coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی تصویرساز Gemini به دنبال واکنش‌های منفی متوقف شد

گوگل هوش مصنوعی تصویرساز Gemini را به دنبال واکنش‌های منفی کاربران تعلیق کرد. این شرکت دلیل متوقف‌سازی این بخش جمنای را در ایکس اعلام کرده است.

گوگل در شبکه اجتماعی X اعلام کرده که از مشکلات مربوط به تصویرسازی‌های تاریخی جمنای آگاه بوده و در حال کار برای بهبود این نوع تصویرسازی‌هاست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


چرا هوش مصنوعی تصویرساز Gemini متوقف شد؟

به نظر می‌رسد تصاویر تاریخی که هوش مصنوعی Gemini تولید می‌کند، ایراد دارد و به همین خاطر گوگل توانایی تولید تصویر هوش مصنوعی خود را غیرفعال کرده تا به این مشکل رسیدگی کند.

این شرکت در یک پست دیگر عنوان کرده است:

ما در حال کار بر روی مشکلات اخیر مربوط به قابلیت تولید تصویر Gemini هستیم و تا زمانی که درست شود، این بخش را متوقف کرده و به‌زودی نسخه بهبود یافته را مجدداً منتشر می‌کنیم

در واقع مشکل تصویرسازی Gemini به نمایش اشتباه افراد و شخصیت‌های تاریخی برمی‌گردد. برای مثال، در تصویر زیر از این هوش مصنوعی خواسته شده تا تصویر یک سرباز آلمانی را بسازد. همانطور که در تصویر هم مشخص است، این موارد هیچ شباهتی به یک سرباز آلمانی ندارند.

هوش مصنوعی تصویرساز Gemini به دنبال واکنش‌های منفی متوقف شد

در حقیقت، هوش مصنوعی تصاویری از افراد با رنگ پوست متنوع یا چهره‌های آسیایی ارائه کرده است.

گوگل اظهار کرده: «هوش مصنوعی تصویرساز Gemini می‌تواند چهره‌های مردم مختلف در جهان را بسازد و به طور کلی این موضوع بدی نیست چرا که افراد در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. اما در اینجا برای به تصویر کشیدن یک سرباز آلمانی اشتباه کرده است.»

تا زمانی که گوگل در حال اصلاح این مشکل است، کاربران می‌توانند تصاویر حیوانات و دیگر چیزها را با استفاده از Gemini AI تولید کنند اما بخش تولید تصاویر افراد غیرفعال است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این مشکل هوش مصنوعی تصویرساز جمنای گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر