coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S24 FE تابستان امسال از راه می‌رسد؛ مینی پرچمدار مورد انتظار

سامسونگ پس از معرفی گوشی پرحاشیه و پرطرفدار گلکسی S23 FE در سال گذشته، حالا در نظر دارد که از گوشی جدید این سری یعنی گلکسی S24 FE در تابستان سال جاری رونمایی کند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه نسخه فن ادیشن سری پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S24 FE است. زمان دقیقی برای این واقعه نه از سوی شرکت سازنده و نه از سوی افشاگران اعلام نشده و تاکنون نظرات در این باره متفاوت و متناقض بوده است، با این حال مسلما زمان زیادی تا عرضه این محصول مورد انتظار باقی نمانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان معرفی گلکسی S24 FE

جدول زمانی سامسونگ در معرفی نسخه‌های فن ادیشن، تا به امروز چندان دقیق و طبق یک فرمول کلی نبوده، بنابراین نتیجه‌گیری درباره تاریخ عرضه گوشی FE جدید این شرکت کار دشواری است. به طور کلی تاریخ عرضه مدل‌های FE این شرکت تا به امروز به شرح زیر بوده است:

  • گلکسی S20 FE در 23 سپتامبر 2020
  • گلکسی S21 FE در 4 ژانویه 2022
  • گلکسی S22 FE تولید نشده
  • گلکسی S23 FE در 4 اکتبر 2023
  • گلکسی S24 FE به زودی

با توجه به تاریخ معرفی Galaxy S23 FE، گلکسی S24 FE نیز به احتمال زیاد در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد. با این حال، رسانه کره‌ای The Elec، بر اساس برخی شواهد معتقد است که سامسونگ این گوشی را خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم عرضه خواهد کرد.

گلکسی S24 FE

طبق گزارش این رسانه، اجزای نمایشگر Galaxy S24 FE مانند DDI وارد تولید انبوه شده و گفته می‌شود که حجم تولید آن میلیونی است. بنابراین تعداد دستگاه‌های موجود در زمان عرضه نیز باید میلیونی باشد. این نشان می‌دهد که سامسونگ خط تولید FE را جدی گرفته و انتظار دارد که گوشی جدید این سری با استقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شود. این رسانه ادعا می‌کند که Galaxy S24 FE در تابستان سال جاری عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی گلکسی S24 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر