;
coinex

رشد چشمگیر سهام DELL به لطف هوش مصنوعی ؛ 30 درصد در یک روز!

سهام شرکت دل در روز جمعه به بالاترین ارزش تاریخی خود رسیده است. این رشد چشمگیر سهام DELL به‌دلیل استقبال شرکت‌ها از هوش مصنوعی است.

قبل از بسته شدن معاملات هفته، سهام کمپانی دل با قیمت حدود 123 دلار معامله شد. گفته می‌شود هوش مصنوعی در این رشد نقش به‌سزایی داشته و انتظار می‌رود این شرکت در سال پیش رو با قدرت مسیر ترقی را طی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رشد چشمگیر سهام DELL به لطف هوش مصنوعی ؛ 30 درصد در یک روز!

طبق گزارشی که در اینسایدر منتشر شده، سهام دل در 11 اسفند طی یک روز با رشد 30 درصدی به بالاترین حد خود رسید. از سال میلادی پیش تاکنون هم این شرکت ارزش سهام خود را 64 درصد رشد داده است.

در سه ماه گذشته نیز درآمد شرکت 23.32 میلیارد دلار بوده؛ هرچند نسبت به سه ماه قبل آن، کاهش 11 درصدی رخ داده، اما نسبت به پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران درآمد بیشتری بوده است.

رشد چشمگیر سهام DELL به لطف هوش مصنوعی ؛ 30 درصد در یک روز!

جف کلارک که مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره دل است، طی یک بیانیه اعلام کرده همچنان درحال بهینه‌سازی سرورهای خود با هوش مصنوعی هستند و میزان سفارشات نسبت به گذشته 40 درصد افزایش یافته است. به علاوه، کمپانی دل اعلام کرده با افزایش 20 درصدی سود نقدی سالانه، ارزش هر سهم به 1.78 دلار رسیده است. وی در ادامه اعلام کرد:

دل به‌تازگی از فرصت‌های هوش مصنوعی استفاده کرده است و در آینده پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت. کمپانی دل به‌طور منحصربه‌فردی این موقعیت را دارد تا مشتریان آن هوش مصنوعی‌های مولد را با عملکرد، هزینه و امنیت بهتری توسعه دهند.

در کنار رشد سریع سهام DELL، شرکت انویدیا نیز با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته و توانسته در سه ماه، ارزش سهامش را 16 درصد افزایش دهد. با این پیشرفت، ارزش بازار این شرکت، از میزان تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورهای جهان بالاتر رفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آینده این شرکت چیست؟ به نظر شما هوش مصنوعی تا چه اندازه می‌تواند در پیشرفت و رشد کمپانی‌های مختلف موثر باشد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر