coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هواوی واچ فیت 3 به زودی و در ماه جاری معرفی خواهد شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

هواوی واچ فیت 3 در چند روز آینده در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، پیش‌سفارش این محصول آغاز شده و به دنبال آن جزئیاتی مانند مشخصات و قیمت هم فاش شده است.

ساعت هوشمند جدید هوآوی با نام هواوی فیت 3 در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله بریتانیا و آلمان برای پیش‌سفارش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. وب‌سایت رسمی بریتانیا، عرضه نهایی Huawei Watch Fit 3 را برای تاریخ 7 می 2024 (18 اردیبهشت 1403) برنامه‌ریزی کرده است. در این وب‌سایت به هیچ یک از مشخصات این دستگاه اشاره نشده اما خوشبختانه صفحات آمازون در مناطقی مانند فرانسه و اسپانیا، جزئیات این گجت را فاش کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی واچ فیت 3

طبق اطلاعات موجود در فروشگاه اینترنتی آمازون، هواوی Watch Fit 3 دارای یک صفحه نمایش 1.82 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 60 هرتز، تراکم پیکسلی 347 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 1500 نیت خواهد بود. برای ردیابی سلامت و نظارت بر معیارهای سلامتی، این ساعت از حسگرهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SpO2) و تعداد تنفس برخوردار خواهد بود.

هواوی واچ فیت 3

برنامه همراه این ساعت یعنی Huawei Health، داده‌های سلامتی شما را ثبت کرده و گزارش‌های پیشرفت درباره تناسب کلی اندام شما را به اشتراک گذاشته و همچنین یک‌سری تمرینات ورزشی مناسب را به شما توصیه می‌کند. علاوه بر این، این ساعت دارای GPS داخلی و حالت جدید Track Running است که فاصله پا و دیگر موارد مهم هنگام دویدن را اندازه‌گیری می‌کند.

واچ Fit 3 چهار گیگابایت حافظه دارد و با باتری 400 میلی آمپر ساعتی تا 7 روز متوالی آماده به کار است. قابلیت تماس بلوتوثی نیز به شما این امکان را می‌دهد تا مستقیما با ساعت هوشمند خود تماس برقرار کنید و بدون نیاز به گوشی، به تماس‌های ورودی پاسخ دهید.

طبق لیست آمازون، قیمت هواوی واچ فیت 3 برای نسخه پایه در اتحادیه اروپا و بریتانیا حدود 159.00 یورو / 179.98 پوند خواهد بود. از سوی دیگر، نسخه چرمی این ساعت با قیمت 179.00 یورو / 199.98 پوند به فروش خواهد رسید. شایان ذکر است که پیش‌سفارش این محصول در بریتانیا، با هدفون Freebuds SE 2 هواوی همراه است که حدود 39.99 پوند قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gzimochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر