;
coinex

اینفلوئنسرهای چینی به ایران وارد می شوند

بر اساس اعلام سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران اینفلوئنسرهای چینی به ایران می‌آیند.

بر اساس اعلام  مسلم شجاعی سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران اینفلوئنسر های چینی که در فضای مجازی بیش از سه میلیون بازدید کننده دارند،برای تولید محتوا به ایران می‌آیند.

بیشتر بخوانید: چگونگی گرفتن پاسپورت به شکل آنلاین

شجاعی توضیح داد: «۲۰ اینفلوئنسرچینی که به طور میانگین بیش از ۳ میلیون بازدیدکننده در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک، رِد و ویبو دارند، برای تولید محتوا به ایران سفر خواهند کرد.»

او ادامه داد: «این کار در قالب برگزاری چهار تور آشناسازی با نام پروژه سلام ایران راه افتاده است.»

سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران اعلام کرد: «نخستین گروه این اینفلوئنسرها با موضوع تنوع اقلیمی و طبیعت از ۲۶ بهمن تا ۳ اسفند از استان‌های تهران، هرمزگان و کرمان بازدید و با بیش از ۶۰ میلیون دنبال‌کننده،محتوا تولید می‌کنند.»

وی افزود: «گروه دوم ۴ اسفند از شهرهای کاشان، اصفهان، یزد، میبد، شیراز و تهران بازدید کرده‌اند. برای گروه سوم هم با موضوع جاده ابریشم بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی جاده ابریشم برنامه‌ریزی شده است.»

شجاعی در پایان گفت: «گروه چهارم اینفلوئنسرهای چینی هم با عنوان گردشگری خوراک پس از ورود به ایران با جاذبه‌های استان‌های قزوین، زنجان، گیلان و آذربایجان‌شرقی آشنا خواهند شد.»

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی ورود اینفلوئنسر های چینی به ایران چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر