coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در اجرای بازی‌های گرافیکی حیرت‌انگیز است

Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده که عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین، بسیار خوب و رضایت‌بخش خواهد بود.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط افشاگر مشهور صنعت موبایل، Digital Chat Station، به نظر می‌رسد که کوالکام در حال توسعه چیپست جدید خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 با عملکرد بالا و امیدوارکننده است. او می‌گوید که این تراشه قادر است بازی‌هایی با گرافیک بالا مانند Genshin Impact را با رزولوشن 1080p اجرا کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام

متاسفانه Digital Chat Station در پست خود به هیچ امتیاز بنچمارکی اشاره نکرده، اما همین اطلاعات هم نشان‌دهنده مهارت و سطح بالای تراشه در مدیریت برنامه‌های گرافیکی سنگین هستند. او همچنین در ادامه خاطر نشان کرده که موجی از اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 پس از تعطیلات روز ملی چین (1 اکتبر) به راه خواهد افتاد. از آنجایی که انتظار می‌رود تراشه جدید کوالکام در ماه اکتبر عرضه شود، این اطلاعات درست و قابل اطمینان به نظر می‌آیند.

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4

گفته می‌شود که اولین دستگاه مجهز به این تراشه پرچمدار، گوشی‌های سری 15 شیائومی خواهند بود. پس از آن گوشی‌هایی مانند سری ردمی K80 و وان پلاس 13 از این تراشه استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر، امتیازات معیار Snapdragon 8 Gen 4 به طور مداوم در حال افزایش هستند. آخرین امتیاز ثبت شده برای این تراشه در آنتوتو برابر 1769083 است. متاسفانه این امتیاز پایین‌تر از امتیاز پردازنده پرچمدار فعلی این شرکت یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 است، اما پیش‌بینی می‌شود که در آینده، امتیازها بالاتر بروند.

البته توجه داشته باشید که این امتیازها مربوط به نمونه مهندسی پردازنده هستند و تراشه هم در طول آزمایش زیر فشار شدیدی از سوی CPU بوده، بنابراین این امتیازها را نمی‌توان معیار اصلی برای سنجش عملکرد آن قرار داد.

حال باید منتظر بمانیم تا کوالکام محصول نهایی را به بازار عرضه کند و پس از آن با بررسی‌های دقیق‌تر، قابلیت‌های واقعی اسنپدراگون 8 نسل 4 را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر