coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان کشوری ؛ خلف وعده دولت در پرداخت مبلغ متناسب سازی

حقوق تیرماه بازنشستگان کشوری امروز واریز شد. با اینکه قرار بود مبلغ متناسب‌سازی حقوق نیز به حساب واریز شود، اما فعلاً خبری از آن نیست.

حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از روز 20 تیرماه به تدریج و براساس حروف الفبا تا فردا 1 مردادماه به حساب افراد واریز خواهدشد. لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود حقوق آنان تا 31 تیرماه واریز شود، اما به دلیل تعطیلات تاسوعا و عاشورا، زمان واریزی تغییر کرد.

حال درکنار آن حقوق تیرماه بازنشستگان کشوری نیز امروز واریز شده است. پیش‌تر مقرر شد که دولت ماهانه 1 میلیون تومان تحت عنوان مبلغ متناسب‌ساری حقوق بازنشستگان به آنان پرداخت کند؛ اما این اتفاق فی‌الحال نیفتاده و مشخص نیست که چرا دولت خلف وعده کرده است.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان واریز وام بازنشستگان کارگری ؛ 40 هزار مشمول وام

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان کشوری

برساس برنامه هفتم توسعه که در لایحه بودجه سال 1403 آمده است، مقرر شد که ماهانه 1 میلیون تومان به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشور و لشکری به عنوان مبلغ متناسب‌سازی واریز شود. این قانون قرار بود از اول فروردین‌ماه 1403 اجرایی شود، اما تا تیرماه خبری از آن نبود. ضمن اینکه حالا می‌بینیم در تیرماه 1403 نیز این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز نشده است.

درخصوص خلف وعده دولت، بازنشستگان پرسیده‌اند که چرا پرداخت علی‌الحساب متناسب‌سازی قطع شد و تکلیف برنامه هفتم توسعه که قرار بود از فروردین امسال اجرایی شود، چرا به تاخیر افتاده است؟

واریز حقوق تیرماه بازنشستگان کشوری

فی‌الحال پاسخی مشخص برای برای این قصور وجود ندارد و باید منتظر اخبار بعدی ماند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شم درخصوص عدم واریز مبلغ متناسب‌سازی چیست؟ چرا دولت به وعده‌های خود عمل نمی‌کند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر