coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی لاوا Blaze Curve فایوجی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی لاوا Blaze Curve فایوجی با نمایشگر خمیده 120 هرتزی، تراشه مدیاتک و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

برند لاوا به دنبال محبوبیت گوشی Lava Agni 2 در هند، حالا از گوشی جدید خود یعنی لاوا Blaze Curve 5G رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند با طراحی منحنی (سه بعدی) و ویژگی‌های قابل توجهی که دارد به شدت مورد تحسین مخاطبان قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات گوشی لاوا Blaze Curve فایوجی

طراحی گوشی Lava Blaze Curve 5G و لبه‌های منحنی آن باعث شده که در دست گرفتن این دستگاه حس خوشایند و دلپذیری را به کاربر منتقل کند. پنل پشتی نیز با روکش شیشه‌ای دوگانه کاملا مات پوشانده شده که این هم به تقویت آن احساس خوشایند کمک می‌کند.

گوشی لاوا Blaze Curve

در جلوی این گوشی یک صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار گرفته که کم شباهت به گوشی‌های پرچمدار نیست. این پنل از تراکم پیکسلی 394 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 800 نیت (زیر نور خورشید) پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی 7050 مدیاتک است که در ترکیب با 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت از طریق رم مجازی) و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به خوبی از پس انجام کارهای سنگین برمی‌آید.

گوشی لاوا Blaze Curve

منبع تغذیه این دستگاه یک باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، لاوا یک رابط کاربری تمیز و کاربرپسند را تدارک دیده که با اندروید 13 کار می‌کند. شرکت سازنده، نوید ارتقا به اندروید 14 و 15 همراه با سه سال به‌روزرسانی امنیتی را هم داده است.

گوشی لاوا Blaze Curve

دوربین لاوا Blaze Curve 5G از یک سیستم سه‌گانه پشتی (دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی + لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (تعبیه شده داخل سوراخ پانچ مرکزی در پنل جلو) تشکیل شده است. سیستم دوربین از تثبیت کننده تصویر EIS و حداکثر وضوح فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه برخوردار است. این دوربین از قابلیت‌هایی مانند اسلوموشن، تایم لپس، حالت Beauty، نور شبانه HDRM و پرتره نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای، محافظ گوریلا گلس 3 برای پنل پشتی، بلندگوهای استریو با فناوری دالبی اتموس و پشتیبانی از شبکه اتصالی فایوجی روی هر دو سیم‌کارت اشاره کرد.

لاوا Blaze Curve 5G از ساعت 12 بعد از ظهر 11 مارس در دو رنگ مشکی و سبزآبی در دسترس علاقه‌مندان ساکن در کشور هند قرار خواهد گرفت. قیمت این گوشی برای دو نسخه 8/ 128 و 8/ 256 گیگابایتی به ترتیب برابر 17999 روپیه (معادل 220 دلار و 200 یورو) و 18999 روپیه (معادل 230 دلار و 210 یورو) خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید از طریق فروشگاه رسمی لاوا، آمازون و سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و قیمت گوشی لاوا Blaze Curve فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر