coinex
otetmarket
propification.com

برنامه ایکس به زودی از کلیدهای عبور در اندروید پشتیبانی می‌کند

پیش‌تر برنامه ایکس پشتیبانی از کلیدهای عبور را در اختیار کاربران ios قرار داد. اکنون این پلتفرم در تلاش است تا این قابلیت را برای کاربران اندرویدی فعال کند.

در ژانویه امسال، برنامه ایکس (توئیتر سابق) پشتیبانی از کلیدهای عبور را برای کاربران iOS اضافه کرد. اکنون، این شرکت در تلاش است تا این قابلیت را برای کاربرانی اندرویدی پلتفرم خود نیز فعال کند.

بیشتر بخوانید: لینک دانلود نسخه ویندوزی تردز در دسترس قرار گرفت [+ لینک دانلود]

طبق گزارشی که AssembleDebug در TheSpAndroidمنتشر کرده، آخرین نسخه بتای برنامه X برای اندروید (نسخه 10.32.0) حاوی رشته‌ کدهایی است که کلیدهای عبور را نشان می‌دهد. نکته جالب‌ اینجاست که نویسنده توانسته این ویژگی را برای خود فعال کند. پس از فعالسازی این قابلیت، گزینه‌ای برای فعال کردن کلیدهای عبور با توضیح «فعال کردن کلیدهای عبور برای محافظت بیشتر که ممکن است به بیومتریک شما مرتبط باشد» ظاهر خواهد شد. این گزینه در تنظیمات و حریم خصوصی، امنیت و دسترسی به حساب امنیت قرار گرفته است.

متأسفانه، پشتیبانی از کلیدهای عبور در حال حاضر قابل استفاده نیست، این موضوع بیانگر این است که پروژه هنوز در حال توسعه است. پس از آماده شدن این ویژگی، شرکت احتمالا آن را به طور پیش فرض در نسخه بتا برنامه فعال کند، تا آن را به طور کامل آزمایش کرده و سپس آن را در نسخه پایدار برنامه در دسترس قرار دهد. هنگامی که این اتفاق افتاد، می‌توانید با احراز هویت خود با استفاده از اسکنر اثر انگشت تلفن یا رایانه لوحی یا سیستم تشخیص چهره، وارد برنامه X برای Android شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی قابلیت جدید برنامه ایکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر