coinex
راهنمای خرید تکراتو

محصولات جدید ناتینگ در 18 آوریل وارد بازار خواهند شد

محصولات جدید ناتینگ یعنی Nothing Ear و Nothing Ear (a) به زودی و احتمالا در تاریخ 18 آوریل (پنجشنبه) روانه بازار خواهند شد.

برند ناتینگ تاریخ معرفی محصولات جدید خود را رسما اعلام کرد. این کمپانی مستقر در لندن، در چند روز گذشته، بدون فاش کردن جزئیات و مشخصاتی، مشغول تبلیغ محصولات جدید خود بوده است. این محصولات که در دسته هدفون‌های بی‌سیم قرار می‌گیرند، با نام‌های Nothing Ear و Nothing Ear (a) به زودی وارد بازار خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی محصولات جدید ناتینگ

محصولات صوتی Ear و Ear (a) ناتینگ در تاریخ 18 آوریل روز پنجشنبه، به بازار عرضه خواهند شد. طبق گفته‌های شرکت سازنده، ناتینگ ایر جانشین ایر (2) از سال گذشته خواهد بود. در واقع همه انتظار داشتند که نام یکی از این محصولات Ear (3) باشد، اما ظاهرا این شرکت استراتژی خود در نام‌گذاری را تغییر داده است.

محصولات جدید ناتینگ

ناتینگ Ear (a) به احتمال زیاد یک نسخه ارزان قیمت از Ear خواهد بود. البته این فقط یک حدس است اما از آنجایی که ناتینگ فون (2a) یک گوشی هوشمند میان‌رده و اقتصادی بود، چندان اشتباه به نظر نمی‌رسد.

بر اساس گفته‌های ناتینگ، هدفون Nothing Ear برای ارائه صدای واضح با بیس بهتر به یک درایور سرامیکی جدید مجهز خواهد شد. حذف نویز فعال نیز نسبت به نسل قبلی از 40 دسی‌بل به 45 دسی‌بل رسیده است. انتظار می‌رود که هر دو دستگاه یعنی Nothing Ear و Ear (a) از طراحی‌های شفاف و خاص ناتینگ برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره محصولات جدید ناتینگ یعنی ناتینگ ایر و ناتینگ ایر (a) چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر