;
coinex

آپدیت iOS 17.4 در اروپا منتشر شد؛ سایدلود فقط برای کاربران اروپایی کار می‌کند

آپدیت iOS 17.4 با قابلیت سایدلودینگ در اروپا منتشر شد. کاربرانی که ساکن اروپا نیستند هم می‌توانند از این آپدیت برای رفع مشکلات امنیتی گزارش شده، استفاده کنند.

شرکت اپل امروز با هدف پیروی از قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) از سیستم عامل‌های iOS 17.4 و iPadOS 17.4 رونمایی کرد. این نسخه از سیستم عامل اپل با اصرار و پافشاری‌های اتحادیه اروپا تغییرات اساسی را به دنبال دارد که مهم‌ترین آن پشتیبانی از فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت iOS 17.4 در اروپا

اپل امروز آپدیت iOS 17.4 را با قابلیت‌های جدید مانند سایدلودینگ در اروپا منتشر کرد. البته توجه داشته باشید که تمام تغییرات و قابلیت‌های مربوط به DMA فقط در اروپا در دسترس خواهند بود.

آپدیت iOS 17.4

با آپدیت جدید، هر مرورگری به جز سافاری اپل، می‌تواند از هر موتور چیدمانی که دلخواه توسعه‌دهندگانش است استفاده کند. به عبارت دیگر مرورگرهای وب دیگر مجبور به استفاده از موتور وب کیت اپل نیستند. علاوه بر این، هنگامی که کاربران برای اولین بار پس از نصب به‌روزرسانی وارد سافاری می‌شوند، با یک صفحه انتخاب مرورگر روبرو شده و می‌توانند مورد دلخواه خود را انتخاب کنند.

یکی دیگر از تغییراتی که برای کاربران آیفون در اروپا اعمال می‌شود، پشتیبانی NFC از کیف پول و برنامه‌های بانکی جایگزین است. یعنی کاربران اروپایی دیگر مجبور به استفاده از Apple Pay نخواهند بود.

مواردی که ذکر شد همگی فقط مختص به کاربران اروپایی آیفون‌ها است، اما به جز آنها تغییرات دیگری هم وجود دارند که برای کلیه کاربران فعال خواهند شد. از میان این تغییرات می‌توان به رونوشت‌ خودکار پادکست (به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی)، شکلک‌های جدید (قارچ، ققنوس، زنجیر شکسته، سر تکان دادن) و رفع دو مشکل امنیتی اشاره کرد. بنابراین بهتر است هر چه زودتر نسبت به آپدیت سیستم عامل خود اقدام کنید تا حداقل از شر مشکلات امنیتی در امان بمانید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت iOS 17.4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر