coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی ویرایش پیام بالاخره به اسنپ‌چت هم رسید

برنامه محبوب اسنپ چت بالاخره ویژگی ویرایش پیام را به کاربرانش ارائه کرد. اکنون کاربران می‌توانند پیام‌های خود را تا 5 دقیقه پس از ارسال ویرایش کنند و همچنین از واکنش‌های اموجی استاندارد بهره‌مند شوند.علاوه بر این، ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی مانند یادآورهای هوش مصنوعی و امکان ایجاد نمای ظاهری شخصی بیت‌موجی به اسنپ‌چت اضافه شده است. به این معنی که کاربران می‌توانند از سیستم یادآوری که مبتنی بر هوش مصنوعی است برای تنظیم قرارها و رویدادهایشان کمک بگیرند تا بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشند.

همچنین هوش مصنوعی به کار گرفته شده در یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 می‌تواند بیت‌موجی‌های مورد علاقه کاربران را با دریافت کمترین توضیحات برای آنها بسازد؛ به این ترتیب بیت‌موجی‌ها تنوع و جذابیت بیشتری پیدا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:


ویژگی ویرایش پیام در اسنپ‌چت

ویژگی ویرایش پیام در اسنپ‌چت تقریبا در همه‌ی پلتفرم‌های این‌چنینی وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد اشتباهات متنی خود را اصلاح کنند. البته پیام‌های ویرایش شده برچسب ادیت را خواهند داشت که نشان می‌دهد بر روی پیام تغییراتی صورت گرفته است.

شرکت اسنپ زمان انتشار ویژگی ویرایش پیام‌ها را برای تمام کاربرانش اعلام نکرده است. اغلب ویژگی‌های جدید را ابتدا به کاربران اشتراکی ارائه می‌دهد. هفته گذشته، اسنپ اعلام کرد که اسنپ‌چت پلاس با هزینه 3.99 دلار در ماه به 9 میلیون مشترک رسیده است.

همچنین، اخیراً اسنپ‌چت فیلتر عکس هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کرده است که عکس‌های سلفی را به تصاویری با زمینه دهه 1990 تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر