;
coinex

تعدیل نیرو در گوگل همچنان ادامه دارد

گوگل از ماه پیش در حال تعدیل نیرو بوده و حدود 6 درصد از نیروهای خود را تابه‌حال اخراج کرده است؛ اما با این حال باز هم تعدیل نیرو در گوگل ادامه دارد.

شرکت آلفابت، گوگل، تعدادی از کارمندان تیم اعتماد و امنیت خود را به عنوان بخشی از کاهش گسترده‌تر کارکنان خود اخراج می‌کند، حتی در شرایطی که از اعضای آن گروه می‌خواهد در آخر هفته در حالت آماده‌باش باشند تا خروجی‌های مشکل‌ساز مرتبط با هوش مصنوعی مولد گوگل، یعنی Gemini را برطرف کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تعدیل نیرو در گوگل همچنان ادامه دارد

کاهش در گروه راه حل‌های اعتماد و امنیت توسط افرادی که از تصمیم مطلع بودند تأیید شد و خواستند نامشان فاش نشود زیرا Google جزئیات را به طور عمومی فاش نمی‌کند. یکی از افراد گفت، کمتر از 10 نفر از یک تیم حدود 250 نفره تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

تیم‌های مختلف اعتماد و امنیت Google وظیفه راه‌اندازی ابزار محافظ روی محصولات هوش مصنوعی آن را دارند و سعی می‌کنند پیش‌بینی کنند که چگونه کاربران آسیب‌رسان می‌توانند ابزارها را دستکاری کنند و ارزیابی ریسک را انجام دهند تا مطمئن شوند ابزارها برای پایگاه Google ایمن هستند.

Google در حال افزایش اتکای خود به کارکنان امنیت و اعتماد خود است، حتی اگر این کار را با افراد کمتری انجام دهد. به گفته یکی از افراد آشنا به این حرکت، اخیراً از برخی از کارمندان خواسته شده است که در آخر هفته کار کنند تا خروجی‌های Gemini را آزمایش کنند تا از اشتباهات بعدی این هوش مصنوعی مولد جلوگیری شود. یکی از رهبران گوگل در ایمیلی به کارکنان اعتماد و امنیت نوشت: “ما به چندین داوطلب در یک بلوک آماده به کار در هر زمان نیاز داریم تا بتوانیم آزمایش سریع خصمانه را در موضوعات دارای اولویت بالا فعال کنیم.”

یکی از افراد گفت، در حالی که این کاهش‌ها تأثیری بر اعضای گروه که مستقیماً روی Gemini کار می‌کنند نمی‌گذارد، تیم اعتماد و امنیت گسترده‌تر Google حجم کاری زیادی را مدیریت می‌کند زیرا این شرکت با پیامدهای Gemini که تصاویر غیرتاریخی از افراد و شخص دیگری تولید می‌کند مقابله می‌کند.

گوگل این تعدیل مشاغل را به عنوان اقدامی که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود و بخشی از تلاش‌های مستمر خود بود، در نظر گرفت. از اواسط ژانویه و در سراسر فوریه، این شرکت در حال سازماندهی مجدد کارکنان در تیم‌ها بوده است و مشخص نکرده است که تعدیل نیرو در گوگل چه زمانی متوقف می‌شود.

سخنگوی گوگل در بیانیه ای به بلومبرگ گفت: “ما مسئولانه در حال سرمایه گذاری در بزرگترین اولویت‌های شرکت و فرصت‌های مهم پیش رو هستیم.” ما ساختارهای خود را ساده می‌کنیم تا به کارمندان فرصت بیشتری بدهیم تا روی خلاقانه‌ترین و مهم‌ترین پیشرفت‌ها و بزرگترین اولویت‌های شرکت‌مان کار کنند، در حالی که بوروکراسی و لایه‌ها را کاهش می‌دهیم.»

گوگل اضافه کرد که سازماندهی مجدد تیم تحت تاثیر به آن کمک می‌کند تا از محصولات هوش مصنوعی خود حمایت بیشتری کند و به غول فناوری این امکان را می‌دهد تا در نهایت نقش‌های اعتماد و امنیت بیشتری را در شرکت اضافه کند.

کارمندان گوگل که بر روی اطمینان از ایمن و دقیق بودن ابزارهای هوش مصنوعی این شرکت کار می‌کنند؛ از جمله برخی از اعضای تیم‌های اعتماد و امنیت، در سال گذشته با روحیه ضعیف و احساس ناتوانی دست و پنجه نرم کرده اند زیرا این شرکت با وجود رقبایی مانند OpenAI، سرعت خود را در عرضه محصولات برای ادامه دادن سرعت بخشیده است.

ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل در اواخر روز سه‌شنبه در ایمیلی به کارکنان، وابستگی فزاینده شرکت به تیم‌ها را تایید کرد و گفت که کارمندان تمام‌وقت کار می‌کنند تا مشکلاتی را که کاربران با پاسخ‌های Gemini نشان داده‌اند، برطرف کنند. او اضافه کرد که گوگل قبلاً “پیشرفت قابل توجهی در طیف گسترده ای از درخواست‌ها” در جمنای دیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تعدیل نیرو در گوگل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: bloomberg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر