coinex
راهنمای خرید تکراتو

قابلیت پنهان کردن عبارات توهین‌آمیز در تردز فعال شد

تردز اخیرا سعی دارد با افزودن قابلیت‌های جدید تجربه کاربران را بهبود بخشد. روز گذشته موسری مدیر این برنامه قابلیت بایگانی کردن پست‌های تردز را معرفی کرد؛ اکنون نیز مشخص شد که قابلیت پنهان کردن عبارات توهین‌آمیز در تردز در دسترس قرار گرفته است.

قابلیت بایگانی به شما کمک می‌کرد صفحه مرتب‌تری داشته و هر محتوایی که نمی‌خواهید دیگران آن را ببینند از دید عموم پنهان کنید. قابلیت پنهان کردن عبارات توهین‌آمیز ویژگی دیگری است که امروز معرفی شد. شما پیش از این می‌توانستید کلمات، عبارات و ایموجی‌های خاصی را که در واکنش به محتواهای شما ارسال می‌شد را فیلتر کنید.

بیشتر بخوانید: گزینه بایگانی پست های تردز در حال آزمایش است

بر اساس اعلام آدام موسری و مدیریت رسمی این برنامه، این قابلیت، اکنون در کل برنامه در دسترس است. این بدان معناست که کلماتی که شما آنها را فیلتر یا به نوعی حذف کرده‌اید در فید عمومی، نتایج جستجو، نمایه‌ها یا پاسخ‌های شما نمایش داده نمی‌شوند.

قابلیت پنهان کردن عبارات توهین‌آمیز در تردز فعال شد

شما می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، حریم خصوصی، کلمات پنهان برنامه Threads، لیست خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورت لزوم آنها را تغییر دهید.

گرچه عدم امکان ارسال پیام مستقیم، باعث شده کاربران از انتخاب این پلتفرم به عنوان شبکه اجتماعی خود اجتناب کنند. با این وجود این ویژگی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اطمینان حاصل شود که Threads مکانی دلپذیر برای مکالمات باقی می‌ماندغ به نظر می‌رسد قابلیت پنهان کردن عبارات توهین‌آمیز مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به هر حال تردز به آزمایش الگوریتم خود و اجرای روش‌های خلاقانه‌تر برای ارتقای سطح برنامه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

با ما تکراتو در ارتباط باشید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر