و نحوه شارژ این گجت نیز آگاهی داریم.

پیش از این اپل مدعی شده بود که باتری این محصول برای دو ساعت استفاده عمومی و 2.5 ساعت تماشای ویدیو جوابگو خواهد بود. اکنون اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این ادعاها نه تنها درست بوده بلکه حتی کمتر از مقدار اصلی بوده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری هدست ویژن پرو اپل

طبق اطلاعات منتشر شده، ظرفیت باتری هدست Vision پرو اپل برابر 3166 میلی آمپر ساعت است. اگرچه این ظرفیت در مقابل وزن گجت که 353 گرم است، کمی نامناسب به نظر می‌رسد، اما نکته اینجاست که باتری با ولتاژ 13 ولت 6 آمپر کار می‌کند که حتی از ولتاژ معمولی 3.8 ولتی باتری‌های گوشی نیز بیشتر است.

این ولتاژ بالا در مقایسه با ولتاژ باتری معمولی گوشی‌ها، ظرفیتی معادل 9440 میلی آمپر ساعت دارد که اساسا آن را با یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی برابر و هم‌رده می‌کند.

باتری هدست ویژن پرو اپل

علاوه بر این، باتری ویژن پرو در قسمت خارجی قرار گرفته و از طریق یک کانکتور به قفل اختصاصی هدست (یک سیستم و قفل چرخشی برای محکم کردن اتصال) متصل می‌شود. اکنون مشخص شده که برخلاف تصور اولیه کلیه کاربران، کابل اتصال قابل حذف و جدا شدن است.

در واقع روزنامه نگاری به نام Ray Wong در این رابطه به کشف جالبی دست یافته است. او می‌گوید که کابل هدست Apple Vision Pro را می‌توان با استفاده از اجکتور (سوزن) سیم‌کارت از باتری جدا کرد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند در صورت آسیب به بسته باتری، کابل را به صورت جداگانه بدون نیاز به خرید یک باتری کاملا جدید جدا و تعویض کنند. همچنین Ray Wong متوجه شده که اپل هنوز از پورت لایتنینگ برای هدست اختصاصی ویژن پرو و ​​کابل اتصال باتری استفاده می‌کند.

این پورت یک نسخه بزرگ‌تر (با 12 پین) از آن چیزی است که معمولا در آیفون‌ها وجود دارد. این واقعیت که اپل از رابط اختصاصی خود، علیرغم فشارهای فعلی اتحادیه اروپا، فاصله نگرفته تا حدودی تعجب‌آور است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باتری اپل ویژن پرو قابل تعویض نیست؛ یعنی جدا کردن آن در حین استفاده از هدست باعث خاموش شدن آن می‌شود و هنگامی که یک باتری جدید وصل شود، به راه‌اندازی مجدد نیاز خواهید داشت.

هدست Vision Pro اپل از فردا یعنی 2 فوریه در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و قرار است که تا اواخر سال در کشورهای دیگر نیز موجود شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات باتری هدست ویژن پرو اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر