coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آیکو Z9x 5G پیش از عرضه لیست شد

احتمالا گوشی بعدی که آیکو به بازار عرضه می‌کند آیکو Z9x 5G باشد. با توجه به اینکه هنوز زمانی برای عرضه آن اعلام نشده شاید برای شما دور از انتظار باشد اما باید بدانید که لوازم جانبی این دستگاه در آیکو هند لیست شده است.

در لیست مذکور قیمت تمام لوازم جانبی آیکو Z9x 5G از جمله آداپتور برق، کابل USB، باتری، دوربین، مادربرد و مجموعه صفحه نمایش مشخص شده. همچنین اعلام نشده این دستگاه سه حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایت + 128 گیگابایت، 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 128 گیگابایت ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: عکس‌های واقعی گوشی آیکو Z9 توربو لو رفت

البته به نظر می‌رسد دستگاه جدید یک نسخه تغییر نام تجاری از Vivo T3x 5G که اخیرا با همین مشخصات در چین عرضه شده البته از نظر مشخصات تصویربرداری با یکدیگر فرق دارند.

آیکو Z9x 5G احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. همچنین انتظار می‌رود که در قلب آن، چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1، همراه با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 قرار بگیرد. ممکن است یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی داشته باشد.

گوشی جدید آیکو احتمالا دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی سامسونگ S5K4H7 و تنظیمات پشتی متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Samsung S5KJNS به همراه سنسور عمق 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1B را به همراه دارد. انتظار می‌رود این دستگاه بر روی اندروید 14 با پوشش FunTouch OS 14 اجرا شود و آخرین تجربه نرم افزاری را به کاربران ارائه دهد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می‌توان به اسکنر اثر انگشت، بلندگوی دوگانه و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. گرچه Z9x چینی دارای یک بلستر IR است اما احتمالا به نسخه هندی نرسد.

با ابعاد 165.70 x 76 x 7.99 میلی‌متر و وزن 199 گرم به ما نوید یک گوشی خوش دست را می‌دهد. این دستگاه تاکنون موفق به دریافت استاندارد IP64 شده بنابراین  در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیکو Z9x 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر