coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت موتو اج 50 پرو در بازار اروپا اعلام شد [+ تاریخ عرضه]

موتورولا پس از معرفی Moto Edge 50 Pro در بازار هند، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه آن در بازار اروپا است. امروز نیز گزارشی منتشر شده که قیمت موتو اج 50 پرو به همراه تاریخ عرض آن در بازار اروپا را فاش کرده است.

موتورولا به تازگی از یک گوشی میان رده قدرتمند با نام Moto Edge 50 Pro در بازار هند رونمایی کرده است. این محصول جدید از برند مستقر در چین، به تراشه تازه معرفی شده اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز شده و از یک سیستم دوربین توانمند با یک صفحه نمایش بزرگ باکیفیت برخوردار است.

این شرکت قصد دارد که به زودی این گوشی جذاب را در بازار اروپا نیز عرضه کند. حال، گزارشی از Appulas منتشر شده که قیمت موتو Edge 50 Pro با جدول زمانی عرضه این دستگاه در بازار اتحادیه اروپا را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه و قیمت موتو اج 50 پرو

طبق گزارش Appuals، موتورولا اج 50 پرو (Motorola Edge 50 Pro) در اواسط ماه آوریل در اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی در بازار اروپا تنها در یک پیکربندی 12 / 256 گیگابایتی با قیمت 699 یورو عرضه خواهد شد.

قیمت موتو اج 50 پرو

اگر به یاد داشته باشید قیمت این نسخه در بازار هند برابر 35999 روپیه بود، یعنی چیزی حدود 398 یورو یا 432 دلار آمریکا. علاوه بر این، یک نسخه ارزان‌تر 8 / 256 گیگابایتی نیز وجود داشت که با برچسب قیمت 31999 روپیه (معادل 354 یورو/ 384 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. بنابراین اگر این قیمت‌گذاری درست باشد، مشتریان اروپایی در مقایسه با خریداران هندی برای خرید این گوشی باید حدود 60 درصد مبلغ بیشتری بپردازند.

برخلاف قیمت، گزینه‌های رنگی در هر دو بازار یکسان بوده و شامل مشکی، سفید مرواریدی و آبی می‌شود. در جعبه این گوشی یک آداپتور شارژ ۱۲۵ واتی نیز وجود خواهد داشت.

مشخصات موتو اج 50 پرو

موتورولا Edge 50 پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی POLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتز، حداکثر روشنایی 2000 نیت و فناوری HDR10 پلاس است. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز شده که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

منبع تغذیه یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 125 واتی TurboPower و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. بخش نرم‌افزار نیز با سیستم‌ عامل اندروید 14 کار می‌کند و به‌روزرسانی‌های نرم افزاری تا اندروید 17 را دریافت می‌کند.

قیمت موتو اج 50 پرو

در پنل پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی (به عنوان سنسور ماکرو و عمقسنج نیز عمل میکند) وجود دارد. موتورولا ادعا می‌کند که سنسور اصلی به هوش مصنوعی مجهز شده و برای عکاسی حرفه‌ای کاملا مناسب است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای و بلندگوهای استریو دوگانه با فناوری دالبی اتموس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قیمت موتو اج 50 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر