coinex
راهنمای خرید تکراتو

آپدیت گوگل درایو باعث افزایش سرعت لود شدن ویدئوها می‌شود

با آپدیت گوگل درایو که اخیرا منتشر شده، به طور خودکار کیفیت ویدیو با سرعت اینترنت افراد تنظیم می‌شود تا سریع‌تر لود شوند.

اگرچه ویدیو پلیر Google Drive شباهت زیادی به ویدیو پلیر یوتیوب دارد، اما معمولا افراد هنگام پخش استریم ویدئو در این پلتفرم، متوجه روان نبودن آن می‌شدند چرا که برای شروع پخش و لود شدن ویدئو، مدت زیادی باید صبر کرد. حال گوگل برای رفع این مشکل، راه حلی ارائه داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت گوگل درایو باعث افزایش سرعت لود شدن ویدئوها می‌شود

برای رفع این دردسر، گوگل از قابلیتی با نام Dynamic Adaptive Streaming over HTTP یا همان دش (DASH) برای تمام ویدیوهای تازه بارگذاری شده در درایو استفاده خواهد کرد. با این آپدیت گوگل درایو ، ویدیوها کیفیت پخش خود را بر اساس سرعت اینترنت شما تنظیم می‌کنند.

با ارتقاء DASH در گوگل درایو، مدت زمان لود شدن ویدئو به‌شدت کم خواهد شد و بازپخش مجدد نیز کاهش می‌یابد.

آپدیت گوگل درایو باعث افزایش سرعت لود شدن ویدئوها می‌شود

تمام ویدیوهای جدیدی که شما به سرویس ذخیره‌سازی ابری اضافه می‌کنید، به DASH تغییر می‌کنند. گوگل قصد دارد تا پایان سال، تمام ویدیوهای موجود در درایو را نیز به‌روزرسانی کند تا مشکل سرعت کم لود شدن ویدئوها در گوگل درایو برطرف شود.

به علاوه، گوگل همچنین تجربه جستجو در درایو را در iOS تقویت کرده و قصد دارد این ارتقا را بر روی اندروید هم ارائه دهد. اکنون گوگل در درایو فیلترهای مفیدی مانند نوع فایل، صاحب و آخرین موارد اضافه شده را مستقیماً زیر نوار جستجو اضافه کرده است.

تب افراد (Owner) در درایو به شما امکان دسترسی به فایل‌هایی از مخاطبان اخیر شما را می‌دهد و دو تب نوع فایل (File Type) و آخرین موارد اضافه شده (Last Modified) امکان مرتب‌سازی فایل‌ها براساس این دو مورد را به شما می‌دهد.

آپدیت گوگل درایو باعث افزایش سرعت لود شدن ویدئوها می‌شود

گوگل اعلام کرده که هر کسی با حساب کاربری Workspace یا حساب کاربری شخصی گوگل خود، می‌تواند از این فیلترهای جستجوی جدید استفاده کند. معلوم است که گوگل با این بروزرسانی‌ها به تجربه کاربری در گوگل درایو توجه ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این قابلیت جدید گوگل درایو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: androidcentral

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر