coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین برنامه های مدیریت پسورد 2024 ؛ از اطلاعات خود محافظت کنید!

بهترین برنامه های مدیریت پسورد به شما امکان می‌دهند که همه رمزهای خودتان را از طریق یک پلتفرم جامع و به صورت راحت و امن مدیریت کنید.

کارشناسان امنیت سایبری به افراد توصیه می‌کنند که برای هر حساب کاربری خودشان از رمزهایی طولانی، پیچیده و متفاوت استفاده کنند. ممکن است انجام این کار کمی سخت و چالش برانگیز باشد؛ به خصوص اگر برای تولیدهای رمزهایی امن از ابزارهای مولد پسورد استفاده کنید. خوشبختانه برای این مشکل هم راهکاری مفید به نام پسورد منیجر ساخته شده است.

بعضی از پسورد منیجرها قابلیت تولید رمز عبور را هم دارند اما ممکن است برای دسترسی به چنین قابلیت‌های جانبی نیاز به پرداخت هزینه بیشتر داشته باشید. در ادامه مطلب با فهرستی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد آشنا می‌شوید که بر اساس شرایط و ضوابطی سخت و دقیق انتخاب شده و انواع کاربردها و بودجه‌ها را پوشش می‌دهند. برای انتخاب این پسورد منیجرها ویژگی‌هایی مثل امنیت، راحتی استفاده، ظرفیت ذخیره رمز و اطلاعات دیگر، ارزش پرداخت هزینه، سازگاری و محدودیت‌های دستگاه مد نظر بوده‌اند.

اگر در جستجوی یک پسورد منیجر کارآمد و خوب هستید، با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین برنامه های مدیریت پسورد

قوی‌ترین پسوردها آنهایی هستند که نمی‌توان به راحتی حفظ‌‌شان کرد. خیلی از کاربران، یک رمز اصلی دارند که برای همه حساب‌های کاربری از همان رمز استفاده کرده و فقط یکسری تغییر جزئی در آن ایجاد می‌کنند. این در حالیست که یک رمز قوی، ترکیبی منحصربفرد از حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه است. ابزاری که برای حل این چالش طراحی شده، پسورد منیجر یا همان برنامه مدیریت پسورد است.

بهترین برنامه های مدیریت پسورد
بهترین برنامه های مدیریت پسورد

یک پسورد منیجر امن و قوی، همه رمزهای شما را به خاطر می‌سپارد تا نگران فراموش کردن آنها نباشید. برنامه‌های مدیریت پسورد یک مخزن پسورد ایجاد می‌کنند تا همه رمزهای شما را به روشی امن و تجمیع شده نگه دارند. تنها رمزی که باید به خاطر داشته باشید، رمز اصلی خود برنامه مدیریت پسورد است.

با توجه به اهمیت پسورد منیجرها، در ادامه مطلب با بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد آشنا می‌شوید.

1. NordPass

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: دارد
  • محدودیت دستگاه: 6 عدد
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید و iOS
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، سافاری، اوپرا، بریو

دلایل خرید: امکان وارد کردن اطلاعات از همه مرورگرها، قابلیت‌های متنوع سطح پریمیوم

دلایل اجتناب از خرید: محدودیت سطح رایگان، نداشتن انجمن یا تلفن پشتیبان

NordPass به دلیل داشتن امکانات پیشرفته و رابط کاربری حرفه‌ای، برای بسیاری از افراد، خانواده‌ها و سازمان‌ها یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد محسوب می‌شود. البته ممکن است امکانات این پسورد منیجر برای بعضی از کاربران بیش از حد نیاز باشد.

این پسورد منیجر که توسط تولید کننده یکی از بهترین وی‌پی‌ان‌های بازار ساخته شده، همه ویژگی‌های استاندارد مورد انتظار از چنین ابزاری را دارد و می‌توانید از آن به عنوان یک برنامه مدیریت پسورد گوگل هم استفاده کنید.

کلاینت چند کاره پسورد منیجر NordPass برای همه پلتفرم‌های پرطرفدار پیاده سازی شده و این پسورد منیجر با داشتن عملکردی بسیار خوب، تجربه‌ای بی‌نظیر و روان در همه پلتفرم‌ها فراهم می‌کند و فرایند تنظیم و راه‌اندازی اولیه آن هم بسیار راحت است.

طرح رایگان NordPass امکان ذخیره نامحدود پسوردها را فراهم می‌کند که این قابلیت لزوماً در همه پسورد منیجرها وجود ندارد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که با وجود امکان همگام سازی رمزها با دستگاه‌های دیگر در این سطح، هر بار نمی‌توان به بیشتر از یک دستگاه لاگین کرد. البته این محدودیت در نسخه رایگان وجود ندارد و می‌توانید همزمان به حداکثر 6 دستگاه لاگین کنید.

این پسورد منیجر، یک مرکز راهنمای آنلاین و همچنین پشتیبانی شبانه‌روزی ایمیل دارد و در مجموع نسبت به هزینه آن، یک ابزار کاملاً ارزشمند و قوی و یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد است.

بیشتر بخوانید

بهترین آنتی ویروس اندروید

بهترین نرم افزارهای ریکاوری

 

2. Dashlane

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: دارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: اندروید، iOS و اپل واچ
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، سافاری

دلایل خرید: همگام سازی راحت بین دستگاه‌ها، شامل وی‌پی‌ان، ذخیره امن داکیومنت‌ها

دلایل اجتناب از خرید: بالا بودن قیمت طرح‌های پریمیوم، محدودیت گزینه‌های پشتیبانی

Dashlane یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای مدیریت رمز عبور است که به رقیب اصلی خودش یعنی NordPass شباهت زیادی دارد اما تمرکز اصلی این ابزار، ارایه قابلیت‌های امنیتی قوی است. طرح پریمیوم این نرم افزار قیمت بالایی دارد اما میلیون‌ها کاربر آن را بهترین برنامه مدیریت پسورد می‌دانند که این انتخاب بی‌دلیل نیست.

Dashlane با داشتن قابلیت‌های متنوع و امکانات امنیتی قوی، خودش را به عنوان یکی از بهترین برنامه های مدیریت رمز عبور برای مشاغل و افراد اثبات کرده است.

قابلیت ذخیره تعداد نامحدودی رمزعبور و حفاظت از آنها با احراز هویت چند مرحله‌ای باعث شده که استفاده از این ابزار با وجود راحتی، کاملاً امن باشد.

تنظیم اولیه و راه‌اندازی Dashlane بسیار راحت است و تنها شامل چند گام می‌شود. طراحی رابط کاربری این نرم افزار هم به صورتی است که پیمایش و پیدا کردن گزینه‌های مورد نظر در آن به راحتی انجام می‌شود.

مهم‌تر اینکه، می‌توانید در Dashlane فایل ذخیره کنید – البته راهکارهای ذخیره مبتنی بر ابر برای کاربرانی که قصد دارند فایل‌های زیادی را به صورت امن ذخیره کنند، گزینه بهتری هستند. نسخه پریمیوم Dashlane هم شامل یک وی‌پی‌ان است که عملکرد خوبی دارد.

تنها ایراد پسورد منیجر Dashlane محدودیت تعداد ساعت‌های چت زنده و هزینه نسبتاً بالای آن است و اینکه در نسخه رایگان آن محدود به استفاده از یک دستگاه هستید.

3. RoboForm

بهترین برنامه های مدیریت پسوردمشخصات

  • سطح رایگان: دارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، ChromeOS، اندروید، iOS
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس

دلایل خرید: قیمت بسیار مناسب، ذخیره داده‌ها به صورت آنلاین یا محلی، احرازهویت چند مرحله‌ای

دلایل اجتناب از خرید: عدم همگام سازی دستگاه‌ها به صورت رایگان

RoboForm یکی دیگر از بهترین برنامه های مدیریت پسورد با قابلیت پر کردن خودکار فیلدها است که برای مرورگرهای مهم افزونه داشته و برای دستگاه‌های آیفون و اندروید هم اپلیکیشن مخصوص دارد.

نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن هم بسیار راحت است اما در نسخه موبایلی آن باید علاوه بر پسورد اصلی، چند روش احرازهویت دیگر را هم فعال کنید مثل پین کد، احرازهویت بیومتریک و غیره. نسخه رایگان RoboForm امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد از جمله امکان ذخیره مخزن رمزهای خودتان روی دستگاه یا در بستر ابر – که معمولاً در نسخه غیررایگان اپلیکیشن‌ها وجود دارد.

یکی دیگر از امکانات RoboForm که می‌توان آن را بهترین برنامه مدیریت پسورد اندروید و دستگاه‌های موبایل دانست، امکان شناسایی رمزهای ضعیف و تکراری و همچنین یک مولد پسورد برای تغییر این رمزها است.

RoboForm قابلیت همگام سازی رمزها را روی چند دستگاه ندارد و برای دسترسی به این قابلیت باید هزینه کنید؛ اما قیمت سطح پریمیوم این ابزار کاملاً مناسب است. در این طرح‌ها به قابلیت‌هایی مثل به اشتراک گذاری رمز، احرازهویت چند مرحله‌ای و پشتیبانی شبانه‌روزی دسترسی دارید که آن را تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

4. Keeper

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: ندارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید، iOS، اپل واچ
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، سافاری، اوپرا، بریو

دلایل خرید: پشتیبانی از دستگاه‌های نامحدود، احرازهویت بیومتریک، به اشتراک گذاری داده‌ها به روش امن

دلایل اجتناب از خرید: نداشتن نسخه رایگان، قیمت بالای ماژول‌های حفاظتی

Keeper یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد برای مشاغل با امکانات متنوع است اما نسخه رایگان ندارد و باید برای این قابلیت‌ها هزینه بیشتری پرداخت کنید. این اپلیکیشن یک دوره آزمایشی 30 روزه دارد که می‌توانید برای امتحان کردن آن از این دوره استفاده کنید.

از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به کنترل‌های انعطاف پذیر و بازرسی‌های امنیتی برای سازمان‌ها اشاره کرد که در قالب کنسول ادمین در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در آن انواع کارهای مدیریتی را انجام دهید. Keeper یکسری ماژول جانبی دارد که می‌توانید متناسب با نیازهای کسب و کارتان آنها را انتخاب و خریداری کنید.

البته باید برای دسترسی به این قابلیت‌های جانبی هزینه اضافه پرداخت کنید که باعث شده Keeper نسبت به سایر محصولات موجود در بازار کاملاً گران قیمت باشد.

یک طرح خانوادگی هم در این پسورد منیجر وجود دارد که در آن می‌توانید فایل‌ها را به صورت امن با یکدیگر به اشتراک گذاشته و برای هم پیام‌های رمزنگاری شده ارسال کنید. این قابلیت باعث شده که Keeper جایگزین خوبی برای پیام رسان‌های محبوب مثل واتساپ باشد.

بررسی Keeper نشان داده که نصب این ابزار برای کامپیوتر و موبایل کاملاً راحت است و روش‌های مختلفی برای هدایت کاربران به این منیجر وجود دارد از جمله احرازهویت یکپارچه، API، SDK و غیره که می‌تواند برای مشاغل مفید باشد. در مجموع، همانطور که اشاره شد امکانات Keeper آن را تبدیل به بهترین برنامه مدیریت پسورد برای مشاغلی در سطح و اندازه متوسط کرده‌اند.

5. Bitwarden

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: دارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید، iOS، اپل واچ، F-Droid
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، سافاری، اوپرا، بریو، ویوالدی، تور، داک داک گو مخصوص مک

دلایل خرید: سازگاری زیاد، اپن سورس، طرح رایگان بسیار عالی

دلایل اجتناب از خرید: سادگی اپلیکیشن دسکتاپ، محدودیت گزینه‌های پشتیبانی از مشتریان

Bitwarden یک پسورد منیجر بسیار ارزشمند با امکاناتی متنوع و قوی است که معمولاً در نرم افزارهای غیررایگان مشاهده می‌شود. تنها ایراد این اپلیکیشن، وجود یکسری مشکل جزئی در رابط کاربری آن است.

Bitwarden اولین پسورد منیجر اپن سورس این لیست است و امکانات و قابلیت‌های آن این اپلیکیشن را تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور کرده‌اند؛ حتی برای آنهایی که طرح رایگان Bitwarden را انتخاب می‌کنند.

با انتخاب Bitwarden به امکاناتی مثل همگام سازی چند دستگاهی و ذخیره نامحدود پسوردها دسترسی دارید که همگی به شکل کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند. اپن سورس بودن Bitwarden باعث شده که همه بتوانند در توسعه این اپلیکیشن نقش آفرینی کرده و عملکرد آن را به صورت کاملاً واضح مشاهده کنند. در نتیجه، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که طراح نرم افزار هیچ راهی برای مخفی کردن نقایص آن ندارد.

طرح رایگان Bitwarden امکاناتی مثل احرازهویت 2 مرحله‌ای دارد که آن را تبدیل به بهترین برنامه مدیریت پسورد رایگان کرده است. در سطح پریمیوم این ابزار می‌توانید روش‌های دیگری را برای احرازهویت 2 مرحله‌ای استفاده کنید؛ از جمله کلیدهای امنیتی فیزیکی و ادغام با Duo Security که امکان احرازهویت را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی اختصاصی، پیامک یا تماس تلفنی فراهم می‌کند.

طرح پریمیموم Bitwarden قابلیت‌های مهمی مثل تشخیص رمزهای ضعیف و سایت‌های ناامن و همچنین یکسری قابلیت مخصوص کسب و کارها دارد از جمله به اشتراک گذاری رمزها، کنترل دسترسی به روش کامل و دقیق و همچنین تعریف گروه‌های کاربری.

با وجود اپن سورس بودن Bitwarden، دانلود و نصب آن به راحتی انجام می‌شود. مدیریت گذرواژه های ذخیره شده هم با استفاده از این ابزار بسیار راحت است و علاوه بر یک رابط کاربری مرتب و قابل درک، می‌توانید از آن با خط فرمان هم استفاده کنید.

با وجود سادگی اپلیکیشن دسکتاپ Bitwarden، این نسخه با انواع مرورگرها و پلتفرم‌ها سازگاری دارد از جمله برای پلتفرم‌های کمتر شناخته شده‌ای مثل F-droid. در مجموع، قطعاً امکانات این ابزار از جمله طرح رایگان آن با محصولات غیررایگان کاملاً قابل رقابت است.

بیشتر بخوانید

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

برترین ترفندهای iOS 17 که نمی‌دانستید!

6. N-Able Passportal

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: ندارد
  • محدودیت دستگاه: –
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: اندروید، iOS
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس

دلایل خرید: رابط کاربری قابل درک، امکانات پیشرفته مختلف، قابلیت‌های ادمین بسیار مفید

دلایل اجتناب از خرید: نداشتن گزینه رایگان، در دسترس نبودن اطلاعات قیمت گذاری

N-able Passportal یک پسورد منیجر بسیار قوی و مناسب سازمان‌ها است. این پسورد منیجر امکانات کنترلی و مدیریتی زیادی دارد که آن را تبدیل به یکی از قوی‌ترین پسورد منیجرهای حال حاضر کرده‌اند.

مدیریت گذرواژه های ذخیره شده هم با N-able Passportal بسیار راحت است و این برنامه پشتیبانی بسیار خوبی هم دارد. تنها مشکلی که در N-able Passportal مشاهده می‌شود، نداشتن طرح رایگان است و اینکه این ابزار طرح قیمت گذاری از پیش تعیین شده‌ای ندارد و برای دریافت قیمت‌ها باید با پشتیبانی آن تماس بگیرید.

اما اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد برای همه مشاغل با هر اندازه و ابعادی هستید که استفاده از آن کاملاً راحت باشد، حتماً Passportal را در فهرست گزینه‌های خودتان در نظر داشته باشید.

7. 1Password

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: ندارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید، iOS و اپل واچ
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، سافاری، بریو

دلایل خرید: به اشتراک گذاری اطلاعات بین اعضای خانواده، گزینه‌های بیزنسی، امنیت بیشتر

دلایل اجتناب از خرید: نداشتن گزینه رایگان

1Password یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد است که برای خانواده‌ها و افراد حساس به امنیت سابقه‌ای خوب و امکاناتی مفید دارد.

این نرم افزار که می‌توانید از آن به عنوان نرم افزار مدیریت پسورد اندروید هم استفاده کنید، دارای دو طرح است که یکی مخصوص استفاده‌های شخصی و دیگری مخصوص خانواده‌هایی با حداکثر 5 عضو است. 1Password طرح‌های مخصوص سازمان‌ها و کسب و کارها هم دارد.

نصب 1Password هم مثل بهترین برنامه های مدیریت رمز عبور راحت است و امکان ایجاد کیت اضطراری را هم در اختیار شما قرار می‌دهد که مثلاً در صورت فراموش کردن رمز اصلی می‌توانید با استفاده از آن حساب خودتان را بازیابی کنید.

امکان استفاده از 1Password هم به صورت یک افزونه مدیریت پسورد وجود دارد و این نرم افزار قابلیت حفاظت در برابر رخنه‌های اطلاعاتی، هک کی لاگرها و حملات فیشینگ را دارد. همچنین، کاربران فقط می‌توانند از 1Password در مرورگرهای تأیید شده استفاده کنند.

1Password نسخه رایگان ندارد اما برای بسیاری از کاربران به ویژه خانواده‌ها جزء بهترین نرم افزارهای مدیریت رمز عبور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهترین افزونه های اد بلاکر کروم

از کجا بفهمیم تلگرام هک شده ؟

8. Proton Pass

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: دارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، اندروید، iOS
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، بریو

دلایل خرید: نسخه رایگان بسیار قوی، متمرکز بودن تولید کننده بر حریم خصوصی، در دسترس بودن پکیج کامل پروتون

دلایل اجتناب از خرید: تازه وارد بودن در حوزه مدیریت پسورد، محدودیت پشتیبانی پلتفرم

Proton Pass یکی دیگر از بهترین برنامه های مدیریت پسورد با امکاناتی بسیار قوی و خوب مثل احرازهویت دو مرحله‌ای و استفاده از نام مستعار برای ایمیل‌ها است. با وجود تازه کار بودن شرکت تولید کننده این ابزار در حوزه تولید پسورد منیجر، این شرکت اعتبار، شهرت و رویکرد خوبی دارد. در واقع، Proton همیشه متمرکز بر سرویس‌های وی‌پی‌ان و ایمیل امن بوده و اهمیت زیادی برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران قائل بوده و هست.

رابط کاربری Proton Pass هم با پلت رنگی بنفش جذابیت زیادی دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

Proton Pass برای مرورگرهای کروم، اج، فایرفاکس و بریو افزونه مدیریت پسورد دارد اما این پسورد منیجر فاقد افزونه سافاری و نسخه‌های لینوکس و macOS است که البته قرار است در آینده این نسخه‌ها هم ارایه شوند.

نسخه رایگان Proton Pass از تعداد نامحدودی دستگاه پشتیبانی می‌کند اما یکسری از قابلیت‌ها فقط در دسترس کاربران مدل غیررایگان آن قرار دارد از جمله احرازهویت 2 مرحله‌ای و امکان به اشتراک گذاری مخزن پسوردها با حداکثر 10 کاربر. Proton Sentinel هم که به صورت اختصاصی برای پیشگیری از کنترل حساب کاربری شما توسط هکرها ساخته شده، فقط در اختیار اعضای طرح پلاس پروتون قرار دارد.

طرح نامحدود پروتون هم حدود 10 یورو در ماه قیمت دارد که با استفاده از آن به کل مجموعه محصولات این شرکت از جمله سرویس ایمیل، راهکار ذخیره مبتنی بر ابر و وی‌پی‌ان آن دسترسی دارید.

یکی از قابلیت‌های بسیار مفید Proton Pass – که در NordPass هم وجود دارد – امکان استفاده از نام مستعار برای ایمیل است. این یعنی وقتی در سرویس‌های مختلف عضو می‌شوید، می‌توانید برای پیشگیری از دریافت ایمیل‌های ایمیل‌های اسپم، آدرس اصلی خودتان را مخفی نگه دارید. در نسخه رایگان Proton Pass می‌توانید حداکثر تا 10 نام مستعار داشته باشید که این رقم برای کاربران طرح پلاس نامحدود است.

با وجود شهرت و اعتبار پروتون در زمینه حفاظت از حریم خصوصی کاربران، اینکه سابقه این ابزار تنها به حدود 1 سال می‌رسد، باعث نگرانی بعضی از کاربران می‌شود. اما با توجه به عملکرد خوب سایر محصولات این شرکت، نیازی به نگرانی درباره قابلیت‌های این پسورد منیجر امن و باکیفیت نیست.

با وجود تازه کار بودن Proton Pass قطعاً این ابزار یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد است که به مرور شاهد پیشرفت و توسعه آن خواهیم بود.

9. LogMeOnce

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: دارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید، iOS
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، سافاری، اینترنت اکسپلورر

دلایل خرید: پشتیبانی چند پلتفرمی، ذخیره اطلاعات به روش رمزنگاری شده، قابلیت‌های بیومتریک

دلایل اجتناب از خرید: محدودیت پشتیبانی از مرورگرها، قدیمی بودن رابط کاربری

LogMeOnce یک پسورد منیجر قدرتمند است که امکان دسترسی به منبع پسوردهای شما را بدون نیاز به استفاده از رمز عبور فراهم می‌کند. این نرم افزار مدیریت پسورد اندروید و سایر پلتفرم‌های محبوب، دارای قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی نامحدود از دستگاه‌ها حتی در سطح رایگان است. مهم‌ترین مشخصه این ابزار نسبت به سایر پسورد منیجرها، نداشتن الزام استفاده از یک رمز اصلی است. در واقع شما می‌توانید از طریق راهکارهایی مثل فیس آی‌دی اپل، سلفی، اثر انگشت یا پین کد به این نرم افزار دسترسی پیدا کنید.

همچنین می‌توانید انتخاب کنید که یکسری از پسوردها با یکی از این روشها قفل شوند و به این ترتیب امکان اضافه کردن لایه‌های امنیتی مختلف و راحت‌تر شدن مدیریت و ایمن سازی انواع اعتبارنامه‌های کاربری فراهم می‌شود.

قابلیت رمزنگاری و ذخیره پسوردها به روش آنلاین برای دسترسی راحت‌تر به آنها هم جزء ویژگی‌های مهم این ابزار است. همچنین LogMeOnce هم مثل همه بهترین برنامه های مدیریت پسورد قابلیت احرازهویت یکپارچه را دارد که با استفاده از آن امکان احرازهویت امن را برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث خواهید داشت.

متأسفانه این پسورد منیجر تنها 4 افزونه مدیریت پسورد دارد – یعنی کروم، سافاری، اج و اینترنت اکسپلورر (که پشتیبانی مورد آخر توسط مایکروسافت متوقف شده و استفاده از آن را توصیه نمی‌کنیم).

اگر به دنبال پسورد منیجری با افزونه‌های مرورگر بیشتر هستید، Bitwarden می‌تواند انتخاب خوبی باشد چون با خیلی از مرورگرهای پرکاربرد و متمرکز بر حریم خصوصی سازگار است.

بیشتر بخوانید

چگونه بفهمیم گوشی هک شده ؟

آموزش فعال کردن رمزگذاری سرتاسری تلگرام

10. KeepSolid Passwarden

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: ندارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، اندروید، iOS، اپل واچ
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، سافاری

دلایل خرید: قابلیت به اشتراک گذاری مخزن رمزها، قابلیت‌های احرازهویت مفید، امکانات کامل

دلایل اجتناب از خرید: قیمت بالا، نداشتن احرازهویت یکپارچه

معرفی بهترین برنامه های مدیریت پسورد را با KeepSolid Passwarden ادامه می‌دهیم که همه قابلیت‌های مورد نیاز افراد و تیم‌های کوچک را از یک نرم افزار مدیریت پسورد آیفون و سیستم‌عامل‌های دیگر دارد.

KeepSolid Passwarden یک پسورد منیجر توانمند و قوی است که نصب و راه‌اندازی آن تنها چند دقیقه زمان می‌برد. این پسورد منیجر یک کلید بازیابی هم در اختیار شما قرار می‌دهد که در صورت گم کردن رمز اصلی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مراحل وارد کردن رمزها در این پسورد منیجر بسیار راحت است و می‌توانید رمزهای خودتان را از سایر ابزارهای مدیریت پسورد مثل LastPass، Dashlane و 1Password به راحتی به آن وارد کنید.

KeepSolid Passwarden قابلیت همگام سازی با دستگاه‌های مختلف و احرازهویت دو مرحله‌ای را دارد و تیم‌های کوچک هم می‌توانند از آن برای به اشتراک گذاشتن رمزها از یک مخزن واحد استفاده کنند. تنها مشکل این پسورد منیجر قیمت بالای آن است و اینکه ممکن است امکانات آن برای استفاده‌های شخصی بیش از حد زیاد باشد.

همچنین، KeepSolid Passwarden بسیاری از امکانات مدیریتی را ندارد از جمله مدیریت رمز مرکزی و احرازهویت یکپارچه. در نتیجه این نرم افزار بیشتر مناسب تیم‌های کوچک است و اگر به عنوان یک کسب و کار کوچک نیاز به پسورد منیجری قوی دارید، KeepSolid می‌تواند یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پسورد برای شما باشد.

11. mSecure

بهترین برنامه های مدیریت پسورد

مشخصات

  • سطح رایگان: ندارد
  • محدودیت دستگاه: نامحدود
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز، macOS، اندروید، iOS، اپل واچ
  • افزونه‌های مرورگر: کروم، اج، فایرفاکس، بریو

دلایل خرید: امکان همگام سازی با دراپ باکس، آی‌کلود یا mSecure Cloud، ارتقاء و پیشرفت پیوسته

دلایل اجتناب از خرید: فقدان گزینه‌های پشتیبانی از مشتریان، نداشتن گزینه رایگان

mSecure با داشتن قابلیت پشتیبانی از آی‌کلود و اپلیکیشن اپل واچ، می‌تواند بهترین نرم افزار مدیریت پسورد آیفون و اکوسیستم اپل باشد.

این پسورد منیجر، قابلیت ذخیره نامحدود رمزها را فراهم کرده و چند دسته بندی مختلف دارد که امکان ذخیره اطلاعاتی فراتر از رمز را فراهم می‌کنند. mSecure یکسری فیلد اختصاصی هم دارد که برای حساب‌هایی که باید اطلاعاتی فراتر از پسورد مثل یک سوال امنیتی یا پین را برای آنها ذخیره کنید، بسیار مفید هستند. بعلاوه، می‌توانید گروه‌هایی را هم برای پسوردها ایجاد کنید تا سازماندهی آنها راحت‌تر باشد.

نصب و راه‌اندازی mSecure به سرعت و راحتی انجام می‌شود. این اپلیکیشن از دستگاه‌های دیگر هم پشتیبانی کرده و نرم افزار خوبی دارد. مثلاً می‌توانید mSecure را با دراپ باکس و آی‌کلود همگام سازی کنید و یک اپلیکیشن هم برای اپل واچ وجود دارد.

mSecure هم یکسری ایراد جزئی مثل عدم پشتیبانی از کاربران و نسخه رایگان دارد اما در مجموع، یکی از بهترین برنامه های مدیریت پسورد با قیمت مناسب و امکانات قوی محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

در این مطلب با بهترین برنامه های مدیریت پسورد آشنا شدید که همه رمزهای شما را به روشی امن و راحت در یک مخزن مرکزی ذخیره می‌کنند. بعد از آن هر زمان که نیاز به وارد کردن رمز خودتان در یک اپلیکیشن یا سایت داشتید، می‌توانید از این نرم افزارها برای وارد کردن رمز استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می‌توانید برای هر کدام از حساب‌های خودتان یک رمز پیچیده، قوی و متفاوت ایجاد کنید و خطر استفاده از رمزهای تکراری و فراموشی رمزهای پیچیده را حذف کنید.

سوالات پرتکرار

بهترین برنامه های مدیریت پسورد چه اپلیکیشن‌هایی هستند؟

NordPass، Dashlane، RoboForm، Keeper، Bitwarden جزء بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد هستند.

بهترین پسورد منیجر رایگان چه نرم افزاری است؟

Bitwarden به عنوان بهترین پسورد منیجر رایگان موجود در بازار، یک محصول قوی با امکاناتی پیشرفته است که معمولاً فقط در نسخه غیررایگان پسورد منیجرها مشاهده می‌شود.

کار پسورد منیجر چیست؟

پسورد منیجر نرم افزاری است که همه رمزهای شما را به روشی امن و راحت در یک مخزن مرکزی ذخیره می‌کنند. بعد از آن هر زمان که نیاز به وارد کردن رمز خودتان در یک اپلیکیشن یا سایت داشتید، می‌توانید از این نرم افزارها برای وارد کردن رمز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین برنامه های مدیریت پسورد چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر