;
coinex

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت هدیه دولت

5 گیگابایت اینترنت هدیه دولت ویژه ماه رمضان و نوروز 1403 برای همه مردم در نظر گرفته شده است. آخرین مهلت ثبت نام اینترنت هدیه دولت تا جه زمانی خواهد بود؟

حتماً اطلاع دارید که دولت 5 گیگابایت اینترنت رایگان و هدیه برای همه مردم به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و نوروز 1403 درنظر گرفته است. این خبر را وزیر ارتباطات پس از جلسه هیئت دولت درمیان خبرنگاران اعلام کرد.

برای دریافت این هدیه می‌بایست به سامانه پنجره ملی خدمات هوشمند دولت مراجعه کنید و با وارد کردن شماره موبایل خود درخواست فعالسازی بسته اینترنت هدیه دولت را ثبت کنید. ضمناً آخرین مهلت ثبت نام اینترنت هدیه دولت تا آخر امشب سه‌شنبه، 29 اسفند 1402 خواهد بود و احتمالاً تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: بعد از کوروش کمپانی، نوبت توشه من است؛ نعل وارونه توشه من در خرید اینترنتی

آخرین مهلت ثبت نام اینترنت هدیه دولت اعلام شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هفته گذشته از ارائه بسته اینترنت رایگان ۵ گیگی دولت به مردم خبر داد. زارع‌پور در این زمینه گفت:

به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان، یک بسته اینترنت رایگان برای مردم در نظر گرفتیم که حجم آن ۵ گیگ معادل ۱۲ گیگ ترافیک داخل است. مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند این بسته را دریافت کنند؛ تا عید فطر امکان استفاده از این بسته وجود دارد.

این بسته از فردا چهارشنبه، 1 فروردین 1403 برای همه ثبت‌نام‌کنندگان واریز خواهد شد. در صفحه ثبت نام بسته اینترنت اینترنت هدیه دولت ذکر شده است که آخرین مهلت ثبت‌نام تا پایان روز 29 اسفند 1402 است.

بیشتر بخوانید:

آیا شما بسته اهدایی دولت را فعال کرده‌اید؟ اگر هنوز موفق به ثبت‌نام نشده و یا شیوه ثبت‌نام را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم به لینک بالای صفحه در «فعالسازی بسته هدیه دولت» مراجعه کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر