coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ مدیر سابق سیری اپل را برای رهبری تیم جدید گلکسی AI استخدام کرد

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ در حال استخدام مدیر سابق سیری اپل ، مسئول آگاهی متنی و مکالمه‌ای سیری، برای رهبری تیم جدید هوش مصنوعی خود است. سامسونگ اوایل امسال از ویژگی‌های جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی در گلکسی s24 رونمایی کرد؛ با اینحال دستیار دیجیتالی صوتی Bixby را آنچنان که انتظار می‌رفت بروزرسانی نکرده بود.


بیشتر بخوانید:


مدیر سابق سیری اپل به استخدام سامسونگ درآمد

طی سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد Bixby از رقبای خود مانند الکسا، دستیار گوگل و سیری عقب‌تر افتاده است. اما سامسونگ احتمالا برنامه‌هایی برای احیای Bixby و دیگر تلاش‌های هوش مصنوعی خود داشته باشد.

بر اساس گزارش خبرنگار معتبر بلومبرگ، مارک گورمن، سامسونگ «مورات اکباک» را برای رهبری واحد جدیدی به نام مرکز هوش مصنوعی آمریکای شمالی استخدام کرده است.

پروفایل لینکدین مورات اکباک نشان می‌دهد که او هنوز در اپل مشغول به کار است و به عنوان رئیس هوش مصنوعی مکالمه‌ای و متنی در سیری فعالیت می‌کند. اما اگر گزارش بلومبرگ صحیح باشد، او ممکن است در حال گذراندن دوره خروج از اپل باشد.

سامسونگ مدیر سابق سیری اپل را برای رهبری تیم جدید گلکسی AI استخدام کرد

ظاهراً سامسونگ این هفته به صورت داخلی این خبر را اعلام کرده، در حالی که اپل مشغول معرفی Apple Intelligence و تمام ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی خود برای iPadOS 18، iOS 18 و macOS Sequoia بود.

گفته می‌شود که سامسونگ در حال ترکیب تیم‌های خود در تورنتو و مانتین ویو، کالیفرنیا است. بر اساس یک یادداشت داخلی، سامسونگ این دو تیم را برای بهبود عملیات و افزایش کارایی ترکیب کرده است.

با توجه به اینکه هوش مصنوعی به یک روند داغ تبدیل شده، شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ به صورت تهاجمی در حال معرفی ویژگی‌ها و خدمات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در محصولات خود هستند.

در اپل، مورات اکباک مسئول تعریف و اجرای استراتژی سیری، دستیار دیجیتالی شخصی اپل، با تمرکز بر شخصی‌سازی، متنی‌سازی و پیشرفت‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای و چندوجهی بود. او می‌تواند این تجربه گسترده را برای بهبود Bixby و هوش مصنوعی گلکسی در اکوسیستم دستگاه‌های سامسونگ به ارمغان بیاورد.

مدیر جدید سامسونگ یک محقق هوش مصنوعی بوده که ده سال پیش در مایکروسافت روی دستیارهای صوتی کار کرده است. امیدواریم او بتواند تلاش‌های هوش مصنوعی سامسونگ را در سراسر اکوسیستم دستگاه‌ها و خدمات خود تقویت کند. استفاده موثر از هوش مصنوعی می‌تواند سرنوشت دهه آینده این شرکت کره‌ای را تعیین کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر